Digitaalisen tulevaisuuden suunnittelu

Digitaalinen tulevaisuuspäivä

Digitaalisen tulevaisuuspäivän avulla rakennetaan näkemys tulevaisuuden ilmiöiden ja toimintaympäristön muutosten vaikutuksista yrityksen asiakaspolun prioriteetteihin sekä kuvataan keskeisimmät kehitystoimenpiteet maailmaan pandemian jälkeen.

Tulevaisuuspäivässä usein esille nousevia teemoja ovat yrityksen tarjooman laajentaminen, kumppaniekosysteemin kehittäminen, digitaalisten palveluiden uudistaminen, itsepalveluasteen optimointi ja osaamisen kohdentaminen digitaalisiin kanaviin.

Lisäksi tulevaisuuspäivä esittelee osallistujille digitaalisen yhteiskehittämisen mahdollisuuksia ja toimii yhtenä kulttuurimuutoksen mahdollistajana perinteisessä toimintaympäristössä.

KESTO: Digitaalisen työpajan kesto on 4,5 tuntia.

SISÄLTÖ

Ennen varsinaista työpajaa pidettävässä käynnistystapaamisessa kuvataan yrityksen liiketoimintamallin nykytila sekä katselmoidaan asiakaspolku ja keskeisimmät asiaskaspersoonat. Työpaja koostuu tulevaisuuden ilmiöiden tunnistamisesta, niiden vaikutusten kuvaamisesta, palveluiden ideoinnista uuteen normaaliin ja kehittämisen tiekartan rakentamisesta. Tuotosten katselmoinnissa keskitytään yhteenvedon rakentamiseen ja visualisointiin.

KENELLE?

Palvelu on tarkoitettu johtoryhmän jäsenille ja liiketoiminnan avainhenkilöille nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Palvelu mahdollistaa digitaalisen yhteiskehittämisen ja tulevaisuuden tiekartan rakentamisen kalenteriviikon aikana.

Digitaalisen työpajan toteuttaa yhteistyökumppanimme Vere Oy, asiantuntijoina toimivat Kai Virtanen ja ja Daniel-José Hänninen.

Tutustu tarkemmin sisältöön ja ohjelmaan verkkokaupassamme.

 

 

 

Aiheeseen liittyvät artikkelit