Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta (0 e), Normaalihinta (99 e) |
---|
0,00 € – 99,00 €
Taloustutkimus Lab esittää kiinnostavia näkymiä siihen, miten ihmisiin voidaan vaikuttaa arvoihin vetoamalla, sekä miten eri sukupolvien arvot eroavat toisistaan. Lisäksi kerromme, miten sekä suomalaisten arvomaisemassa että brändien arvostuksessa on maantieteellisiä eroja, joita ei kannata jättää huomioimatta. Lopuksi avaamme vielä paikkatiedon merkitystä ja hyödyntämistä brändimarkkinoinnissa – mitä mahdollisuuksia ja haasteita paikkatiedon hyödyntämiseen liittyy.
Tilaisuus tarjoaa vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
1. Miten meihin voidaan vaikuttaa vetoamalla arvoihimme? Miten kuluttajien käyttäytymistä ohjaavat arvot vaikuttavat brändien arvostukseen?
2. Millaisia eroja on eri sukupolvien arvoissa? Onko eri sukupolvien arvostamien brändien suhteen havaittavissa eroja?
3. Repeääkö Suomi brändimaiseman osalta myös maantieteellisesti?
4. Millaisia mahdollisuuksia paikkatiedon hyödyntäminen tarjoaa? Entä mitkä ovat mahdolliset sudenkuopat?
Tilaisuudessa puhuvat Taloustutkimukselta markkinatutkimus- ja data scienceasiantuntija Marko Perälahti sekä johtava datatieteilijä ja paikkatietoasiantuntija Jaakko Madetoja.
Marketing Finlandin jäsenille maksuton, ei-jäsenet 99 e. Hintoihin lisätään alv. 24 %. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academyn lisenssiin.
Hinta | Jäsenhinta (0 e), Normaalihinta (99 e) |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.