Asiakasymmärrys

Marketing Finlandin Asiakasymmärrys-työryhmä keskittyy syventymään erilaisiin tiedon keräämisen menetelmiin, analyyseihin ja datan hyödyntämisen tapoihin. Kokoonnumme kuulemaan alan asiantuntijoita sekä keskustelemme erilaisista tiedonkeruun menetelmistä, kuten asiakaskyselyistä, haastatteluista, data-analyyseistä ja markkinointitutkimuksista. Lisäksi tutkimme erilaisia tapoja hyödyntää kerättyä tietoa esimerkiksi päätöksenteossa, tuotekehityksessä ja asiakaspalvelun parantamisessa.

Työryhmämme on avoin kaikille Marketing Finlandin jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita sekä oppimaan lisää että jakamaan kokemuksiaan asiakasymmärryksen rakentamisesta sekä hyödyntämisestä. Työryhmäläisenä saat mahdollisuuden olla osa innostavaa ja oppivaa yhteisöä, joka pyrkii jatkuvasti kehittämään osaamistaan asiakasymmärryksen saralla ja saavuttamaan parempia tuloksia asiakkaidemme kanssa. Tervetuloa mukaan jakamaan ideoita, oppimaan uutta, verkostoitumaan ja vaikuttamaan yhdessä alan kehitykseen.

Olen kiinnostunut Asiakasymmärrys-työryhmän toiminnasta   Haluaisitko tulla esittäytymään?

 

Marketing Finland Asiakasymmärrys

Janne Auma-aho

Country Manager Finland
Bilendi Oy

Erna Icén

Insight Director
Taloustutkimus Oy

Helena Kultanen

Tutkimustuotannon johtaja
Innolink Research Oy

Suvi Luoma

Insight Director
Foodwest Oy

Janne Numminen

Client Director
Kantar Finland Oy

Rami Veranen

Toimitusjohtaja
Supercrush Oy

Riikka-Maria Lemminki

Toimitusjohtaja, markkinoinnin asiantuntija
Marketing Finland

Maarit Aarrekangas

Markkinointi, Senior Advisor
Marketing Finland