Syvennä markkinoinnin osaamistasi silloin kun sinulle sopii
eLearning Academy on lisenssipohjainen online-koulutuspalvelu, joka tarjoaa jo yli 200 markkinoinnin asiantuntijakoulutusta materiaaleineen sekä vapaan pääsyn kaikkiin Marketing Finlandin järjestämiin live-webinaareihin. Uusia webinaareja pidetään useita viikossa markkinoinnin eri aihealueista. Webinaarien kielenä on suomi sekä englanti.
Kouluttajina eLearning Academyssä toimivat alojensa parhaat asiantuntijat Suomesta sekä maailmalta. Voit tutustua kouluttajiimme asiantuntijaverostomme -sivulla. Live-webinaareissa voit esittää kysymyksiä asiantuntijoille sekä käydä keskustelua muiden osallistujien kanssa.
eLearning Academy on takuu markkinoinnin osaamisesi ylläpitämiseksi sekä osaamisesi kehittämiseksi. Markkinoinnin kiihdytyskaistalaiset ovat automaattisesti myös eLearning Academyn -jäseniä.
Markkinoinnin koulutukset kuukausilisenssillä
Markkinoinnin koulutukset saat käyttöösi ostamalla henkilökohtaisen eLearning Academy -lisenssin, jonka hinta on Marketing Finlandin jäsenille 36€/kk/vuosisopimus tai 129 €/kk ja ei-jäsenille 239/kk + alv. 24 %. Minimitilausjakso 3 kk, jonka jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana 1 kk irtisanomisajalla. Tutustu tästä lisenssin ostoehtoihin.
Aloita eLearning Academyn käyttö Kysy lisää eLearning Academysta
Marketing Finland eLearning Academy lisenssi avaa sinulle webinaarien lisäksi pääsyn markkinoinnin asiantuntijakoulutusten pankkiin, josta löydät mm. seuraavia koulutuksia:
Digitaalisen ja dataohjatun markkinoinnin koulutuksia
- How to succeed in digital marketing in 2020
- CMO2: Data-driven marketingMeasuring marketing in the modern world: Most important KPIs in Digital marketing
- CMO2: Customer-centric Marketing
- CMO2: Modern ways to do marketing
- CMO2: Technology and platforms
- CMO2: Marketing and sales transformation
- Google Data Studio ja Google Optimize
- Datalla kohdennettu markkinointi
- Ohjelmallisen ostamisen perusteet
- Google Analytic seuranta
- Google Ads -perusteet
- Google Analytics perusraportit ja kehittyneemmät ominaisuudet
- Digitaalinen myynti ja markkinointi koronan jälkeen
- Digitaalinen palvelumuotoilu
- Amazon ja Alibaba
- Google Tag Manager perusteet ja Google Analytics asetukset
- Google Ads, display-mainonta
- How do FMCG brands use the game’s mechanics to grow knowledge of their shoppers’ community?
- Data b2b-markkinoinnin työkaluna
- Datasta insightiin
- Elämä evästeettömässä maailmassa
- Natiivimainontaa ja vaikuttajamarkkinointia – miksi ja miten?
- Gaming Demystified – Unlocking brand growth opportunities in video gaming
- Regulating illegal and harmful content: what does it mean for advertisers?
- Data safety and risk, benchmarking approaches across the industry
Sosiaalisen median koulutuksia
- SOME terveiset tulevaisuudesta
- Somestrategiaa aamupalaksi
- LInkedIn myynti- ja markkinointikanavana
- TikTok ja Twitch – Somen uudet tulokkaat
- B2B Markkinointi Somessa
- TikTok’s approach to privacy and security
Verkkosivuston kehitys ja hakukoneoptimointi -koulutuksia
- Hakukoneoptimoinnin -peruskurssi
- Hakukoneoptimointi -jatkokoulutus
- Google Analytics -perusteet
- Google Analytics -advanced
- Google Tag Manager
- Google Data Studio
- Google Optimize
Audiomarkkinoinnin koulutuksia
Markkinoinnin lainsäädännön koulutuksia
- Vaikuttajamarkkinoinnin juridiset ja eettiset käytännöt
- Markkinointijuridiikan tehoaamu
- ePrivacy ja GDPR katsaus
- The Responsible Marketing Pact – Against minors’ exposure to alcohol
- ePrivacy: what is it and what does it mean for advertisers?
