CMO2 Spring 2020

990,00 4 500,00 

Kasvata digimarkkinoinnin osaamisesi uudelle tasolle!

Todella suosittu, kolmatta kertaa järjestettävä puolen vuoden koulutuskokonaisuus markkinointijohdolle alkaa taas tammikuussa 2020.

Syksyllä 2018 lähdimme yhdessä Googlen kanssa suunnittelemaan sellaista digimarkkinoinnin koulutusta markkinointijohdolle, joka tarjoaisi kokonaisvaltaisen katsauksen digimarkkinoinnin mahdollisuuksiin. Täytimme toiveidemme tynnyrin digityöryhmämme avustuksella, Googlen sekä jäsenyritystemme markkinointijohtajien avustuksella. Lopputuloksena syntyi CMO2 – digimarkkinoinnin kasvuohjelma, joka tarjoaa ainutlaatuisen katsauksen parhaiden kotimaisten ja ulkomaisten asiantuntijoiden johdolla digimarkkinointiin.

 

CMO2 antaa sinulle työkalut johtaa digitaalista markkinointia tehokkaammin sekä tehdä parempia digitaalisen markkinoinnin hankintoja. Kasvuohjelmassa pureudutaan viiden puolen päivän mittaisen seminaarin kautta digimarkkinoinnin eri osa-alueisiin. Seminaarien yhteydessä voit myös sopia erillisiä tapaamisia asiantuntijoiden kanssa ja sparrailla omia digitaalisen markkinoinnin toimintamalleja ja mahdollisuuksiasi. CMO2 digitaalisen markkinoinnin kasvuohjelman aloittaa Marketing and sales transformation -seminaari, jossa katse suunnataan digimarkkinoinnin tulevaisuuteen ja tarkastellaan sen hetkisiä kuumia teemoja.

Marketing Finland tukee jäsenyritysten edustajien osallistumista koulutukseen ja tarjoaa jäsenilleen erittäin edullisen osallistumishinnan. Koulutusohjelma on englannin kielellä.

Koulutuspäivät:

16.1. Workshop: Data-driven marketing

6.2. Measuring marketing in the modern world: Most important KPIs in Digital marketing

19.3. Customer-centric Marketing

16.4. Modern ways to do marketing

14.5. Technology and platforms

11.6. Marketing and sales transformation

Osasto: