Brändin rakentaminen

U3 Brändipersoonallisuuden auditointi

Brändin rakentaminen on monivaiheinen prosessi. Pitää selvittää psykologinen asiakasprofiili, luoda konkreettisesti aivoja aktivoiva arvolupaus, päättää näkyvyydestä, ja viestinnänkin tulee olla tarkoituksenmukaista, monien muiden vaiheiden lisäksi. Koska jokainen suurikin projekti aloitetaan jostain pienemmästä osakokonaisuudesta, rakensimme sinua varten nopean ja helpon, mutta poikkeuksellisen tehokkaan tavan auditoida oman brändin nykytila, ja saada sen pohjalta tarkemmat rakennusohjeet tulevalle rakennusurakalle.

Meillä Steinheidessa kaikki tekeminen pohjaa tieteeseen ja tieteelliseen tutkimukseen. Näin ollen myös U3 brändipersoonallisuusauditointimme perustuu järjestelmällisesti ja tilastollisesti analysoituihin, melkein 80 tieteelliseen tutkimukseen. Analyysin tulosten mukaisesti rakennettu brändipersoonallisuus on markkinoinnin kannalta aidosti elintärkeä, sillä se lisää yli 99%:n tilastollisella varmuudella (mistä muualta saat vastaavan luotettavuustason?) esimerkiksi brändiuskollisuutta, brändin voimaa, ja ennen kaikkea myyntiä. Oheisesta kuvasta asia konkretisoituu hienosti.

MIKSI JUURI NYT, TÄSSÄ TALOUSTILANTEESSA? Talous on käsissä olevan pandemian vuoksi menossa kohti mahdollisesti syvääkin taantumaa. Tästä syystä halusimme selvittää mitä tiede sanoo aiemmista taantumisista ja niistä hyvin/huonosti selvinneistä yrityksistä. Kävimme läpi kymmeniä objektiivisia tieteellisiä tutkimuksia ja lopputuloksen mukaan yrityksen selviytymismahdollisuudet talouskurimuksessa kasvavat melkoisesti, mikäli yritys malttaa hillitä leikkauksia juuri markkinoinnista, ja markkinointiin panostetaan edelleen melko kokonaisvaltaisesti*. Tätä tukee myös toinen analyysi: melkein 500:n tieteellisen elastisuustutkimuksen järjestelmällisen analyysin perusteella yritys, siis myös sinun yrityksesi, saavuttaa aivan erityisen hyvän ROI:n panostamalla taloudellisessa taantumassa tai lamassa juuri brändin rakentaminen! Siksi sinunkin kannattaa aloittaa brändin rakentaminen juuri nyt.

JOS TEEN AUDITOINNIN, MITÄ KÄYTÄNNÖSSÄ SAAN? Saat lopputulemana selkokielisen raportin ja käytännön ohjeet siitä mitä sinun kannattaa tehdä ja miten edetä brändin rakentamisessa.

MITEN AUDITOINTI KÄYTÄNNÖSSÄ TOTEUTETAAN? Teimme prosessin sinulle mahdollisimman helpoksi:

  1. tutustu kolmeen vaihtoehtoomme verkkokaupassa
  2. valitse mitä brändejä haluat tutkia (esim. yksi oma brändi ja muutama kilpailijan)
  3. päätä toimitatko sinä tutkittavat henkilöt itse yrityksesi asiakasrekisteristä, vai haluatko ulkoistaa tämän meille.

Me toteutamme auditoinnin online-pohjaisesti ja toimitamme sinulle tulosraportin toimintaohjeineen 2-3 viikossa.

Auditoinnin tuottaa yhteistyökumppanimme Steinheide Oy, asiantuntijana Markus Kivikangas

PAKETTI 1: PREMIUM Tutustu tarkemmin sisältöön ja ohjelmaan verkkokaupassamme

PAKETTI 2: NOPEA JA TEHOKAS Tutustu tarkemmin sisältöön ja ohjelmaan verkkokaupassamme

PAKETTI 3: OMAT TUTKITTAVAT Tutustu tarkemmin sisältöön ja ohjelmaan verkkokaupassamme

* Katsaus on ilmainen ja saat tilattua sen osoitteesta: markus.kivikangas@steinheide.com

Aiheeseen liittyvät artikkelit