Markkinoinnin koulutukset

Rajaa hakutuloksia

  • Jäsenille maksuton

15.10. WEBINAARI: Google Ads perusteet

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ:

  • Googlen mainoskanavat
  • Google Ads -hakusanamainonta
  • Tilirakenne
  • Kampanjoiden tekeminen ja kohdistaminen
    • Hakusanojen valitseminen
    • Mainokset ja mainoslaajennukset
  • Mainonnan kehittäminen ja optimointi
  • Mainonnan prosessi
  • Mainonnan perustunnusluvut
  • Konversiot

Mikäli et pääse osallistumaan kyseisenä päivänä webinaariin, saat tallenteen jälkikäteen.

HUOM! Muista viimeistellä rekisteröitymisesi vahvistusviestissä saamastasi linkistä oston jälkeen.

Hintoihin lisätään alv 24 %.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu.


Aika: 15.10.2019 10.00 - 15.10.2019 11.30
Paikka: GoToWebinar, Webinaarin linkki tulee sähköpostiisi vahvistusvaiheessa
Normaalihinta:
80 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

5.11. Uusia ideoita myyntiin B2B-puolelle

Tässä koulutuksessa tutustutaan modernin myynnin tapoihin, kanaviin ja keinoihin. Rubanovitsch kouluttaa paljon myynnin ja liiketoiminnan johdon ammattilaisia ja tämän koulutus sopii loistavasti näissä rooleissa työskenteleville B2B-puolella.


Aika: 5.11.2019 08.45 - 5.11.2019 11.30
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros
Normaalihinta:
260 €
Jäsenhinta:
125 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

6.11. Data b2b-markkinoinnin työkaluna

Tässä koulutuksessa keskitytään asiakasrakenteen vahvistamiseen ja vahvojen asiakaskantojen rakentamiseen. Tarkoitus on esimerkkien kautta esitellä erilaisia tapoja analysoida omaa asiakaskantaa, markkinapotentiaalia, yrityksen tuottamaa asiakaskokemusta sekä suunnata markkinointia ja myyntiä. Koulutus soveltuu niille, jotka kehittävät myyntiä tai markkinointia.


Aika: 6.11.2019 08.45 - 6.11.2019 12.30
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros
Normaalihinta:
260 €
Jäsenhinta:
125 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

7.11. Natiivimainontaa – miksi ja miten?

Natiivimainontaa – miksi ja miten? 

Natiivimainonta on tehokas mainosmuoto ja loistava työkalu tunnettuuden kasvattamiseen, etenkin kun kyseessä on tuotelanseraus tai uusi palvelu. Avaimet onnistumiseen löytyvät laadukkaasta sisällöstä ja huolella valitusta kohderyhmästä. Koulutuksessa kerromme, miten hyvä natiivimainonnan kampanja rakennetaan, mikä on natiivin rooli markkinoinnissa ja miten nostat natiivimainontasi uudelle tasolle.


Aika: 7.11.2019 08.45 - 7.11.2019 11.30
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros
Normaalihinta:
260 €
Jäsenhinta:
125 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

12.11. Kuva osana brändin identiteettiä

Tässä koulutuksessa pääset kuulemaan palkitun valo- ja videokuvaajan Ville Juurikkalan oppeja hänen 20 vuoden kokemuksien kautta.


Aika: 12.11.2019 08.45 - 12.11.2019 11.30
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki
Kuva osana brändin identiteettiä
Normaalihinta:
260 €
Jäsenhinta:
125 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

19.11. Google Tag Manager perusteet ja Google Analytics asetukset

Google Tag Manager perusteet (0,5 pv) ja Google Analytics asetukset (0,5 pv) 

Koulutuksen aikana saat konkreettisen käsityksen kuinka Google Tag Manager toimii digitaalisen mainonnan ja verkkopalvelun eri kohtien mittaamisen apuna. Lisäksi käydään läpi Google Analyticsin pääkäyttäjä- eli admin-puolen asetukset. Näin ymmärrät kuinka Google Analytics toimii ja miten järjestelmän asetukset vaikuttavat kerättyyn dataan ja sen laatuun. Tämä koulutus on ehdoton jokaiselle verkkopalvelun kehityksen parissa työskentelevälle ja Google Marketing Platform tuotteita käyttävälle.


Aika: 19.11.2019 08.45 - 19.11.2019 16.00
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros
Normaalihinta:
650 €
Jäsenhinta:
295 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

26.11. Google Analytics perusraportit ja kehittyneemmät ominaisuudet

Kuinka Google Marketing Platformin analytiikkatyökaluja käytetään tehokkaasti 

Koulutuksen aikana saat hyvän käsityksen siitä kuinka Googlen analytiikkatyökaluja voi hyödyntää verkkopalvelun analysoinnissa ja optimoinnissa. Koulutuksen alussa käydään läpi kuinka eri työkalut linkittyvät toisiinsa ja mikä on Google Marketing Platform kokonaisuudessaan.  


Aika: 26.11.2019 08.45 - 26.11.2019 16.00
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros
Normaalihinta:
650 €
Jäsenhinta:
295 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

28.11. Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta

Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinointi-investointien tuoton eli ROMI:n mittaamiseen?

Koulutus sopii erityisesti CMO:ille b2c-puolella, joilla on sekä offline- että online-mainontaa.


Aika: 28.11.2019 08.45 - 28.11.2019 11.30
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. krs, Helsinki
Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta?
Normaalihinta:
260 €
Jäsenhinta:
125 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

10.12. Google Data Studio ja Google Optimize

Koulutuksen aikana saat konkreettisen käsityksen kuinka Google Data Studio toimii, minkälaisia datan lähteitä voit järjestelmässä käyttää ja miten voit visualisoida dataa. Näin ymmärrät kuinka voit esittää ja jakaa organisaatiolle hyödyllistä tietoa. Lisäksi käydään läpi minkälaista personointia ja konversio-optimointia voit tehdä Google Optimizen avullaTämä koulutus on ehdoton jokaiselle verkkopalvelun kehityksen parissa työskentelevälle ja Google Marketing Platform tuotteita käyttävälle. 


Aika: 10.12.2019 08.45 - 10.12.2019 16.00
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros
Normaalihinta:
650 €
Jäsenhinta:
295 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

CMO2 – Autumn 2019

Kasvata digimarkkinoinnin osaamisesi uudelle tasolle!

Syksyllä 2018 lähdimme yhdessä Googlen kanssa suunnittelemaan sellaista digimarkkinoinnin koulutusta markkinointijohdolle, joka tarjoaisi kokonaisvaltaisen katsauksen digimarkkinoinnin mahdollisuuksiin. Täytimme toiveidemme tynnyrin digityöryhmämme avustuksella, Googlen sekä jäsenyritystemme markkinointijohtajien avustuksella. Lopputuloksena syntyi CMO2 digimarkkinoinnin kasvuohjelma, joka tarjoaa ainutlaatuisen katsauksen parhaiden kotimaisten ja ulkomaisten asiantuntijoiden johdolla digimarkkinointiin.


Aika: 30.12.2019 00.00 -
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, Helsinki
Normaalihinta:
4500 €
Jäsenhinta:
990 €
Lue lisää ja ilmoittaudu