Markkinoinnin koulutukset

Rajaa hakutuloksia

  • Jäsenille maksuton

22.1.2020 Trendit 2020

Marketing Finlandin jäsentapahtumassa käydään läpi 2020 vuoden markkinoinnin trendejä, brändihistorian oppeja, vastuullisuutta, luovuutta ja teknologiaa.


Aika: 22.1.2020 08.45 - 22.1.2020 12.00
Paikka: Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki

23.1.2020 WEBINAARI: Google Analytics seuranta

Google Analytics auttaa sinua ymmärtämään sivustosi kävijät ja miten he sivustollasi käyttäytyvät. Oikein käytettynä Google Analytics on loistava työkalu markkinoinnin tehokkuuden seurantaan ja kohderyhmän ymmärryksen lisäämiseen. Webinaarissa käydään läpi Google Analyticsin yleisnäkymää sekä tärkeimpiä seurattavia mittareita sekä millaisia johtopäätöksiä voidaan lukujen perusteella tehdä. Koulutuksessa tulet saamaan vinkkejä omien asetusten muokkaamiseen tarpeisiisi sopiviksi sekä miten voit parantaa sivustosi datan laatua.


Aika: 23.1.2020 10.00 - 23.1.2020 12.00
Normaalihinta:
145 €
Jäsenhinta:
80 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

30.1.2020 Webinar: Why purpose is bigger than brand

In this webinar Rik will provide concrete examples of CEOs who deployed purpose effectively and he’ll share the methodology that Brandpie use to help leadership teams define and deploy purpose within their organizations.


Aika: 30.1.2020 15.00 - 30.1.2020 16.00

30.1.2020 Webinaari: Unfair Commercial Practices

Tuotteiden laatueroja (dual quality) käsittelevä webinaari järjestetään yhteistyössä FoodDrinkEuropen ja AIMin (the European Brands Association) kanssa.


Aika: 30.1.2020 16.00 - 30.1.2020 18.00
Paikka: Webinaari

11.2.2020 How to succeed in digital marketing in 2020

Who actually likes the constant interruption of flashy pop-ups and annoying advertising we run into EVERYWHERE online today? In this presentation, we will enlighten three things marketers completely have misunderstood. There things we need to change to create a sustainable future for the media landscape. How do brands need to communicate digitally to be able to be heard in the very near future? Also, we will talk about how modern technologies help to transform data so that it can be used in the digital environment and how it will help brand advertising to become more targeted.


Aika: 11.2.2020 09.00 - 11.2.2020 11.30
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros
Normaalihinta:
285 €
Jäsenhinta:
135 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

24.2.2020 Jäsentapahtuma: Musiikki, urheilu ja viihde markkinoinnin vauhdittajina

Mainonnan esto-ohjelmien määrien kasvaessa ja kuluttajien hajaantuessa yhä useampaan digikanavaan, brändit etsivät markkinoinnilleen uutta tehoa ja yleisöä viihteen parista. Urheilu ja musiikki tarjoavat markkinoijille mahdollisuuden tarjota ihmisille elämyksiä ja samalla hyödyntää vaikuttajia ja yhteisöjä viestin jakajina.


Aika: 24.2.2020 15.30 - 24.2.2020 18.30
Paikka: Wonderland Work, Konepajankuja 1, Helsinki

25.2.2020 Hakukoneoptimointi (SEO) Basic level

Hakukoneilla on iso merkitys erilaisia vaihtoehtoja etsiessämme ja ostopäätöksiä tehdessämme. Siksi hakukoneoptimoinnista on tullut yksi tärkeimmistä kanavista, jota kautta asiakkaasi löytävät yrityksesi ja tuotteesi, mutta myös arvioivat tarjoamiesi ratkaisujen mielekkyyttä.


Aika: 25.2.2020 08.45 - 25.2.2020 16.00
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki
Normaalihinta:
650 €
Jäsenhinta:
295 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

26.2.2020 Hakukoneoptimointi (SEO) Advanced level

Hakukoneoptimoinnin jatkokoulutuksessa edetään harjoitusten kautta, jolloin osallistujat pääsevät kehittämään omia verkkosivustojaan ohjatusti. Päivän aikana tutustutaan erilaisiin hakukoneoptimointia tukeviin työkaluihin sekä työtapoihin ja saadaan päivitystä hakukoneiden toimivuudesta.


Aika: 26.2.2020 08.45 - 26.2.2020 16.00
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros
Normaalihinta:
650 €
Jäsenhinta:
295 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

5.3.2020 Markkinoinnin mittarit ja tulosten mittaaminen

Markkinoinnin mittaamisen ja mittareiden koulutuksessa tullaan käymään läpi miten markkinoinnin mittaristoa tulisi lähteä rakentamaan, mitkä asiat ovat oleellisia mitata sekä mitä työkaluja näihin kannattaa käyttää. Päivän aikana kuulla myös kiinnostavia Case-yrityksiä ja heidän parhaiksi todettuja keinoja monikanavaisen markkinoinnin mittaamiseen.


Aika: 5.3.2020 09.30 - 5.3.2020 16.00
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki
Normaalihinta:
650 €
Jäsenhinta:
295 €
Lue lisää ja ilmoittaudu

12.3.2020 TV-mainonnan luovat caset

Koulutuksessa tullaan käymään läpi hybridimainonnan mahdollisuudet, interaktiivisia online -TV esimerkkejä, sponsoroinnin sääntöjä ja mittaamista. Mukana myös kiinnostava yrityscase.


Aika: 12.3.2020 09.00 - 12.3.2020 11.30
Paikka: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki
Normaalihinta:
285 €
Jäsenhinta:
135 €
Lue lisää ja ilmoittaudu