Markkinoinnin koulutukset

Rajaa hakutuloksia

  • Jäsenille maksuton

26.11. Google Analytics perusraportit ja kehittyneemmät ominaisuudet

Kuinka Google Marketing Platformin analytiikkatyökaluja käytetään tehokkaasti 

Koulutuksen aikana saat hyvän käsityksen siitä kuinka Googlen analytiikkatyökaluja voi hyödyntää verkkopalvelun analysoinnissa ja optimoinnissa. Koulutuksen alussa käydään läpi kuinka eri työkalut linkittyvät toisiinsa ja mikä on Google Marketing Platform kokonaisuudessaan.  


Aika: 26.11.2019 08.45 - 26.11.2019 16.00
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros
Normaalihinta:
650 €
Jäsenhinta:
295 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

28.11. Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta

Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinointi-investointien tuoton eli ROMI:n mittaamiseen?

Koulutus sopii erityisesti CMO:ille b2c-puolella, joilla on sekä offline- että online-mainontaa.


Aika: 28.11.2019 08.45 - 28.11.2019 11.30
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. krs, Helsinki
Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta?
Normaalihinta:
260 €
Jäsenhinta:
125 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

4.12. How to win the house

Digital marketing is like a Casino. Most of the players don’t win, but still everyone is having fun and most of them will come back for more. Still there are those professional players who know exactly how the system works and how to win the game. In this workshop you will learn how to play the game of digital marketing and how to win it systematically – over and over again. 


Aika: 4.12.2019 12.30 - 4.12.2019 15.30
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki
Normaalihinta:
260 €
Jäsenhinta:
125 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

10.12. Google Data Studio ja Google Optimize

Koulutuksen aikana saat konkreettisen käsityksen kuinka Google Data Studio toimii, minkälaisia datan lähteitä voit järjestelmässä käyttää ja miten voit visualisoida dataa. Näin ymmärrät kuinka voit esittää ja jakaa organisaatiolle hyödyllistä tietoa. Lisäksi käydään läpi minkälaista personointia ja konversio-optimointia voit tehdä Google Optimizen avullaTämä koulutus on ehdoton jokaiselle verkkopalvelun kehityksen parissa työskentelevälle ja Google Marketing Platform tuotteita käyttävälle. 


Aika: 10.12.2019 08.45 - 10.12.2019 16.00
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros
Normaalihinta:
650 €
Jäsenhinta:
295 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

CMO2 – Autumn 2019

Kasvata digimarkkinoinnin osaamisesi uudelle tasolle!

Syksyllä 2018 lähdimme yhdessä Googlen kanssa suunnittelemaan sellaista digimarkkinoinnin koulutusta markkinointijohdolle, joka tarjoaisi kokonaisvaltaisen katsauksen digimarkkinoinnin mahdollisuuksiin. Täytimme toiveidemme tynnyrin digityöryhmämme avustuksella, Googlen sekä jäsenyritystemme markkinointijohtajien avustuksella. Lopputuloksena syntyi CMO2 digimarkkinoinnin kasvuohjelma, joka tarjoaa ainutlaatuisen katsauksen parhaiden kotimaisten ja ulkomaisten asiantuntijoiden johdolla digimarkkinointiin.


Aika: 30.12.2019 00.00 -
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, Helsinki
Normaalihinta:
4500 €
Jäsenhinta:
990 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

Markkinoinnin ammattilaisen sertifikaatti

Mainostajien Liitto ja Markkinointi-instituutti ovat yhdessä rakentaneet markkinoinnin tutkinnon, joka tutustuttaa osallistujat modernin markkinoinnin keinovalikoimaan sekä toteutustapoihin. Tutkinto soveltuu jo alalla toimiville henkilöille, jotka haluavat päivittää omaa osaamistaan sekä henkilöille, jotka siirtyvät markkinoinnin pariin muista tehtävistä Markkinoinnin ammattilaisen sertifikaatissa tutustutaan markkinoinnin strategiamalleihin sekä niiden jalkauttamiseen eri kanavissa. Tutkinto antaa valmiudet suunnitella ja toteuttaa tuloksellista ja monikanavaista markkinointia.


Aika: 31.12.2019 00.00 -
Normaalihinta:
4450 €
Jäsenhinta:
4850 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

CMO2 Spring 2020

Kasvata digimarkkinoinnin osaamisesi uudelle tasolle!

Todella suosittu, kolmatta kertaa järjestettävä puolen vuoden koulutuskokonaisuus markkinointijohdolle alkaa taas tammikuussa 2020.

Syksyllä 2018 lähdimme yhdessä Googlen kanssa suunnittelemaan sellaista digimarkkinoinnin koulutusta markkinointijohdolle, joka tarjoaisi kokonaisvaltaisen katsauksen digimarkkinoinnin mahdollisuuksiin. Täytimme toiveidemme tynnyrin digityöryhmämme avustuksella, Googlen sekä jäsenyritystemme markkinointijohtajien avustuksella. Lopputuloksena syntyi CMO2 – digimarkkinoinnin kasvuohjelma, joka tarjoaa ainutlaatuisen katsauksen parhaiden kotimaisten ja ulkomaisten asiantuntijoiden johdolla digimarkkinointiin.

 


Aika: 13.1.2020 09.00 - 11.6.2020 12.00
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, Helsinki
Normaalihinta:
4500 €
Jäsenhinta:
990 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

11.2.2020 How to succeed in digital marketing in 2020

Who actually likes the constant interruption of flashy pop-ups and annoying advertising we run into EVERYWHERE online today? In this presentation, we will enlighten three things marketers completely have misunderstood. There things we need to change to create a sustainable future for the media landscape. How do brands need to communicate digitally to be able to be heard in the very near future? Also, we will talk about how modern technologies help to transform data so that it can be used in the digital environment and how it will help brand advertising to become more targeted.


Aika: 11.2.2020 08.45 - 11.2.2020 11.30
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros
Normaalihinta:
260 €
Jäsenhinta:
125 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

1.-3.4.2020 Global Marketer Week Singapore

VAIN JÄSENILLE

 

Global Marketer Week on markkinointijohtajien ehdoton ”must go” -tapahtuma, joka kokoaa yhteen lähes 1 000 maailman johtavien brändien markkinointijohtajaa sekä alan kiinnostavimmat puhujat. Tapahtuma pureutuu kahden päivän aikana markkinoinnin ajankohtaisiin teemoihin sekä kuluttajien muuttuneisiin odotuksiin.


Aika: 1.4.2020 08.00 - 3.4.2020 00.00
Paikka: Singapore
Normaalihinta:
450 €
Lue lisää ja ilmoittaudu