WFA Webinaari 26.6.2020: An introduction to the offshore market for creative productionTämä on vain jäsenillemme tarkoitettu sisältöä Jos olet jo jäsen, kirjaudu portaaliin ja ja tule sieltä löytyvän linkin kautta. Näin tunnistamme sinut evästeen avulla.Markkinoinnin työkalupakkiJäsenedutSäännöt – SäännötOhjeet ja suosituksetEväitä ja ajatuksia toimivaan kumppanuuteen 2020WFA Food Marketing to Kids – Heatmap 07/2020WFA Reports & Whitepapers 07/2020: European Commission plans to tackle green claims in advertisingWFA Project Spring 07/2020 for marketing procurementOhjeita ohjelmalliseen ostamiseenBriefmallejaGaming DemystifiedOhjeet bloggaajalle mainonnan tunnistettavuudesta blogeissaOhjeita toimistokilpailutukseenOhje media-auditoijan valintaanSosiaalisen median ohjeita työntekijälleOhje viestintään sosiaalisessa mediassa – ValioSuositus mediatunnuslukujen käyttöönFacebook-kilpailutGDPR-muistilista markkinoijalleOhjeita tuotantoyhtiöiden kilpailutukseenVaikuttajamarkkinointiWFA: Vaikuttajamarkkinoinnin sääntely avainmarkkina-alueillaSopimusmallitMainostoimistosopimusMediatoimistosopimusMainoselokuvasopimusTekijänoikeuksien käyttöoikeussopimusTekijänoikeuksien luovutussopimusMainosvalokuvasopimusSponsorointisopimusPainotyösopimusWebinaaritallenteetWFA Webinaari 3.12.2020: 10 trends shaping food marketing regulation in 2020WFA Webinaari 25.11.2020: AI & advertising, a consumer perspectiveWFA Webinaari 18.11.2020 Spotlight: Global Trends in Creative In-HousingWFA Webinaari 13.10.2020: Where do great ads thrive?WFA Webinaari 6.10.2020: The Economist presents The World in 2021WFA Webinaari 24.7.2020: Live-streaming & e-commerceWFA Webinaari 10.7.2020: The Low Touch EconomyWFA Webinaari 9.7.2020: Navigating global media pricing in 2020WFA Webinaari 26.6.2020: An introduction to the offshore market for creative productionWFA Webinaari 3.6.2020: Global Marketing Operations in 2020WFA Webinaari 26.05.2020: Client-agency performance evaluations: the agency viewWFA Webinaari 20.5.2020: In search of the unicorn marketerWFA Webinaari 14.5.2020: How transcreation can give a local edge to global messagesWFA Webinaari 13.5.2020: The case for greater diversity and inclusion in marketingWFA Webinaari 13.5.2020: Crisis Clinic – Managing your agencies during and after the COVID-19 crisisWFA Webinaari 11.5.2020: Regulating illegal and harmful content: what does it mean for advertisers?WFA Webinaari 8.5.2020: Data safety and risk, benchmarking approaches across the industryWFA Webinaari 7.5.2020 TikTok’s approach to privacy and securityWFA Webinaari 7.5.2020: A Cross Media Measurement Technical ProposalWFA Webinaari 6.5.2020: A Marketer’s guide to digital ad fraudWFA Webinaari 04.05.2020: Customer Experience in the New NormalWFA & Google Q&A session 27.4.2020 on advertiser verificationWFA Webinaari 23.4.2020: The evolution of digital standardsRelatable Webinaari 22.04.2020: How to make influencer marketing your most profitable marketing channelWFA Webinaari 20.4.2020: The EU Pledge – a practical guide for marketersWFA Webinaari 17.4.2020: Better sponsorship outcomes through better category managementWFA Webinaari 8.4.2020: Mind the gap – Video advertising reach in the age of increasing media fragmentationSixième Son Webinaari 7.4.2020: The power of audiobrandingWFA Webinaari 1.4.2020: How advertising lost sight of creativity and what to do about itWFA Webinaari 26.3.2020: Sponsorship and experiential marketing during COVID-19WFA Webinaari 20.3.2020: Making the most of Dynamic Creative Optimisation (DCO)WFA Webinaari 12.3.2020: The Responsible Marketing Pact – Against minors’ exposure to alcoholQualifio Webinaari 3.3.2020: How do FMCG brands use game mechanics to grow knowledge of their shoppers’ community?WFA Webinaari 26.2.2020: The future of cookies and digital advertisingWFA Webinaari 14.1.2020: ePrivacy: what is it and what does it mean for advertisers?WFA Webinaari 29.11.2019: Asia as a market / Aasia markkina-alueenaWFA Webinaari 17.12.2018: Influencer marketing presentation by WFA and EASAWFA Webinaari 10.10.2019: Gaming Demystified – Unlocking brand growth opportunities in video gamingWill Hall: Voice and the Thin LayerTutkimuksetYouGov white paper 10/2020: Gaming and Esports: The Next GenerationWFA Benchmarks & Surveys 09/2020: Global Trends in Creative In-HousingWFA Benchmarks & Surveys 07/2020: Agency barterWFA Benchmarks & Surveys 07/2020: Programmatic Data & Technology (2020)WFA Benchmarks & Surveys 06/2020: Media Outlook in the COVID-19 CrisisWFA Benchmarks & surveys 06/2020: Shifting from physical to virtual eventsWFA Benchmarks & Surveys 05/2020: Global Marketing Operations 2020WFA Benchmark & Surveys: 05/2020 Client-agency performance evaluations: the agency viewWFA Benchmarks & surveys 05/2020: Calculation methods for social media savingsWFA Benchmarks & surveys 04/2020: Covid-19 global responseCorona Tracker -kysely 4/2020 Suomi ja PohjoismaatWFA Benchmarks & surveys 03/2020: Covid-19 global responseWFA Benchmarks & surveys 02-03/2020: Data ethicsGaming DemystifiedSponsorointibarometri: Yritykset eivät aio lisätä sponsorointiaMainosbarometriMRKTNG-lehtiHyödyllisiä linkkejä