Digitaalinen tulevaisuuspäivä

6 000,00 8 000,00 

Digitaalisen tulevaisuuspäivän avulla rakennetaan näkemys tulevaisuuden ilmiöiden ja toimintaympäristön muutosten vaikutuksista yrityksen asiakaspolun prioriteetteihin sekä kuvataan keskeisimmät kehitystoimenpiteet maailmaan pandemian jälkeen. Digitaalisen työpajan kesto on 4,5 tuntia.

 

Tulevaisuuspäivässä usein esille nousevia teemoja ovat yrityksen tarjooman laajentaminen, kumppaniekosysteemin kehittäminen, digitaalisten palveluiden uudistaminen, itsepalveluasteen optimointi ja osaamisen kohdentaminen digitaalisiin kanaviin. Lisäksi tulevaisuuspäivä esittelee osallistujille digitaalisen  yhteiskehittämisen mahdollisuuksia ja toimii yhtenä kulttuurimuutoksen mahdollistajana perinteisessä toimintaympäristössä.

SISÄLTÖ

Ennen varsinaista työpajaa pidettävässä käynnistystapaamisessa kuvataan yrityksen liiketoimintamallin nykytila sekä katselmoidaan asiakaspolku ja keskeisimmät asiaskaspersoonat. Työpaja koostuu tulevaisuuden ilmiöiden tunnistamisesta, niiden vaikutusten kuvaamisesta, palveluiden ideoinnista uuteen normaaliin ja kehittämisen tiekartan rakentamisesta. Tuotosten katselmoinnissa keskitytään yhteenvedon rakentamiseen ja visualisointiin.

KENELLE?

Palvelu on tarkoitettu johtoryhmän jäsenille ja liiketoiminnan avainhenkilöille nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Palvelu mahdollistaa digitaalisen yhteiskehittämisen ja tulevaisuuden tiekartan rakentamisen kalenteriviikon aikana.

 

Miksi nämä menetelmät sopivat sinulle?

  1. Rakennettaessa tulevaisuuden muutoksen kestäviä uusia konsepteja on välttämätöntä kiinnittää toisiinsa tulevaisuuden ennakointi ja ketterä design-lähtöinen kehittämismalli.
  2. Veren palvelukirjasto sisältää 40 ketjutettua menetelmää, jotka tarjoavat asiakkaan johtoryhmälle 5 yhteisen tunnin aikana skaalautuvan toimintamallin tulevaisuuden ennakoinnista kehittämisen tiekartan rakentamiseen digitaalisessa ympäristössä.
  3. Kansainvälisten asiakkaiden kanssa kehitetyt parhaat käytännöt päivittyvät joka viikko ja mahdollistavat johtoryhmälle digitaalisen tutkimusmatkan käynnistystapaamisesta tuotosten katselmointiin yhden kalenteriviikon aikana.

Kokonaisuus sisältää:

  • Käynnistystapaaminen
  • Työpajan valmistelu ja ennakkotehtävät
  • Työpaja 3-8 henkilölle
  • Kehityksen tiekartan rakentaminen
  • Tuotosten visualisointi ja katselmointi

Asiakkaan resurssit:

  • Asiakkaan projektin omistaja 10 h
  • 2-7 avainhenkilöä, investointi 5 h
Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , , , , ,