Verkosto, joka yhdistää maailman johtavat brändit
Marketing Finland on osa kansainvälistä markkinoinnin palveluiden ja median ostajien verkostoa, joka edustaa yli 90 % kaikista maailmassa tehdyistä mainosostoista. World Federation of Advertisers (WFA) on Marketing Finlandin kattojärjestö, joka tuottaa jäsenistöllemme ensikäden tietoa ja webinaareja markkinoinnin ajankohtaisista aiheista. WFA tekee myös arvokasta työtä yritysten kansainvälisenä edunvalvojana markkinoinnin laajassa kentässä ja vaikuttaa alaa säätelevään kansainväliseen lainsäädäntöön sekä sen soveltamiseen. Marketing Finlandin tukena on yli 60:ssa maassa toimiva WFA-sisarjärjestöjen verkosto. Marketing Finlandin jäsenenä pääset hyötymään WFA:n verkostolleen tuottamista materiaaleista ja palveluista, joita ovat:
- Markkinoinnin ja viestinnän ohjeistukset
- Markkinoinnin ja viestinnän tutkimukset
- Kansainväliset markkinoinnin ja viestinnän koulutukset ja webinaarit
- Global Marketer Week tapahtuma
WFA:n tutkimukset, ohjeistukset ja nauhoitetut webinaarit löydät markkinoinnin työkalupakista, jonne voit jäsenenä pyytää tunnukset Marketing Finlandin chat palvelun tai info@marketingfinland.fi sähköpostin kautta.
Jos toimintasi on vahvasti kansainvälistä, suosittelemme yrityksellesi Marketing Finlandin ja WFA:n tuplajäsenyyttä. Tämä avaa ovet maailman johtavien brändien työryhmiin ja saat arvokasta tukea uusien markkinoiden avaamiseen sekä niillä toimimiseen. Marketing Finland jäsenenä, saat ensimmäisen vuoden WFA:n jäsenmaksun puoleen hintaan.
Liity Marketing Finlandin jäseneksi
Alla on esimerkkejä WFA:n vuoden aikana järjestämistä kansainvälisistä markkinoinnin webinaareista:
25.6.2020: An introduction to the offshore market for creative production
29.5.2020: Global Marketing Operations in 2020
26.5.2020 Client-agency performance evaluations: the agency view
19.5.2020: GDPR and online advertising: what next? (session 1)
20.5.2020: In search of the unicorn marketer
26.5.2020: Client-agency performance evaluations: the agency view
14.5.2020: How transcreation can give a local edge to global messages
13.5.2020: The case for greater diversity and inclusion in marketing
13.5.2020: Crisis Clinic – Managing your agencies during and after the COVID-19 crisis
11.5.2020: Regulating illegal and harmful content: what does it mean for advertisers?
8.5.2020: Data safety and risk, benchmarking approaches across the industry
7.5.2020 TikTok’s approach to privacy and security
7.5.2020: A Cross Media Measurement Technical Proposal
6.5.2020: A Marketer’s guide to digital ad fraud
04.05.2020: Customer Experience in the New Normal
27.4.2020: WFA & Google Q&A session on advertiser verification
20.4.2020: The EU Pledge – a practical guide for marketers
17.4.2020: Better sponsorship outcomes through better category management
8.4.2020: Mind the gap – Video advertising reach in the age of increasing media fragmentation
1.4.2020: How advertising lost sight of creativity and what to do about it
26.3.2020: Sponsorship and experiential marketing during COVID-19
20.3.2020: Making the most of Dynamic Creative Optimisation(DCO)
12.3.2020: The Responsible Marketing Pact – Against minors’ exposure to alcohol
26.2.2020: The future of cookies and digital advertising
14.1.2020: ePrivacy: what is it and what does it mean for advertisers?