Datacleaning

Dataa pitää huoltaa. Datacleaning on prosessi, jolla siivotaan järjestelmästä vanhat ja merkityksettömät tapahtumat ja varmistetaan tietojen linkittyminen oikeisiin paikkoihin.

Parhaan tuloksen saa, kun tekee siivousoperaation CRM-auditoinnin analyysin yhteydessä.

Tuottaminen

Tuodaan ulos CRM-data ja määritellään yhdessä siivousoperaation reunaehdot. Putsataan ja päivitetään data yhdessä sovittujen periaatteiden mukaisesti. Lopuksi katsotaan yhteenveto uuden datan läpi.

Kenelle

Kaikille yrityksille, joilla on vahva epäilys siitä, että data on epäkuranttia.

Kokonaisuus sisältää

  • Datan läpivalaisu
  • Siivoustoimenpiteiden määrittely
  • Datan siivous
  • Yhteenveto

Asiakkaan resurssit

  • Aloituspalaveri 1-1,5 h
  • Datan tason määrittelypalaveri 1-1,5 h
  • Yhteenveto  1-1,5 h

Datacleaningin toteuttaa yhteistyökumppanimme Strike Communications Oy

Hinta: pyydä tarjous tom@strike.fi tai +358400726619

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Asiakasanalyysi