Markkina-analyysi

Markkina-analyysi kertoo markkinapotentiaalin. Se kertoo myös yritystasolla ne prospektit, jotka osuvat yrityksen optimaaliseen asiakasprofiiliin mutta ostavat joltain toiselta toimittajalta.  Markkina-analyysiin lasketaan myös optimaalisten prospektien myyntipotentiaali. Myyntibudjettia tehtäessä voidaan yritystasolla osoittaa ne kohteet, joista kasvu tehdään seuraavalla tilikaudella.

Markkinapotentiaali voidaan purkaa toiminnallisiksi tavoitteiksi, jotka viedään CRM:ään myyntijohdon kontrolliin ja raportointiin.

 

Sopii B2B-yrityksille, joilla on tavoitteena kasvattaa markkinaosuutta, ja hankkia uusia asiakkaita.

Markkina-analyysin toteuttaa yhteistyökumppanimme Strike Communications Oy,

Katso Markkina-analyysin tarkka kuvaus verkkokaupassamme

Aiheeseen liittyvät artikkelit