4.6.2020 Suomalaisuus brändin vahvuutena ja erottavana tekijänä

135,00 285,00 

Suomalaisuus ja kotimaisuus ovat merkittäviä etuja brändille. Tässä webinaarissa Suomalaisen työn liitto avaa tutkimustuloksiaan siitä, miten suomalaisuus vaikuttaa brändin arvoon ja ostopäätöksiin niin B2C kuin B2B -myynnissä. Tutustumme case-esimerkein siihen, miten vahva ja erottuva suomalainen brändi näkyy markkinoinnissa ja viestinnässä.

Osasto:

Tämä ja yli 200 muuta suomenkielistä sekä lähes 100 englanninkielistä koulutusta yhdellä kuukausimaksulla. eLearning Academy jäsenille alk. 36€/kk ja muille alk. 129€/kk. Tutustu koulutuksiin ja tilaa

Hintoihin lisätään alv. 24%.

Toivo koulutusta takaisin: