Rajaa hakutuloksia
Tulevat koulutukset
11.9.2024 Marketing Effectiveness System Certificate
In today’s fast-paced marketing landscape, it’s crucial to have a unified framework for measuring the impact and value of our efforts. Without a clear definition of success, it’s easy to get lost in a sea of metrics and KPI’s, confusing effectiveness with efficiency. This can lead to short-term gains at the expense of sustainable long-term growth.
The Swedish Advertiser Association has developed the “Effectiveness System,” which is an industry standard that will help marketers and their partners better understand how market communication works by measuring the right things in the right way. It includes selected key figures, how they are defined and guidelines for how they should be measured and reported. Using the “Effectiveness System” helps by:
· Clearly showing and strengthening the link between marketing and business value.
· Supporting good marketing effectiveness reporting.
· Providing the industry with common definitions and guidelines.
The course is organized in collaboration with The Swedish Advertisers Association.
11.9.2024 WFA: Leveraging Meta’s performance toolkit
Tässä WFA:n järjestämässä webinaarissa tutustutaan, kuinka hyödynnetään Metan suorituskykytyökaluja kampanjoiden tulosten parantamiseksi ja tehokkuuden lisäämiseksi. Koulutuksessa käydään läpi keskeisiä suorituskykymittareita, parhaita käytäntöjä ja esimerkkitapauksia. Webinaari on suunnattu markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat kehittää suorituskykytaitojaan tai kerrata Metan palvelujen käyttöä.
Puhuja: Ankita Agarwal, Meta APAC Regional Solutions Partner
WEBINAARI ON JÄSENILLEMME MAKSUTON!
12.9.2024 Tehokasta mittausta Google Analytics 4:lla
Tervetuloa mukaan webinaariin, jossa sukellamme syvälle Google Analytics 4:n (GA4) maailmaan ja sen tarjoamiin mahdollisuuksiin!
Koulutus on suunniteltu kaikille, jotka haluavat maksimoida GA4:n potentiaalin liiketoiminnassaan ja ottaa sen olennaiseksi osaksi digimarkkinoinnin strategiaa.
18.9.2024 Vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaatti
Kehity vastuullisuuden asiantuntijana alallasi – ilmoittaudu mukaan syksyn sertifikaattiohjelmaan!
Vastuullisuuden lukuisat huomioitavat kysymykset ja ongelmat ovat nykyisin päivittäinen osa markkinointia ja viestintää tekevien työtä. Yhä useampi yritys myös vaatii työntekijöiltään sertifioitua osaamista vastuullisuuden alalla.
Marketing Finlandin vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelma on Suomen monipuolisin ja arvostetuin vastuullisuuskoulutus. Koulutukseen osallistumalla hankit itsellesi valmiudet johtaa yrityksen markkinointia ja viestintää vastuullisuuden alueella.
Miten hyödyt?
• Sertifioidut vastuullisuusosaajana
• Saat uusimman tiedon vastuullisuuden alalla
• Kasvatat omaa asiantuntijuuttasi ja osaamistasi
• Verkostoidut
• Voit viedä oppimasi heti käytäntöön omassa työssäsi
2990.00 €
1990.00 €
1500.00 €
19.9.2024 TikTokilla energiaa markkinointiin
TikTok mullistaa parhaillaan digimarkkinointia. Sitä käyttää lähes 2 miljoonaa suomalaista keskimäärin 100 minuuttia päivässä ja se tarjoaa ainutlaatuisia mahdollisuuksia myyntiin ja näkyvyyteen. Alusta on vuodesta 2020 eteenpäin ylivoimaisesti maailman ladatuin sovellus ja räjähdysmäinen kasvu luo kaiken kokoisille yrityksille hienoja mahdollisuuksia kehittää liiketoimintaa kustannustehokkaasti.
Webinaarissa avataan käytännönläheisesti TikTokin mahdollisuuksia liiketoiminnalle sekä sitä, kuinka lyhytvideot uudistavat tällä hetkellä markkinointia voimakkaasti.
KOULUTUS ON KAIKILLE MAKSUTON!
0.00 €
24.9.2024 WFA: Creative perspectives for advertising on Meta platforms
Tässä WFA:n webinaarissa käsitellään parhaita luovia käytäntöjä mainontaan Meta-alustoilla ja tarjotaan työkaluja tulevien kampanjoiden luovien ratkaisujen kehittämiseen. Koulutuksessa käydään läpi, kuinka luovaa sisältöä voidaan käyttää kohdentamiseen, sekä annetaan vinkkejä Reels- ja videomainonnan parhaista käytännöistä. Webinaari on suunnattu markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat kehittää luovia taitojaan tai kerrata Meta-alustojen mainosratkaisuja.
Puhuja: Jimmy Lee, Head of Global Clients, Meta APAC Creative Shop
WEBINAARI ON JÄSENILLEMME MAKSUTON!
25.9.2024 WFA: 2024 Production Trends in Asia Pacific
Tässä WFA:n webinaarissa tarkastellaan, miten uudet työskentelymallit ja teknologia ovat muuttaneet tuotantoprosesseja, erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueella. Koulutuksessa käsitellään alueellisten erityispiirteiden vaikutuksia tuotantomalleihin sekä tehokkuuden ja tuottavuuden parhaita käytäntöjä. Lisäksi perehdytään muun muassa generatiivisen tekoälyn rooliin sisällöntuotantoketjussa sekä markkinointitiimien ja toimistojen rooleihin tuotantoprosessissa.
Puhuja: Principal Consultant, R3, Singapore
WEBINAARI ON JÄSENILLEMME MAKSUTON!
25.9.2024 Inspiraatiota ja ideoita markkinoinnin automaatioon
Mietityttääkö, miten aloittaa markkinoinnin automaatioiden käyttö? Kaipaatko uutta inspiraatiota sekä uusia ideoita tehokkaisiin kampanjoihin?
Tässä webinaarissa kotimaisen markkinointiteknologian tarjoajan Lianan Growth and Marketing Director Mika Tiainen kertoo, miten pääset alkuun markkinoinnin automaatioissa ja mitkä ovat kuumimmat trendit vuonna 2024-2025. Aamun aikana tulemme käymään läpi useita esimerkkejä toimivista käyttötavoista.
Aiheinamme ovat:
· Kuinka pääset alkuun markkinoinnin automaatioissa
· Käytännön B2B-esimerkkejä
· Muuta huomioitavaa: hyödyt ja haasteet, tekoälyn vaikutukset
26.9.2024 Monikanavaisuudella tehokkuutta vaikuttajamarkkinointiin
Tehot irti vaikuttajamarkkinoinnista monikanavaisen suunnittelun ja jalkautuksen avulla!
Webinaarissa pureudutaan monikanavaisen vaikuttajamarkkinoinnin perusteisiin ja mittareihin case-esimerkkien kautta. Miten eri kanavien strateginen hyödyntäminen ja oikeiden vaikuttajien valinta voivat tehostaa markkinointikampanjan tuloksia?
1.10.2024 WFA: Meta’s vision for AI
Focus of this session: Meta’s vision for AI and Innovation
In this session we will share Meta’s vision for AI, our guiding principles for responsible innovation, our recent/ upcoming announcements (consumer and businesses) and what it all means for marketers.
This session will provide:
- Where are we all in this AI journey
- Meta’s AI vision and how do we build towards it
- What’s new in AI at Meta for people and businesses
- What does the path forward look like
- Q&A
3.10.2024 Vaikuttava ja vakuuttava järjestöyhteistyö
Haluatko vahvistaa organisaatiosi brändiä ja rakentaa kestäviä kumppanuuksia? Millaista vaikuttavuutta yritys-järjestöyhteistyöllä voidaan saavuttaa?
Tule mukaan webinaariimme, jossa pureudumme vaikuttavan ja vakuuttavan järjestöyhteistyön mahdollisuuksiin. Webinaari tarjoaa taustatietoa, ideoita ja case-esimerkkejä, joita hyödyntäen voit rakentaa ja kehittää tehokasta ja vaikuttavaa järjestöyhteistyötä.
Käsittelemme webinaarissa mm. seuraavia kysymyksiä:
Miten yhteistyö järjestöjen kanssa voi hyödyttää brändiäsi?
Miten syventää yhteistyötä ja viestiä siitä kiinnostavasti?
Minkälaisia tuloksia yhteistyöllä voidaan saavuttaa?
Minkälaista on molemmille osapuolille onnistunut yhteistyö?
Webinaari toteutetaan yhteistyössä VaLa (Vastuullinen Lahjoittaminen) ry:n kanssa ja se on kaikille maksuton.
0.00 €
9.10.2024 Ymmärrä EU:n uudet tekoälysäädökset!
Mitä EU:n AI Act käytännössä tarkoittaa?
Valmisteilla olevan asetuksen tarkoituksena on säädellä tekoälyn käyttöä EU:n alueella ja varmistaa, että tekoälyä käytetään turvallisesti ja eettisesti.
Tässä webinaarissa saat selkeää ja käytännönläheistä tietoa tekoälyasetuksesta ja sen vaikutuksista. Webinaarissa käydään läpi lainsäädännön tausta ja aikataulu, paljastetaan asetuksen keskeiset periaatteet ja ydinsisältö sekä tarkastellaan, miten tämä kaikki vaikuttaa liiketoimintaan ja sovellutuksiin. Tiivistämme tärkeimmät opit ja avaamme keskustelun myös osallistujien kysymyksille.
Webinaari on suunnattu kaikille, jotka haluavat olla askeleen edellä ja valmiina mahdollisesti jo vuonna 2025 voimaantulevaan säädökseen ja sen tuomiin vaatimuksiin. Liity mukaan ja varmista, että olet ajan tasalla!
WEBINAARI ON JÄSENILLEMME MAKSUTON!
23.10.2024 Vastuulliset digikampanjat: tehokkuuden uusi standardi
Tervetuloa inspiroivaan webinaariin, jossa pureudumme vastuullisten digikampanjoiden maailmaan ja niiden tehokkuuteen!
Kuulet, miten vastuullisesti toteutetut digikampanjat voivat olla markkinoiden tehokkaimpia tarjoten näin kilpailuetua ja erottuvuutta muihin digivastuullisuusagendoihin nähden.
Webinaarissa Green Ad Standard esittelee ensimmäisen tieteellisen menetelmän, jolla voidaan mitata digimainonnan energiankulutusta ja hiilijalanjälkeä. Tämä uraauurtava menetelmä ei ainoastaan auta vähentämään ympäristövaikutuksia, vaan myös parantaa kampanjoiden tehokkuutta.
Hyppää mukaan webinaariin ja opi, miten voit yhdistää vastuullisuuden ja tehokkuuden digimainonnassa saavuttaen näin kestävää kilpailuetua ja parempia tuloksia!
Canva360: kattava verkkokurssi markkinointiin ja viestintään
Syvennä Canva-osaamistasi Marketing Finland Academyn verkkokurssilla!
Canva on työkalu, joka tarjoaa valmiita pohjia erilaisten markkinoinnin aineistojen suunnitteluun sekä auttaa hallitsemaan yrityksen markkinointimateriaaleja. Kurssi järjestetään verkkokurssina, jonka voit suorittaa omaan tahtiisi ja se sopii mainiosti jatkoksi 24.4.2024 järjestettyyn maksuttomaan webinaariin ‘Canva – päästä luovuutesi valloilleen!’. Webinaariin osallistuvat ja Academy-lisenssin haltijat saavat verkkokurssin alennettuun hintaan.
Kurssilla opit, miten Canvalla tehdään:
• houkuttelevia somejulkaisuja
• painettuja mainoksia ja esitteitä
• brändisi näköisiä videoita
• animoituja PowerPoint -esityksiä
Marketing Finland Academy
Marketing Finlandin koulutukset nyt joustavasti verkko-opintoina Marketing Finland Academyn lisenssillä alkaen 39 e/kk!
Marketing Finland Academyssä on yli 500 markkinoinnin ja viestinnän alan koulutusta, kouluttajina ovat alan parhaimmat asiantuntijat Suomesta ja maailmalta. Lisenssillä voit ilmoittautua mukaan kaikkiin viikoittaisiin livewebinaareihimme sekä katsoa alustalla jo olemassa olevia koulutuksia, kun se sinulle sopii.
Tervetuloa mukaan ylläpitämään osaamistasi sekä oppimaan uutta!
Tuotteella näkyvä ajankohta ei liity tuotteeseen.
468.00 €
1548.00 €
129.00 €
239.00 €
Menneet koulutukset
10.9.2024 WFA: Navigating Meta’s family of apps and services
Tässä WFA:n järjestämässä webinaarikoulutuksessa perehdytään Meta-sovellusten ja -palvelujen mainontaekosysteemin hallintaan. Webinaari on suunnattu uusille käyttäjille tai niille, jotka kaipaavat kertauksen mainonnan perusasioista. Koulutuksessa käsitellään muun muassa Ads Managerin perusteita, markkinointitavoitteiden yhdistämistä Meta-tavoitteisiin, mainonnan ostotapoja sekä tulosten seurantaa ja optimointia.
Puhuja: Ankita Agarwal, Meta APAC Regional Solutions Partner
WEBINAARI ON JÄSENILLEMME MAKSUTON!
4.9.2024 Datan hyödyntäminen asiakasymmärryksessä ja markkinoinnissa
Mihin kysymyksiin asiakasdata voi antaa vastauksia? Mitä tulee huomioida, kun kerätään first party dataa analysointikäyttöön ja yhdistetään dataa eri lähteistä? Mikä vaikuttaa datan laatuun ja miten sitä voidaan parantaa? Miten analytiikka jalostetaan markkinoinnin ja myynnin käyttöön?
Tervetuloa oppimaan analytiikasta, asiakasymmärryksen lisäämisestä, segmentoinnista, datan rikastamisesta sekä uuden asiakaspotentiaalin löytämisestä! Kouluttamassa Suomen Asiakastiedon asiantuntija.
KOULUTUS ON JÄSENILLEMME MAKSUTON!
28.8.2024 Tehosta CX-kehitystä organisaatiossa CEM Benchmarkin avulla!
Haluatko terävöittää organisaatiosi asiakaskokemuksen johtamistaitoja ja pysyä kilpailijoidesi edellä? Tule mukaan webinaariimme, jossa pureudumme asiakaskokemuksen johtamisen (Customer Experience Management, CEM) osaamisen kehittämiseen ja sen merkitykseen kilpailuedun rakentamisessa.
Webinaarissa keskitymme CEM-strategioiden vahvistamiseen ja tehokkaampaan resurssien kohdentamiseen. Opit, miten voit hyödyntää benchmarkkausta asiakaskokemuksen johtamistason nostamisessa. Tulokset auttavat sinua vertailemaan oman organisaatiosi aktiviteetteja muihin ja oppimaan lisää muiden suunnitelmista. CEM Benhcmark toimii tehokkaana apuvälineenä organisaatiosi asiakaskokemuksen johtamistason arvioinnissa ja kehittämisessä.
21.8.2024 Effective marketing with LinkedIn
With 1 billion members globally and 11 million in the Nordics, LinkedIn is the place for all B2B companies and many B2C companies to reach the right people at the right time with the right message.
Tune in to what the latest product updates are, what’s working and what’s not working on LinkedIn and gain insights on some hands-on tips on how to best succeed with your marketing with LinkedIn.
6.6.2024 Hyödyt irti ROMI-mallinnuksesta
Minkälainen markkinoinnin mittaaminen on mahdollista?
Miten mittaamista tehdään käytännössä?
Miten hyödynnät tuloksia markkinoijan arjessa?
Tässä webinaarissa Dagmarin asiantuntijat Ilkka Keskiväli ja Ville Fredrikson esittelevät erilaisia vaihtoehtoja markkinoinnin mittaamiselle. Saat tarkemmin selville, miten mittaamista tehdään ja erityisesti, miten hyödynnät sitä omassa arjessasi. Esittelemme hyödyntämisestä muutamia käytännön esimerkkejä, joista voit viedä parhaat opit omaan arkeesi.
Koulutus soveltuu kaikille tuloksellisesta markkinoinnista kiinnostuneille markkinoijille.
5.6.2024 Case Lindström: Interaktiivinen unelmointihuone
Interaktiivinen unelmointihuone digitaalisen markkinoinnin välineenä asiakaspolun unelmointivaiheessa: Miten uudenlainen digitaalinen viestintäväline viedään idean ja kokeilujen kautta jatkuvaan kehitykseen.
Webinaari on maksuton Marketing Finlandin jäsenille.
4.6.2024 SEO 7: Linkitykset ja niiden hyödyntäminen
Tässä webinaarissa puhutaan ulkoisten sekä sisäisten linkkien merkityksestä ja niiden hyödyntämisestä hakukoneoptimoinnissa. Tarkoitus on antaa osallistujille riittävä tieto linkitysten rakentamiseen sekä kyky suunnitella linkityksiä osana hakukoneoptimointia.
Asiantuntijamme käy läpi myös linkitysten teknistä puolta sekä niihin liittyviä sudenkuoppia.
30.5.2024 SEO 8: Kansainvälinen hakukoneoptimointi
Tässä webinaarissa tarkastelunäkökulmana on kansainvälinen hakukonenäkyvyyden rakentaminen. Kurssin tavoitteena on antaa osallistujille edellytykset sekä suunnitella että toteuttaa hakukoneoptimointia eri markkina-alueilla. Kurssi sisältää käytännön esimerkkejä, mutta myös strategisia näkökulmia digitaalisen näkyvyyden kehittämiseen. Suosittelemme kurssille osallistuville SEO-koulutuskokonaisuutta tai vähintään SEO-perusteet kurssia.
23.5.2024 IMPACT Helsinki
IMPACT Helsinki on markkinoinnin ja viestinnän ammattitapahtuma, joka kokoaa yhteen muutoksentekijät, jotka haluavat viestiä arvopohjaisesti ja avoimesti vuorovaikutteisessa mediaympäristössä. Tapahtuma antaa inspiraatiota ja työkaluja vastuullisuusmatkalla oleville viestijöille, markkinoijille ja somevaikuttajille.
Tarjoamme Marketing Finlandin jäsenille 100 € alennuksen tapahtumalipusta!
Ilmoittautumiset keskiviikkoon 8.5.2024 mennessä!
HUOM! Mikäli liityt Marketing Finlandin vaikuttajajäseneksi 30.4.2024 mennessä, saat kutsuvieraslipun tapahtumaan (paikkoja rajoitetusti). Voit jättää jäsenhakemuksesi täällä: https://www.marketingfinland.fi/marketing-finland/tule-jaseneksi/!
22.5.2024 Kantar Creative Effectiveness Awards 2024
Juhlistamme jo viidettä kertaa kuluttajien valitsemia parhaita mainoksia eri puolilta maailmaa. Paljastamme luovimmat ja tehokkaimmat digitaaliset, painetut, some-, ulko- ja TV-mainokset sekä AI-testatut.
Kerää opit parhailta ja tule kuulemaan mainonnan nousevista trendeistä!
Webinaarissa pääset samalla jo Cannes-festivaalitunnelmaan, jota on kanssamme luomassa Riikka-Maria Lemminki Marketing Finlandilta.
14.5.2024 Urapolut markkinoinnissa
Markkinointiala tarjoaa herkullisia näköalapaikkoja ja urapolkuja erilaisiin yrityksiin ja organisaatioihin, niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin. Tämän päivän webinaarissa kuulemme Duunitorin Pohjoismaiden markkinointijohtajan Saara Holman uratarinan ja opimme, mitkä tekijät ovat olleet avainasemassa hänen urapolullaan ja markkinoinnissa yleensä.
