Syvennä markkinoinnin osaamistasi silloin kun sinulle sopii
eLearning Academy on lisenssipohjainen online-koulutuspalvelu, joka tarjoaa jo yli 200 markkinoinnin asiantuntijakoulutusta materiaaleineen sekä vapaan pääsyn kaikkiin Marketing Finlandin järjestämiin live-webinaareihin. Uusia webinaareja pidetään useita viikossa markkinoinnin eri aihealueista. Webinaarien kielenä on suomi sekä englanti.
Kouluttajina eLearning Academyssä toimivat alojensa parhaat asiantuntijat Suomesta sekä maailmalta. Voit tutustua kouluttajiimme asiantuntijaverostomme -sivulla. Live-webinaareissa voit esittää kysymyksiä asiantuntijoille sekä käydä keskustelua muiden osallistujien kanssa.
eLearning Academy on takuu markkinoinnin osaamisesi ylläpitämiseksi sekä osaamisesi kehittämiseksi. Markkinoinnin kiihdytyskaistalaiset ovat automaattisesti myös eLearning Academyn -jäseniä.
Markkinoinnin koulutukset kuukausilisenssillä
Markkinoinnin koulutukset saat käyttöösi ostamalla henkilökohtaisen eLearning Academy -lisenssin, jonka hinta on Marketing Finlandin jäsenille 36€/kk/vuosisopimus tai 129 €/kk ja ei-jäsenille 239/kk + alv. 24 %. Minimitilausjakso 3 kk, jonka jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana 1 kk irtisanomisajalla. Tutustu tästä lisenssin ostoehtoihin.
Aloita eLearning Academyn käyttö Kysy lisää eLearning Academysta eLearning Academyn sivuille
Marketing Finland eLearning Academy lisenssi avaa sinulle webinaarien lisäksi pääsyn markkinoinnin asiantuntijakoulutusten pankkiin, josta löydät mm. seuraavia koulutuksia:
Digitaalisen ja dataohjatun markkinoinnin koulutuksia
- How to succeed in digital marketing in 2020
- CMO2: Data-driven marketingMeasuring marketing in the modern world: Most important KPIs in Digital marketing
- CMO2: Customer-centric Marketing
- CMO2: Modern ways to do marketing
- CMO2: Technology and platforms
- CMO2: Marketing and sales transformation
- Google Data Studio ja Google Optimize
- Datalla kohdennettu markkinointi
- Ohjelmallisen ostamisen perusteet
- Google Analytic seuranta
- Google Ads -perusteet
- Google Analytics perusraportit ja kehittyneemmät ominaisuudet
- Digitaalinen myynti ja markkinointi koronan jälkeen
- Digitaalinen palvelumuotoilu
- Amazon ja Alibaba
- Google Tag Manager perusteet ja Google Analytics asetukset
- Google Ads, display-mainonta
- How do FMCG brands use the game’s mechanics to grow knowledge of their shoppers’ community?
- Data b2b-markkinoinnin työkaluna
- Datasta insightiin
- Elämä evästeettömässä maailmassa
- Natiivimainontaa ja vaikuttajamarkkinointia – miksi ja miten?
- Gaming Demystified – Unlocking brand growth opportunities in video gaming
- Regulating illegal and harmful content: what does it mean for advertisers?
- Data safety and risk, benchmarking approaches across the industry
Sosiaalisen median koulutuksia
- SOME terveiset tulevaisuudesta
- Somestrategiaa aamupalaksi
- LInkedIn myynti- ja markkinointikanavana
- TikTok ja Twitch – Somen uudet tulokkaat
- B2B Markkinointi Somessa
- TikTok’s approach to privacy and security
Verkkosivuston kehitys ja hakukoneoptimointi -koulutuksia
- Hakukoneoptimoinnin -peruskurssi
- Hakukoneoptimointi -jatkokoulutus
- Google Analytics -perusteet
- Google Analytics -advanced
- Google Tag Manager
- Google Data Studio
- Google Optimize
Audiomarkkinoinnin koulutuksia
Markkinoinnin lainsäädännön koulutuksia
- Vaikuttajamarkkinoinnin juridiset ja eettiset käytännöt
- Markkinointijuridiikan tehoaamu
- ePrivacy ja GDPR katsaus
- The Responsible Marketing Pact – Against minors’ exposure to alcohol
- ePrivacy: what is it and what does it mean for advertisers?
