WFA – kansainvälinen mainostajien kattojärjestö

Verkosto, joka yhdistää maailman johtavat brändit

Marketing Finland on osa kansainvälistä markkinoinnin palveluiden ja median ostajien verkostoa, joka edustaa yli 90 % kaikista maailmassa tehdyistä mainosostoista. World Federation of Advertisers (WFA) on Marketing Finlandin kattojärjestö, joka tuottaa jäsenistöllemme ensikäden tietoa ja webinaareja markkinoinnin ajankohtaisista aiheista. WFA tekee myös arvokasta työtä yritysten kansainvälisenä edunvalvojana markkinoinnin laajassa kentässä ja vaikuttaa alaa säätelevään kansainväliseen lainsäädäntöön sekä sen soveltamiseen. Marketing Finlandin tukena on yli 60:ssa maassa toimiva WFA-sisarjärjestöjen verkosto. Marketing Finlandin jäsenenä pääset hyötymään WFA:n verkostolleen tuottamista materiaaleista ja palveluista, joita ovat:

  • Markkinoinnin ja viestinnän ohjeistukset
  • Markkinoinnin ja viestinnän tutkimukset
  • Kansainväliset markkinoinnin ja viestinnän koulutukset ja webinaarit
  • Global Marketer Week tapahtuma

WFA:n tutkimukset, ohjeistukset ja nauhoitetut webinaarit löydät markkinoinnin työkalupakista, jonne voit jäsenenä pyytää tunnukset Marketing Finlandin chat palvelun tai info@marketingfinland.fi sähköpostin kautta.

Jos toimintasi on vahvasti kansainvälistä, suosittelemme yrityksellesi Marketing Finlandin ja WFA:n tuplajäsenyyttä. Tämä  avaa ovet maailman johtavien brändien työryhmiin ja saat arvokasta tukea uusien markkinoiden avaamiseen sekä niillä toimimiseen. Marketing Finland jäsenenä, saat ensimmäisen vuoden WFA:n jäsenmaksun puoleen hintaan.

Kysy lisää WFA:n jäsenyydestä

Liity Marketing Finlandin jäseneksi

 

Alla on esimerkkejä WFA:n vuoden aikana järjestämistä kansainvälisistä markkinoinnin webinaareista:

25.6.2020: An introduction to the offshore market for creative production

29.5.2020: Global Marketing Operations in 2020

26.5.2020 Client-agency performance evaluations: the agency view

19.5.2020: GDPR and online advertising: what next? (session 1)

20.5.2020:  In search of the unicorn marketer

26.5.2020: Client-agency performance evaluations: the agency view

14.5.2020: How transcreation can give a local edge to global messages

13.5.2020: The case for greater diversity and inclusion in marketing

13.5.2020: Crisis Clinic – Managing your agencies during and after the COVID-19 crisis

11.5.2020: Regulating illegal and harmful content: what does it mean for advertisers?

8.5.2020: Data safety and risk, benchmarking approaches across the industry

7.5.2020 TikTok’s approach to privacy and security

7.5.2020: A Cross Media Measurement Technical Proposal

6.5.2020: A Marketer’s guide to digital ad fraud

04.05.2020: Customer Experience in the New Normal

27.4.2020: WFA & Google Q&A session on advertiser verification

20.4.2020: The EU Pledge – a practical guide for marketers

17.4.2020: Better sponsorship outcomes through better category management

8.4.2020: Mind the gap – Video advertising reach in the age of increasing media fragmentation

1.4.2020: How advertising lost sight of creativity and what to do about it

26.3.2020: Sponsorship and experiential marketing during COVID-19

20.3.2020: Making the most of Dynamic Creative Optimisation(DCO)

12.3.2020: The Responsible Marketing Pact – Against minors’ exposure to alcohol

26.2.2020: The future of cookies and digital advertising

14.1.2020:  ePrivacy: what is it and what does it mean for advertisers?