Puheenvuoron saa myös uraohjaaja ja psykologi Päivi Montgomery, joka antaa sinulle parhaat käytännön vinkit oman urapolun rakentamiseen ja unelmaduunin löytämiseen.
2.5.2024 SEO 6: Psykologisella vaikuttamisella parempaan konversioon
Miten saat visuaalisella materiaalilla aiempaa parempia tuloksia yli 95% varmuudella?
Käyttäytymistieteet ja psykologia tarjoavat arvokasta tietoa ja ymmärrystä ihmisten mielen toiminnasta, motivaatiosta ja päätöksenteosta. Tällainen kokeellisesti tutkittu tietoa auttaa sinua suunnittelemaan markkinointimateriaalia niin, että se kiinnittää katsojan huomion oikeisiin asioihin, sekä tuottaa oikein valituilla visuaalisilla elementeillä ja teksteillä aiempaa paremman tuloksen. Käyttäytymistieteitä ja psykologiaa hyödyntämällä voit siis suunnitella markkinointimateriaalia, joka resonoi paremmin kohdeyleisösi kanssa ja vaikuttaa myönteisesti heidän päätöksentekoonsa. Koulutus sopii myös tueksi verkkosivujen suunnitteluun markkinointipsykologian näkökulmasta.
24.4.2024 Canva – päästä luovuutesi valloilleen!
Olet varmasti kuullut Canvasta, mutta oletko vielä hyödyntänyt sen loputtomat mahdollisuudet omassa työssä tai organisaation viestintä-, markkinointi- ja myyntimateriaaleissa? Canvan avulla minkä vaan materiaalin tuotannosta tulee hauskaa ja palkitsevaa, ja valmista tulee ennennäkemättömän nopeasti.
Webinaarissa käydään läpi konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä siitä, miten voit saada Canvasta kaiken irti. Tämä tehowebinaari antaa uusia ajatuksia ja inspiraatiota myös oman työarjen kehittämiseen ja tehostamiseen, sekä asioiden keskittämiseen usean ohjelman tai työkalun sijasta yhteen työkaluun.
Koulutus on kaikille maksuton.
17.4.2024 Reseptinä luovuus, AI, vaikuttajat ja Gen Z
Miten hyödyntää generatiivista tekoälyä markkinoinnissa? Tässä webinaarissa sukellamme aiheeseen case-esimerkin kautta. Hartwallilla AI:ta on hyödynnetty muun muassa kuluttajien osallistamisen välineenä. Uuden Cult-energiajuoman suunnitteluun osallistettiin tekoälyn avulla tuhansia nuoria aikuisia. Tiktokissa toteutetussa aktivoinnissa hyödynnettiin myös mikrovaikuttajia ja omaa, ilmaista mediaa. Lopputuloksena on kenties ensimmäinen suomalainen AI:n avulla luotu kuluttajatuote, joka saapuu kauppojen hyllyille tänä keväänä.
16.4.2024 Brändi ja medianäkyvyys
Vaikuttavan brändin luominen vaatii yritykseltä mediaosaamista, kykyä päästä puheenaiheeksi sekä luoda keskustelua ympärilleen. Sukellamme webinaarissa journalistisen median maailmaan ja siihen, kuinka media toimii. Pureudumme myös ajatusjohtajuuden rakentamiseen ja siihen, miten saada yrityksen vastuullisuustyöstä ansaittua mediaa.
10.4.2024 How can you innovate differently in a competitive landscape?
In this webinar, we provide empirical evidence of how important it is to connect your innovation to other areas of business. Innovation is the rocket fuel for differentiation. Drive brand growth with connected innovation!
Target group: Innovators, brand builders
The webinar is free of charge and held in English.
4.4.2024 SEO 5: SEO-kirjoittaminen ja sisällöntuotanto
Mitä asioita ottaa huomioon SEO-sisällöntuotannossa ja tekstin hakukoneoptimoinnissa? Mitä on SEO-copywriting ja kuinka sitä tehdään? Kuinka avainsanoja tulisi hyödyntää verkkosivujen sisällössä? Miten voin hyödyntää tekoälyä SEO-sisällöntuotannossa? Mitkä työkalut SEO-sisällöntuotantoon?
Tässä webinaarissa asiantuntijamme Ulla Ristkari-Ryynänen käy läpi käytännönläheisesti ja esimerkein hakukoneoptimoidun sisällöntuotannon perusteita.
21.3.2024 Tekijänoikeus ja juridiikka AI:n luomissa sisällöissä
Generatiivinen AI on otettu käyttöön rytinällä organisaatioissa sekä USA:ssa että EU:ssa. Tunnettuihin generatiivisen AI:n työkaluihin kuten ChatGPT ja Dall-E liittyy kuitenkin merkittäviä tekijänoikeuksiin liittyviä riskejä. Generatiivisen AI:n käyttämät corpukset (koulutusmateriaali) sisältävät usein tekijänoikeuksilla suojattuja aineistoja, joiden käyttöön ei ole pyydetty tai saatu lupaa. Toisaalta generatiivisen AI:n ohjelmistot voivat myös tuottaa ”teoksia”, jotka sisältävät kokonaisia suojattuja, kolmansien osapuolien omistamia teoksia tai ainakin tekijänoikeudellisesti relevantteja osia teoksista. Vähintään yhtä suuri ongelma liittyy generatiivisen AI:n tuottamien sisältöjen omaan tekijänoikeuteen. Syntyykö AI:n generoimaan sisältöön tekijänoikeus? Kuka on tämän mahdollisen tekijänoikeuden omistaja? Käymme koulutuksessa läpi generatiivisen AI:n tekijänoikeuksiin liittyviä kysymyksiä, sekä miten niihin liittyviä riskejä voidaan mitigoida.
13.3.2024 Kenen käsissä on brändisi tulevaisuus?
Taloustutkimus Lab esittää kiinnostavia näkymiä siihen, miten ihmisiin voidaan vaikuttaa arvoihin vetoamalla, sekä miten eri sukupolvien arvot eroavat toisistaan. Lisäksi kerromme, miten sekä suomalaisten arvomaisemassa että brändien arvostuksessa on maantieteellisiä eroja, joita ei kannata jättää huomioimatta. Lopuksi avaamme vielä paikkatiedon merkitystä ja hyödyntämistä brändimarkkinoinnissa – mitä mahdollisuuksia ja haasteita paikkatiedon hyödyntämiseen liittyy.
12.3.2024 SEO 4: Videot, kuvat ja animaatiot SEO:n tukena
Tässä koulutuksessa sukellamme syvälle hakukoneoptimointiin ja opimme, kuinka videot, kuvat ja animaatiot voivat tehostaa hakukoneoptimointia (SEO). Tarkastelemme, miten visuaalinen sisältö ei ainoastaan rikasta verkkosivujasi, vaan myös parantaa niiden näkyvyyttä hakukoneissa tai voi jopa heikentää näkyvyyttä. Koulutuksessa käydään läpi kuvien, videoiden ja animaatioiden käyttöä verkkosivustolla sekä niihin liittyviä strategioita. Pohdimme myös, kuinka AI voi auttaa luomaan visuaalista sisältöä sekä miten hakukoneet suhtautuvat AI:n tuottamiin sisältöihin. Tämä käytännönläheinen hakukoneoptimoinninkoulutus tarjoaa tietoa visuaalisten elementtien käytöstä hakukoneoptimoinnista sekä esittelee niihin liittyviä mahdollisuuksia.
5.3.2024 Tekoäly työkaverina – näin muotoilet hyviä kehotteita
Meillä viestijöillä ja markkinoijilla on uusi työkaveri: tekoäly! Mutta miten kehotat sitä tavalla, jolla saat aikaiseksi laadukasta, halutun sävyn mukaista sisältöä – geneerisen hötön sijaan?
Tässä webinaarissa viestintätoimisto Kaiun asiantuntijat vievät kuulijat opastetulle kierrokselle kehotemuotoilun ytimeen. Koulutus on tarkoitettu kaikille viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka käyttävät tai ovat kiinnostuneita käyttämään tekoälyä työssään.
Koulutuksessa sukelletaan yleisestä pinnasta ja mahdollisuuksien tarkastelusta syvemmälle siihen, miten kehotteita eli prompteja kannattaa laatia.
Tule mukaan ja ota kehotemuotoilun käytännöistä kattava koppi tunnissa!
29.2.2024 AI markkinoinnin analytiikassa
Tässä webinaarissa tutustumme tekoälyn rooliin nykyaikaisessa markkinoinnin analytiikassa. Opimme, kuinka tekoälyalgoritmit käsittelevät massiivisia tietomääriä, paljastavat trendejä ja ennustavat asiakaskäyttäytymistä optimoiden samalla markkinointistrategiat.
Käymme läpi johtavia tekoälytyökaluja ja -teknologioita markkinoinnin analytiikassa. Pohdimme myös laadukkaan datan keräämisen tärkeyttä ja tekoälyn roolia datan hallinnassa. Näemme, kuinka tekoäly automatisoi datan käsittelyn mahdollistaen tarkemman analyysin.
Kurssi syventyy myös tekoälyn vaikutukseen asiakassegmentoinnissa ja personoinnissa sekä ennustavan analytiikan mahdollisuuksiin markkinoinnissa. Käsittelemme myös tekoälyn käytön haasteita, kuten tietosuojaongelmia ja algoritmien mahdollista puolueellisuutta.
Lopuksi kurssi sisältää käytännön demon, interaktiivisen kysymys- ja vastausosion sekä vinkkejä lisäoppimateriaaleihin, jotka auttavat osallistujia syventymään markkinoinnin analytiikan ja tekoälyn maailmaan. Tervetuloa mukaan oppimaan ja keskustelemaan!
Vuoden Toimisto 2024 -voittajat ja Marketing Finland Barometri
Tule mukaan jännittämään Vuoden Toimisto 2024 -palkinnon saajia! Asiakkaat ovat jälleen rankanneet vuoden parhaat markkinointiviestinnän toimistot ja gloriaa jaetaan tänään!
Kuulemme, mitä asiakkaat ovat näissä toimistoissa arvostaneet ja sukellamme samalla myös Marketing Finlandin julkaiseman markkinointibarometrin tuloksiin – mitkä ovat merkittävimmät trendit markkinointiviestinnän ostoissa juuri nyt.
Barometri 2023 tarjoaa syvällisen katsauksen markkinointiviestintäostajien nykyisiin painopisteisiin. Markkinoinnin trendit heijastavat myös laajempia yhteiskunnallisia muutoksia ja digitalisaation vauhtia. Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki esittelee raportin tulokset sekä kiinnostavimmat ilmiöt.
Vuoden Toimisto 2024 -tutkimus puolestaan antaa toimistojen asiakkaille tilaisuuden arvostaa toimistot järjestykseen mm. innovatiivisuuden, tehokkuuden ja asiakaslähtöisyyden perusteella. Tutkimus paljastaa, mitä asiakkaat odottavat toimistoilta, mitä arvostetaan ja mitkä tekijät vaikuttavat toimiston vaihtopäätökseen. Vuoden Toimisto -tutkimuksen toteuttava tutkimustoimisto Regi avaa tutkimuksen sisältöä tarkemmin tapahtumassa.
Vuoden Toimisto 2024 -raportti ja Marketing Finlandin Markkinointibarometri tarjoavat yhdessä arvokasta tietoa ja näkemyksiä siitä, miten markkinoinnin ja viestinnän ala kehittyy ja millaisia vaatimuksia asiakkaat asettavat toimistokumppaneilleen.
Tapahtuman päätteeksi palkitaan Vuoden Toimisto 2024 -voittajatoimistot.
Tapahtumapaikkana on Korjaamo Kulmasali ja tapahtuma-aika on torstai 29.2.2024 kello 14-16.00.
Ilmoittautumiset 26.2.2024 klo 15:een mennessä!
27.2.2024 Tekoäly etiikan valokeilassa
AI vyöryy päälle joka suunnasta ja haastaa perinteiset työmallit ja ajatukset.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Mitä tehdä ja miten varautua muuttuvaan toimintaympäristöön?
Ja ennen kaikkea – mikä on eettisesti kestävää?
Effie Awards Finland 2023 -gaala 15.2.2024
On aika nostaa esiin vuoden 2023 rohkeimmat ja tehokkaimmat markkinointiviestintäkampanjat!
Effie Awards Finland palkitsee huipputekijät ja -kampanjat viehättävässä Pikku-Finlandiassa Helsingissä torstaina 15.2.2024 klo 17:30 alkaen. Lähde mukaan juhlimaan ja lunasta illalliskorttisi early bird-hintaan 7.1.2024 mennessä!
15.2.2024 Markkinoinnin psykologiaa johtotehtäviin
Käyttäytymistieteet, psykologia ja neurotieteet ovat tutkineet kymmenien vuosien ajan ihmisten (osto)käyttäytymistä, ja sitä miten tuohon käyttäytymiseen voidaan vaikuttaa. Useita vakiintuneita uskomuksia on todennettu vääriksi, ja tehokkaita keinoja vaikuttaa asiakkaisiin paljastettu. Enää sinun ei tarvitse arvailla, kurssilla opimme miten asenteisiin ja käyttäytymiseen voidaan vaikuttaa ja miten erilaisia vaikuttamiskeinoja käytännössä hyödynnetään erilaisissa tilanteissa. Teidänkään asiakkaidenne aivot eivät toimi rationaalisesti: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009154451.html.
