Luova työelämä 2030

Tavoitteena innovatiivisempi yrityskulttuuri

Luova työelämä 2030 on markkinoinnin alan yhteinen hanke, jota johtaa MARK Suomen Markkinointiliitto ry. Mukana hankkeessa ovat Marketing Finland, Teknologiateollisuus, Tivia, Henry, TEK, VTT ja Aalto. Hankkeen asiantuntijana sekä luovuusindeksin toteuttajana toimii Yellow Method. Luovuudella tarkoitamme kykyä ratkaista ongelmia ja löytää uusia, entistä toimivampia tapoja tehdä asioita kaikilla yritysten ja yhteisöjen tasoilla. 

Miten onnistumme?

Luova työelämä 2030 hanke pureutuu suomalaisten yritysten ja luovan alan toimijoiden arkeen Luovuusindeksi -selvityksen kautta. Sinäkin voi tehdä luovuustestin osoitteessa www.luovuusindeksi.fi. Kutsu myös kollegasi, työyhteisösi ja ystäväsi mukaan, sillä kysely on tarkoitettu kaikille yrityksen tasoille kirjapidosta tuotantoon ja yritysjohtoon. Luovuus nimittäin asuu meissä kaikissa, ihan jokaisessa. Lopputuloksena syntyy raportti, joka pyrkii paljastamaan suomalaisen työelämän luovuuden tilanteen. Kyselyn avulla voidaan sukeltaa suomalaisen luovuuden anatomiaan ja tunnistaa keinoja sen kehittämiseen. Tulokset on tarkoitus julkaista syyskuussa 2022.

Tavoitteemme on tehdä tämän maan työelämästä maailman parasta – sinun kanssasi.

Luo lisää luovuudesta ja Luova työelämä 2030 hankkeesta MRKTNG-mediasta:

MRKTNG -lehti 2/2022: Mistä luova suorituskyky syntyy?
MRKTNG -lehti 2/2022: On luovuustransformaation aika
MRKNTG.fi: Aalto-yliopisto on siirtynyt radikaalin luovuuden aikaan
MRKTNG.fi: Luo uus, luovuus
MRKTNG.fi: Ollako luova vai ei?

Lue lisää Luova työelämä -hankkeesta ja luovuudesta

Lisätietoja: Sanna Laakkio, sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi

 

Aiheeseen liittyvät artikkelit