Markkinoinnin päättäjät -työryhmä

Työryhmän tavoitteena on vaikuttaa markkinoinnin ja markkinoijien roolin vahvistamiseen osana yrityksen strategista päätöksentekoa. Ryhmän tarkoituksena on verkostoitumisen ja vertaistuen mahdollistaminen jakamalla luottamuksellisesti ideoita ja benchmarkeja. Laajentaakseen näkemystään ryhmä myös kutsuu aktiivisesti erilaisia markkinoinnin toimijoita  pitämään esityksiä sekä sparrailee yhteisesti tärkeäksi havaittuja aiheita yli b2b- ja b2c-rajojen, tulevaisuuteen katsoen.

Työryhmään kuuluu 10-15 jäsenyritystemme markkinointipäättäjää, jotka työskentelevät markkinoinnin, asiakaskokemuksen, myynnin ja viestinnän johtotehtävissä. Ryhmä käsittelee ja päättää uusien, aktiivisten ryhmäläisten mukaan ottamisesta hakemusten perusteella ryhmän monimuotoisuuden ja laaja-alaisuuden varmistamiseksi.

Hae mukaan työryhmän toimintaan Haluaisitko tulla esittäytymään?

Marketing Finland Markkinoinnin päättäjät -työryhmä

Satu Laakso

Markkinointijohtaja
Berner Oy

Anna Kanerva

VP Marketing
Fazer Bakery Finland

Nina Kinnunen

Director, Sustainability, Brand and Communications
Kekkilä-BVB

Jenna Kuivanen

Marketing Manager
Kia Finland / Astara Auto Finland Oy

Marja Kuosma

Myynti- ja markkinointijohtaja
Skanska

Annemaria Lauroma

Marketing Development Manager
Oral Hammaslääkärit Oy

Jarkko Leskinen

Markkinointijohtaja
Orkla Suomi

Ira Nyström

Business Unit Manager
Oy Arvid Nordquist Finland Ab

Eveliina Rantahalvari

Marketing Manager
Musti ja Mirri Oy

Jussi Salminen

Markkinointijohtaja, Suomi ja Viro
Bauhaus

Soile Seppälä

Markkinointijohtaja
Midsona Finland Oy

Susanna Silvonen

Markkinointijohtaja
Korkeasaaren eläintarhan säätiö sr

Heidi Ursinus

Head of Marketing and Communications
Ecster AB

Riikka-Maria Lemminki

Toimitusjohtaja, markkinoinnin asiantuntija
Marketing Finland

Maarit Aarrekangas

Markkinointi, Senior Advisor
Marketing Finland