29.4.2020 Globaali vai lokaali? Globaalin markkinoinnin lokalisointi

135,00 285,00 

Kannattaako globaalille markkinalle tehdä yksi yhteinen markkinointistrategia vai lokalisoida markkinointia? Osa yrityksistä antaa vapaat kädet markkinoinnin lokalisointiin paikallisille osastoille ja toiset tekee kaiken pääkonttorista käsin. Mikä strategia on toimivin ja mitä erilaiset markkinat vaativat? Mihin tarkoitukseen toimii lokalisoitu markkinointi ja milloin globaali yhtenäinen linja on tehokkaampi? Minkä kielisiä verkkosivustoja yrityksellä tulee olla ja miten eri strategiat vaikuttavat hakukoneoptimointiin?

Tämä koulutus käydään webinaarina. Kaikki koulutukseen osallistujat saavat oston toisen vahvistusviestin yhteydessä webinaarilinkin sekä henkilökohtaisen linkin koulutuksen verkkomateriaaleihin, jotka sisältävät koulutusmateriaalin sekä koulutuksen videotallenteen. Videotallenne on saatavilla 4 arkipäivän sisällä webinaarin ajankohdasta.

Osasto:

Maksullisten koulutusten hintoihin lisätään alv 24 %. Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu.

Hae kouluttajaksi!