14.2.2024 SEO 3: Hakukoneoptimoinnin tekninen kulma
Tämä kurssi on suunniteltu antamaan osallistujille hyvä ymmärrys siitä, miten verkkosivuston tekniset tekijät vaikuttavat sen sijoittumiseen hakukoneiden tuloksissa.
Kurssilla käsitellään, miten sivuston teknisiä elementtejä voidaan optimoida hakukoneiden löydettävyyden parantamiseksi. Käymme läpi tärkeimpiä tekniikoita ja parhaita käytäntöjä, jotka auttavat sivustosi erottumaan kilpailijoista. Osallistujien ei tarvitse olla aiemmin osallistuneet hakukoneoptimoinnin kursseille, mutta aiempi perustason tietämys hakukoneoptimoinnista voi olla hyödyksi.
Kurssilla käsiteltävät aiheet sisältävät, mutta eivät rajoitu vain:
· Koodin validius: Miten puhtaat ja standardien mukaiset koodikäytännöt vaikuttavat sivuston hakukonenäkyvyyteen.
· Sisältömerkinnät: Opettelemme, miten tehokkaat ja selkeät sisältömerkinnät parantavat sivuston indeksointia.
· Sivuston latausnopeus: Tutustumme sivuston latausnopeuden merkitykseen ja keinoihin sen optimoimiseksi.
· Sivustokartta: Selvitämme, miten sivustokartat auttavat hakukoneita ymmärtämään sivustosi rakennetta.
· Strukturoitu sisältö: Käymme läpi strukturoitua sisältöä ja sen roolia hakukoneoptimoinnissa.
13.2.2024 Super Bowl LVIII Markkinointiseminaari
SAVE THE DATE: SUPER BOWL LVIII MARKKINOINTISEMINAARI
Liity mukaan perinteiseen markkinointiseminaariin, jossa ruodimme edellisen illan Super Bowl pelin sekä tämän vuoden Super Bowl mainoskattauksen. Super Bowl LVIII -otteluanalyysi tarjoaa kattavan näkymän tapahtuman strategisiin ja luoviin aspekteihin.
Tämän vuoden teemana on luovuus ja se, miten maailman kalleimmat mainossekunnit hyödynnettiin lineaarisessa televisiossa. Tapahtuman kohokohtana on urheilumarkkinoinnin huippuammattilaisten paneelikeskustelu. Osallistumalla saat arvokkaita oivalluksia ja inspiraatiota alan johtavilta mielipidevaikuttajilta.
13.2.2024 SEO 2: Hakusanojen valinta ja tehokas hyödyntäminen
Tällä kurssilla keskitymme hakusanojen valintaan ja tehokkaaseen hyödyntämiseen. Kurssilla tutustutaan erilaisiin työkaluihin, jotka auttavat hakusanojen valinnassa sekä tapoihin hyödyntää hakusanoja sisällöissä. Kurssi antaa valmiudet suunnitella hakukoneoptimointia ja tuottaa hakukoneystävällistä sisältöä. Suosittelemme tämän kurssin rinnalle ”SEO- kirjoittaminen ja sisällöntuotanto” -kurssia (4.4.2024).
8.2.2024 Vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaatti
Opi, miten vastuullisuus muuttaa markkinointia ja viestintää – ilmoittaudu mukaan helmikuussa 2024 alkavaan Vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelmaan!
Toteutamme markkinoinnin ja viestinnän päättäjille sekä yritysjohdolle sertifikaattiohjelman, joka ohjaa markkinoinnin tekijöitä vastuullisempaan päätöksentekoon ja auttaa välttämään vastuullisuuden sudenkuoppia.
Koulutusohjelmassa tarkastelemme yrityksen liiketoimintaa vastuullisuuden eri näkökulmista ja tutustumme asiantuntijoiden opastuksella keinoihin, joilla markkinoinnin ja viestinnän avulla voidaan edistää vastuullisuutta.
6.2.2024 Sustainable Brand Index
FREE FOR MEMBERS!
Welcome to an inspiring webinar together with Marketing Finland, SB Insight and Atria!
The theme of the webinar is “how to achieve effective sustainability communication” with SB Insight’s founder and CEO, Erik Elvingsson Hedén and Nanna Järvinen, Vice President of Brand and Marketing at Atria.
Get insights into market trends across 36 industries, explore changes in consumer attitudes and discover how trust in sustainability communication has evolved over the past three years. Hear Erik and Nanna share the challenges and successes of the food industry’s sustainability journey and Atria’s approach to sustainability communication. Don’t miss this inspiring discussion on the future of sustainable branding!
1.2.2024 Voittava kilpailustrategia
Kilpailut ovat loistava tilaisuus näyttää taitosi ja saavutuksesi markkinoinnin ja viestinnän maailmassa, mutta ne vaativat huolellista suunnittelua ja strategista ajattelua. Tämä koulutus tarjoaa syvällistä tietoa siitä, miten voit suunnitella voittavan kilpailustrategian ja toteuttaa kilpailuihin osallistumisen esimerkiksi Cannes LIONS, Effie ja Finnish Comms Awards -kilpailuissa. Opit askel askeleelta, miten voit luoda vaikuttavia kilpailutöitä ja samalla säästää arvokkaita resursseja.
31.1.2024 Televisiomaailman tuoreet tuulet
Ajankohtaista tietoa televisiomaailmasta: CTV, FAST, HVOD. Millaista kehitystä näemme kuluttajan katsomistottumuksissa ja mihin digitaalinen televisiomaailma on kehittymässä?
24.1.2024 Tekoäly viestijän työssä – ChatGPT ja luovat työkalut
Näin käytät ChatGPT:tä ja muita luovan tekoälyn työkaluja työsi tukena!
Tässä webinaarissa keskitymme tekoälyn käyttöön viestintätyön tukena. Koulutus sopii parhaiten viestinnän ammattilaisille, asiantuntijoille ja heille, jotka tekevät viestintää oman työnsä ohessa. Myös muut aiheesta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan!
Tutustumme luovan tekoälyn ja eri työkalujen tämän hetken ajankohtaiseen tilanteeseen ja opimme, miten eri työkaluja voimme työmme tukena käyttää. Tarkastelemme tekoälyä viestijän arjessa niin mahdollisuuksien, käytännön hyödyntämisen, haasteiden kuin etiikan kautta.
Keskitymme tekstipohjaisiin keskustelevan tekoälyn työkaluihin ja näet esimerkkejä mm. ChatGPT:stä sekä Bingin ja Google Bardin maksuttomista työkaluista koulutushetkellä. Osallistujana saat vinkkejä myös kehotteiden perustason laatimiseen ja voit halutessasi testata haluamiasi työkaluja webinaarin aikana tai sen jälkeen. Työkaluja ei tarvitse olla itsellä käytössä ennen koulutusta eikä niiden käyttöä webinaarin aikana edellytetä.
Koulutus auttaa ymmärtämään, mistä tekoälykeskustelussa on kyse, mitä viestintää tekevien henkilöiden olisi aiheesta hyvä tietää ja millaisilla askelilla tekoälyn voisi ottaa itse käyttöön. Webinaarissa käymme läpi myös sitä, miten organisaatioissa aiheeseen olisi syytä valmistautua ja mitkä ovat tekoälyä koskevat säädökset webinaarihetkellä.
18.1.2024 SEO 1: Hakukoneoptimoinnin perusteet
Tämä koulutus on yleiskatsaus hakukoneoptimointiin ja toimii hakukoneoptimoinnin webinaarisarjan ensimmäisenä osana. Kurssi tutustuttaa sinut hakukoneiden toimintaan sekä algoritmeihin. Kurssin jälkeen ymmärrät, miten voit vaikuttaa verkkosivustosi löydettävyyteen hakukoneissa sekä millaisia hakukoneoptimoinnin työkaluja käytössäsi on. Kurssi lähestyy aihetta käytännönläheisesti antaen sinulle konkreettisia vinkkejä.
16.1.2024 Aktivoi ja sitouta yleisö pelillistetyillä sisällöillä
Miten jatkuvan kiireen ja sisältötulvan keskellä saadaan kiinnitettyä huomio oman brändin viestille? Markkinoinnin pelillistämisessä on kyse interaktiivisuudesta ja oman kohderyhmän aktivoimisesta: Kun ihminen voi itse osallistua, sisältöön keskitytään ja se sisäistetään paremmin. Markkinoinnista tulee sitouttavampaa.
• Mitä tarkoittaa pelillistäminen markkinoinnissa ja miksi se toimii?
• Pelillistämisen mahdollisuudet ostopolun eri vaiheissa
• Oman datan rikastaminen pelillistämisen avulla
11.1.2024 Tervetuloa markkinointi 2024!
Tervetuloa aistimaan vuoden 2024 markkinointituulia!
Vuoden ensimmäisessä webinaarissa keskustelemme siitä, mitkä asiat muovaavat markkinointia tulevaisuudessa ja mitä tuoreen markkinointibarometrin tulokset kertovat. Opit ymmärtämään, miten strateginen luovuus on avainasemassa tekoälyvallankumouksen aikana ja miten voit hyödyntää tätä yhdistämällä luovuuden ja teknologian voiman. Tekoäly tarjoaa mahdollisuuksia nyt kaikenkokoisille yrityksille.
Lisäksi pureudumme ostokäyttäytymisen ja kuluttamisen ajankuvan muutoksiin vuonna 2024, jotta voit ennakoida ja sopeutua muuttuviin asiakastarpeisiin. Saat myös vinkkejä siitä, minne markkinointieurot kannattaa tänä vuonna investoida. Koulutus tarjoaa sinulle arvokasta tietoa ja taitoja, jotka auttavat menestymään markkinoinnissa alkaneena vuonna.
5.12.2023 Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen
‘Mistä voi tietää, että vaikuttajat ovat oikeasti toimineet?’ on yksi yleisimpiä vaikuttajamarkkinointiin liittyviä kysymyksiä. Alalla usein raportoidaan sitoutuneisuusaste sekä muita sisältökohtaisia tuloksia, mutta miten todentaa vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus liiketoiminnan tavoitteisiin? Toisin kuin luullaan, ratkaisuja todentamiseen on monia – tule kuulemaan parhaat vaihtoehdot ja valitse suosikkisi.
1.12.2023 Gaming ja esport -mahdollisuutena
Marketing Finland & SPOT ry järjestävät Espoon Metro Areenalla pe 1.12.2023 ‘Gaming & esport mahdollisuutena’ -seminaarin, joka tutustuttaa osallistujat pelimarkkinoinnin logiikkaan, malleihin sekä vastuullisuuskysymyksiin. Tässä käytännönläheisessä seminaarissa kuulet erilaisista tavoista tavoittaa ostovoimainen yleisö pelien kautta. Seminaariin osallistuvat pääsevät kokemaan Elisa Masters -turnauksen tunnelman.
Tilaisuus on tarkoitettu vain Marketing Finlandin ja SPOT Ryn jäsenille ja on osallistujille maksuton.
28.11.2023 Visuaaliset tunnisteet brändin rakentamisessa, osa3
Brändin ulkoiset tunnisteet ja visuaalinen ilme ovat kuluttajille brändin näkyvin osa. Ne vaikuttavat brändin vahvuuteen kuluttajien mielissä kahdella keskeisellä tavalla: helpottamalla brändin tunnistettavuutta ja rakentamalla toivottuja mielikuvia. Vain tunnistamalla brändiä vahvistavat tekijät ja ymmärtämällä niiden vaikutuksen myös emootioihin, pystymme rakentamaan yhdenmukaista brändiä kaikissa kohtaamispisteissä. Käymme tässä koulutuksessa läpi myös tekoälyn tuomat uudet mahdollisuudet tunnisteiden ja brändin visuaalisen ilmeen analysointiin.
23.11.2023 Vaikuttajamarkkinoinnin poikkeustilanteet
Miten turvaat, että käsitys yhteistyöstä ja sisältöjen käyttöoikeuksista on kaikilla osapuolilla sama? Mitä kompastuskiviä vaikuttajamarkkinoinnissa saattaa olla? Vaikuttajamarkkinoinnin suuren kasvun myötä myös erilaiset poikkeustilanteet ovat yleistyneet – tule paikalle, jotta osaat ennakoida erilaiset riskit ja kääntää ne jopa vahvuudeksi.
16.11.2023 Muotoiluajattelu osana markkinointia
Marketing Finlandin ja Muotoilusäätiön yhteiswebinaarissa Muotoilusäätiön toimitusjohtaja Heli Pöyry kertoo markkinoinnin tarpeisiin suunnatun muotoilun käytöstä sekä siitä, kuinka muotoiluajattelu edistää markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta. Webinaarissa tarkastellaan myös aineettoman muotoilun antia sekä vastuullisuussymboleita. Webinaari on suunnattu kaikille muotoiluajattelusta kiinnostuneille markkinoinnin ja viestinnän tekijöille.