- The EU Pledge – a practical guide for marketers
- Sponsorship and experiential marketing during COVID-19
Kansainvälisen markkinoinnin koulutuksia
- KV-Markkinoinnin seminaari
- Kasvua Kiinassa
- Globaali vai lokaali -kansainvälisen liiketoiminnan lokalisointi
- How transcreation can give a local edge to global messages
Sisältömarkkinoinnin koulutuksia
- Sisältömarkkinoinnin jakelukanavat
- Vaikuttavat ja puhuttelevat sisällöt mediassa
- Inbound markkinoinnin parhaat käytännöt
- Viestintä ja mediasuhteet
- Animaatiot markkinoinnissa / Animation in marketing
- Kuva osana brändin identiteettiä
- The case for greater diversity and inclusion in marketing
Videotuotannon- ja markkinoinnin koulutuksia
- Vaikuta videolla
- Liikkuvan kuvan hyödyntäminen markkinoinnissa
- Onnistunut yhteistyö videotuotannossa
- Mind the gap – Video advertising reach in the age of increasing media fragmentation
Vaikuttajamarkkinoinnin ja sponsoroinnin koulutuksia
- Esports markkinoinnissa
- Vaikuttava sponsorointi
- How to make influencer marketing your most profitable marketing channel
- Natiivimainontaa ja vaikuttajamarkkinointia – miksi ja miten?
- Better sponsorship outcomes through better category management
Markkinointijohtamisen koulutuksia
- Muutosta johtamassa
- Marketing and Sales Transformation
- B2B marketing Expert
- Markkinointikumppanien kilpailutuksen toimivat käytännöt
- Asiakasymmärryksestä onnistuneeseen markkinointiin
- Retail-markkinoinnin tulevaisuus
- Tulevaisuuden ennakointi ja palveluiden kehittäminen poikkeustilanteissa
- Markkinoinnin vuosisuunnittelu ja budjetointi
- Markkinointi muuttuvilla markkinoilla
- Ketterät toimintamallit ja työkalut poikkeamatilanteessa
- Purpose by Rik Haslam
- Markkinoinnin teknologiat
- Myy markkinoinnin ideasi tehokkaammin
- Trendit 2020
- Trendit 2021 -tulevaisuuden kuluttaja
- How advertising lost sight of creativity and what to do about it
Brändijohtamisen koulutuksia
- Suomalaisuus erottavana ja brändin vahvuustekijänä
- Tunnetta brändiin – merkitys, arvot ja tunteet markkinoinnin ytimessä
- The power of sonic branding
- Markkinointi B2B myynnin ja brändin kasvattajana
- Nature inspires branding
- Brändijohtamisen superpäivä 2020
- Brändijohtamisen superpäivä 2019
Markkinoinnin mittaamisen koulutuksia
- How to boost your most important KPIs and increase your ROI with interactive marketing
- Markkinoinnin ja myynnin yhteismittarit
- Markkinoinnin mittarit ja tulosten mittaaminen
- Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta
Markkinointipsykologian koulutuksia
- Psykologinen profilointi ja segmentointi -miksi ja miten?
- Markkinointi psykologia
- Viestintä aivotutkimuksen ja psykologian näkökulmasta
- Brändipääoma, myynti ja markkinaosuus – Vahvan brändin psykologia
- Markkinointipsykologian ABC
- Viestintä ja markkinointi aivojen näkökulmasta
Aloita eLearning Academyn käyttö Kysy lisää eLearning Academysta