Modernit markkinoinnin koulutukset

Rajaa hakutuloksia

Tulevat koulutukset

21.4.2020 Markkinointi muuttuvilla markkinoilla

Taloudellinen tilanne, poliittinen epävakaus, coronavirus ja kyberhyökkäykset ovat kaikille yrityksille todellisia uhkia ja tekijöitä, jotka vaativat myös markkinoinnilta kykyä reagoida nopeasti ja toimia erikoisolosuhteissa. Markkinointiviestinnän rooli myös korostuu tilanteissa, joissa markkinoilla tai asiakaskentässä tapahtuu isoja muutoksia. Onnistuessaan markkinointiviestintä vahvistaa yrityksen brändiä ja tarjoaa kuluttajille luotettavuutta. Epäonnistuessaan se taas jättää pitkäaikaisia mainehaittoja minkä tahansa brändin kilpeen. Kriisitilanne voi olla myös yrityksestä lähtöisin, jolloin vaaditaan kriisiviestinnän osaamista sekä työkaluja. Tämän koulutuspäivän sisältö keskittyy markkinointiviestinnän tekemiseen muuttuvilla markkinoilla ja antaa konkreettisia työkaluja osallistujille.


Aika: 21.4.2020 08.45 - 21.4.2020 12.15
Paikka: GoToWebinar
Jäsenhinta:
135 €
Normaalihinta:
285 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

22.04.2020 ILMAISWEBINAARI How to make influencer marketing your most profitable marketing channel

In this webinar of the year we will guide your brand in the influencer marketing jungle and present the newest trends and hacks on how to succeed on the platform where all your consumers engage.

 


Aika: 22.4.2020 14.00 - 22.4.2020 15.00
Paikka: Webinar

22.4.2020 Webinaari: Datasta Insightiin

Kaikilla aloilla organisaatiot miettivät, miten he parhaiten lunastavat sen arvon, joka heidän keräämäänsä tietoon liittyy. Toimivaa liiketoimintaa ei voida enää ajatella ilman, että ymmärretään miten organisaatio hyödyntää olemassa olevan tiedon. Tiedon jalostaminen konkreettisiksi toimenpiteiksi on yksi tärkeimpiä organisaation menestystekijöitä.

Yritysten haaste on, että tietoa kerätään paljon, mutta siitä syntyy käytännön toimenpiteitä liian vähän tai ei ollenkaan. Tiedon hyödyntämisen perusta on yksilöissä, jotka kykenevät tulkitsemaan ja luomaan ratkaisuja ympärillä olevasta tiedosta.


Aika: 22.4.2020 09.00 - 22.4.2020 11.30
Paikka: GoToWebinar
Datasta Insightiin koulutus
Jäsenhinta:
135 €
Normaalihinta:
285 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

28.4.2020 Mitä on vaikuttava vaikuttajamarkkinointi?

Aamupäivä antaa tuhdit eväät vaikuttajamarkkinoinnin maailmassa luovimiseen. Koulutuksen aikana saat konkreettisia esimerkkejä erilaisista vaikuttajamarkkinoinnin caseista, opit miten kaupallisia yhteistöitä kannattaa lähteä rakentamaan ja  mittaamaan. Trootin toimitusjohtaja Joona Haatainen valottaa miltä lähitulevaisuuden vaikuttajamarkkinoinnin visio ja trendit näyttävät.


Aika: 28.4.2020 08.45 - 28.4.2020 12.30
Paikka: GoToWebinar
Jäsenhinta:
135 €
Normaalihinta:
285 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

29.4.2020 Globaali vai lokaali? Globaalin markkinoinnin lokalisointi

Kannattaako globaalille markkinalle tehdä yksi yhteinen markkinointistrategia vai lokalisoida markkinointia? Osa yrityksistä antaa vapaat kädet markkinoinnin lokalisointiin paikallisille osastoille ja toiset tekee kaiken pääkonttorista käsin. Mikä strategia on toimivin ja mitä erilaiset markkinat vaativat? Mihin tarkoitukseen toimii lokalisoitu markkinointi ja milloin globaali yhtenäinen linja on tehokkaampi? Minkä kielisiä verkkosivustoja yrityksellä tulee olla ja miten eri strategiat vaikuttavat hakukoneoptimointiin?


Aika: 29.4.2020 09.00 - 29.4.2020 12.00
Paikka: GoToWebinar
Jäsenhinta:
135 €
Normaalihinta:
285 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

5.5.2020 Vaikuttava sponsorointi

Tässä koulutuksessa tutustutaan sponsoroinnin mahdollisuuksiin viestiä yrityksen arvoja ja miten asetetaan tavoitteet sekä kuinka ne mitataan. Samoin tutustaan vaatimuksiin toimittaessa erilaisten oikeuksien omistajien kanssa.


Aika: 5.5.2020 08.45 - 5.5.2020 11.30
Paikka: GoToWebinar
Jäsenhinta:
135 €
Normaalihinta:
285 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

6.5.2020 Elämä evästeettömässä maailmassa

Kahden vuoden päästä Chrome- ja Firefox -selaimissa kolmannen osapuolen evästeiden käyttö poistuu, joka tulee vaikuttamaan merkittävästi digimarkkinointiin sekä markkinoinnin kohdentamiseen. Tässä koulutuksessa käymme läpi mitä toimenpiteitä tulisi lähteä tekemään ennen muutoksen astumista voimaan sekä millä tavalla markkinointia tulisi muuttaa evästeettömään maailmaan sopivaksi.


Aika: 6.5.2020 09.00 - 6.5.2020 12.00
Paikka: GoToWebinar
Jäsenhinta:
135 €
Normaalihinta:
285 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

7.5.2020 Brändijohtamisen superpäivä

Brändijohtamisen superpäivä tulee taas!

Mikä on brändien tulevaisuus? Miten rakennetaan vastuullinen brändi? Miten tehdään onnistunut brändiuudistus? Tässä brändiseminaarissa pureudutaan brändien tulevaisuuteen ja arvon kehittämiseen käytännön näkökulmasta.


Aika: 7.5.2020 09.00 - 7.5.2020 16.00
Paikka: GoToWebinar
Jäsenhinta:
295 €
Normaalihinta:
650 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

26.5.2020 Markkinoinnin ja myynnin yhteismittarit


Aika: 26.5.2020 09.00 - 26.5.2020 12.00
Paikka: GoToWebinar
Jäsenhinta:
135 €
Normaalihinta:
285 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

28.5.2020 Markkinointipsykologian ABC

Psykologia on tiede, joka tutkii ihmisten tunteita, ajattelua ja käyttäytymistä. On siis helppo ymmärtää, miksi psykologinen osaaminen on oleellista tuloksellisen ja tehokkaan markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa. Mutta mitä tietoa on olemassa markkinoinnin psykologisista mekanismeista? Tässä koulutuksessa syvennymme markkinointipsykologian eri hyödyntämismahdollisuuksiin tutkitun tiedon, käytännön esimerkkien ja itsenäisesti tehtävien harjoitusten kautta.


Aika: 28.5.2020 09.00 - 28.5.2020 16.00
Paikka: GoToWebinar
Jäsenhinta:
295 €
Normaalihinta:
650 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

Menneet koulutukset

AdProfit-kilpailuun ilmoittautuminen

ADPROFIT-KILPAILU NYT KÄYNNISSÄ!

Pääsarjoihin voivat osallistua mainos- ja mediatoimistot tai yritykset onnistuneilla kampanjoilla ja lanseerauksilla.
Juniorikisaan ovat tervetulleita 20-29 vuotiaat markkinoinnin suunnittelijat ja alan opiskelijat.


Aika: 30.3.2020 23.59 - 31.3.2020 00.00

26.3.2020 Webinaari: Google Ads, display-mainonta

Google Ads jatkokoulutuksessa käydään läpi Googlen mainosverkostoja sekä paneudutaan Display-mainontaan käytännönläheisesti. Webinaarin hintaan sisältyy Google Ads -perusteet webinaaritallenne.


Aika: 26.3.2020 10.00 - 26.3.2020 12.00
Paikka: GoToWebinar

25.3.2020 Maksuton webinaari: Brändien viestintä ja toiminta osana ratkaisua kansallisessa kriisissä

Brändit puhuttelevat ja tavoittavat ihmiset myös kriisin keskellä. Osa brändeistä on jo lähtenyt isoihin tekoihin helpottaakseen ja edesauttaakseen arjen pyörimistä Suomen taistellessa koronapandemiaa vastaan. Tässä maksuttomassa webinaarissa käydään läpi, miten brändien viestintä ja toiminta pystyvät olemaan osa ratkaisua kansallisessa kriisissä. Tämä hetki on äärimmäisen otollinen brändin rakentamiselle. Kriisin kustannuksella ei tule mainostaa, mutta nyt jos koskaan on se hetki kun voidaan tehdä luontevaa, aidosti ihmisiä kiinnostavaa sisältöä. Hyvää markkinointia joka tekee myös hyvää yhteiskunnallisesti.

 


Aika: 25.3.2020 10.00 - 25.3.2020 12.00
Paikka: GoToWebinar

Markkinoinnin mittarit ja tulosten mittaaminen

Markkinoinnin mittaamisen ja mittareiden koulutuksessa käydään läpi miten markkinoinnin mittaristoa tulisi lähteä rakentamaan, mitkä asiat ovat oleellisia mitata sekä mitä työkaluja näihin kannattaa käyttää. Koulutuksessa on mukana myös kiinnostavia Case-yrityksiä ja heidän parhaiksi todettuja keinoja monikanavaisen markkinoinnin mittaamiseen.


Aika: 5.3.2020 00.00 - 1.3.2022 00.00
Paikka: Verkko-oppimisalusta

3.3.2020 Ilmainen webinaaritallenne jäsenille: Qualifio – How do FMCG brands use the game’s mechanics to grow knowledge of their shoppers’ community?

Are you struggling to engage your customers and build loyalty in the long term? Nowadays, marketers from FMCG brands must know who their buyers are and develop direct relationships with them to increase control over their sales and data.

In this webinar, you will learn:

  • How Nestlé engaged its audience through interactive marketing;
  • How Dr Oetker increased their customers’ loyalty;
  • How you can do just the same by using interactivity within your future campaigns.

 


Aika: 3.3.2020 13.00 - 3.3.2020 14.00