- The EU Pledge – a practical guide for marketers
- Sponsorship and experiential marketing during COVID-19
Kansainvälisen markkinoinnin koulutuksia
- KV-Markkinoinnin seminaari
- Kasvua Kiinassa
- Globaali vai lokaali -kansainvälisen liiketoiminnan lokalisointi
- How transcreation can give a local edge to global messages
Sisältömarkkinoinnin koulutuksia
- Sisältömarkkinoinnin jakelukanavat
- Vaikuttavat ja puhuttelevat sisällöt mediassa
- Inbound markkinoinnin parhaat käytännöt
- Viestintä ja mediasuhteet
- Animaatiot markkinoinnissa / Animation in marketing
- Kuva osana brändin identiteettiä
- The case for greater diversity and inclusion in marketing
Videotuotannon- ja markkinoinnin koulutuksia
- Vaikuta videolla
- Liikkuvan kuvan hyödyntäminen markkinoinnissa
- Onnistunut yhteistyö videotuotannossa
- Mind the gap – Video advertising reach in the age of increasing media fragmentation
Vaikuttajamarkkinoinnin ja sponsoroinnin koulutuksia
- Esports markkinoinnissa
- Vaikuttava sponsorointi
- How to make influencer marketing your most profitable marketing channel
- Natiivimainontaa ja vaikuttajamarkkinointia – miksi ja miten?
- Better sponsorship outcomes through better category management
Markkinointijohtamisen koulutuksia
- Muutosta johtamassa
- Marketing and Sales Transformation
- B2B marketing Expert
- Markkinointikumppanien kilpailutuksen toimivat käytännöt
- Asiakasymmärryksestä onnistuneeseen markkinointiin
- Retail-markkinoinnin tulevaisuus
- Tulevaisuuden ennakointi ja palveluiden kehittäminen poikkeustilanteissa
- Markkinoinnin vuosisuunnittelu ja budjetointi
- Markkinointi muuttuvilla markkinoilla
- Ketterät toimintamallit ja työkalut poikkeamatilanteessa
- Purpose by Rik Haslam
- Markkinoinnin teknologiat
- Myy markkinoinnin ideasi tehokkaammin
- Trendit 2020
- Trendit 2021 -tulevaisuuden kuluttaja
- How advertising lost sight of creativity and what to do about it
Brändijohtamisen koulutuksia
- Suomalaisuus erottavana ja brändin vahvuustekijänä
- Tunnetta brändiin – merkitys, arvot ja tunteet markkinoinnin ytimessä
- The power of sonic branding
- Markkinointi B2B myynnin ja brändin kasvattajana
- Nature inspires branding
- Brändijohtamisen superpäivä 2020
- Brändijohtamisen superpäivä 2019
Markkinoinnin mittaamisen koulutuksia
- How to boost your most important KPIs and increase your ROI with interactive marketing
- Markkinoinnin ja myynnin yhteismittarit
- Markkinoinnin mittarit ja tulosten mittaaminen
- Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta
Markkinointipsykologian koulutuksia
- Psykologinen profilointi ja segmentointi -miksi ja miten?
- Markkinointi psykologia
- Viestintä aivotutkimuksen ja psykologian näkökulmasta
- Brändipääoma, myynti ja markkinaosuus – Vahvan brändin psykologia
- Markkinointipsykologian ABC
- Viestintä ja markkinointi aivojen näkökulmasta
Aloita eLearning Academyn käyttö Kysy lisää eLearning Academysta