WEBINAARI ON KAIKILLE MAKSUTON.
26.10.2023 Verkkosivuston kehittäminen ja sen haasteet
Miten verkkosivu-uudistus toteutetaan ketterästi niin, että se helpottaa sivustoa päivittävien markkinoijien työtä?
Monet verkkosivustot uudistetaan isolla rahalla muutaman vuoden välein, sillä sivustopohja on kankea ja sitä on vaikea muokata organisaation tarpeiden muuttuessa. Sisällöntuottajat kokevat, että sivuston ylläpito ja päivittäminen on hankalaa ja aikaavievää tai vaatii runsaasti kehittäjien apua.
Sivuston helppo muokattavuus on ensiarvoisen tärkeää, jotta markkinointitoimenpiteet voivat onnistua. Tässä webinaarissa käymme läpi verkkosivu-uudistuksen yleisimmät sudenkuopat ja kerromme, kuinka ne vältetään.
24.10.2023 Mielikuvien valjastaminen brändiposition tueksi, osa2
Vahvoilla brändeillä on vankka asema kuluttajien mielissä. Ne ovat tunnettuja, merkityksellisiä ja erottuvat muista brändeistä. Brändiin liitettävät mielikuvat ovat keskeisessä asemassa vahvan brändiposition rakentamisessa. Suoran brändivaikutuksen lisäksi on oleellista ymmärtää mielikuvien epäsuoraa, toisiinsa liittyvää vaikutusketjua. Jos kokonaiskuva mielikuvien vaikutuksesta on kirkas, pohja tuloksekkaalle markkinointiviestinnälle on kunnossa.
11.10.2023 Visuaalinen tekoäly digimarkkinoinnissa (7)
Opi, mistä generatiivisten tekoälyjen (GenAI) aiheuttamassa markkinointialan revoluutiossa on oikein kyse. Tekoälyt eivät ole pelkkää hypeä – ne ovat todellisia, käytännöllisiä työkaluja, jotka voivat auttaa sinua luomaan innovatiivista, mieleenpainuvaa sisältöä. Mutta kuten kaikkiin työkaluihin, myös niiden käyttöön liittyy omat haasteensa.
Webinaarissa pureudutaan GenAI:n haasteisiin ja mahdollisuuksiin jo tehtyjen projektien kautta: miten niissä käytettiin tekoälyjä ChatGPT-4, Midjourney ja Stable Diffusion. Projektien läpikäynnissä selviää, mikä tekoäly parhaiten soveltuu mihinkin käyttötarkoitukseen ja miten kyseisiä tekoälyjä käytetään usein ristiin parhaan lopputuloksen saamiseksi. Webinaarissa läpikäytävät projektit painottuvat tekoälyavusteiseen visuaaliseen suunnitteluun ja tämä kannattaa huomioida osallistumista harkitessa.
Oletko AD, graafinen suunnittelija tai muu visuaalista digimarkkinointia tekevä? Tämä on juuri sinulle!
Koulutussarja Digimarkkinointi NYT, osat 1-7
Tervetuloa digimarkkinoinnin webinaarisarjaan!
Tässä sarjassa tutustumme laajaan kirjoon digimarkkinoinnin aiheita, jotka auttavat sinua kehittämään taitojasi ja saavuttamaan menestystä verkossa. Sarja koostuu yhteensä seitsemästä osasta, joissa käsitellään erilaisia digitaalisen markkinoinnin näkökulmia ja työkaluja. Olipa kyse markkinoinnin automaatiosta, lyhytvideoista, sosiaalisen median kanavista, hakukonemainonnasta tai visuaalisen tekoälyn hyödyntämisestä, saat arvokasta tietoa ja käytännön vinkkejä, jotka auttavat sinua saavuttamaan tavoitteesi digimarkkinoinnissa.
Voit poimia sarjasta itsellesi tarpeellisimmat tai hyödyntää koko kattauksen yhtenä pakettina.
10.10.2023 Markkinointi haastavassa taloustilanteessa
Epävakaa taloustilanne ja laskusuhdanne ovat hyydyttäneet monen yrityksen markkinointihaluja, mutta ehkä turhaan, sillä muuttuva ympäristö tarjoaa myös uusia mahdollisuuksia. Nykyinen taloustilanne edellyttää markkinoijilta joustavuutta, luovuutta ja tarkkaa strategista ajattelua. Webinaarissa pureudumme siihen, miten haastavassa markkinatilanteessa toimitaan ja miten voit sopeutua ja menestyä tässä toimintaympäristön muutoksessa.
5.10.2023 SEA - Hakukonemainonta (6)
Tämä webinaari tarjoaa kattavan oppimiskokemuksen hakukonemainonnasta ja sen perusperiaatteista. Koulutuksen sisältö keskittyy erityisesti hakukonemainontaan Googlessa ja antaa osallistujille perusteellisen ymmärryksen mainostamisen eri vaihtoehdoista Googlen verkostossa.
Webinaarissa käsitellään myös hakusanamainonnan perusperiaatteita ja opitaan, miten hakukoneoptimointi (SEO) ja hakukonemainonta (SEA) toimivat yhdessä tehokkaasti. Käymme läpi myös mainosverkoston ja -muodon valintaa mainonnan tavoitteen mukaan ja selvitämme, mikä auttaa saavuttamaan tavoitteet tehokkaasti ja taloudellisesti. Listaamme myös hakukonemainonnan parhaita käytäntöjä ja trendejä.
Koulutussarja Brändityö, osat 1-3
Tervetuloa kolmen webinaarin ‘Brändityö 1-3’ -koulutussarjaan!
Opimme, miten menestyviä tuotteita ja palveluita voidaan luoda hyödyntämällä käyttäytymistiedettä ja mielikuvia ja kuulemme, miten ulkoiset tunnisteet ja visuaalinen ilme vaikuttavat brändin vahvuuteen. Sarjan ensimmäinen osa on englanninkielinen ja kaksi seuraavaa suomenkielisiä.
The webinar series focuses on how to create successful products and services using behavioral science and imagery, and explores the impact of external cues and visual identity on brand strength. The first part will be conducted in English, others in Finnish.
3.10.2023 Behavioral science and successful innovation, part 1
Understanding the way people make decisions is fundamental to successful innovation. More so in today’s complex world, people are unpredictable and elusive. What they say is rarely what they do!
Behavioral science provides the toolkit for us to explore behaviours as part of the systems they exist within, to help create products and services that will have the best chance of in market success.
The webinar will be held in English.