B2B Markkinointidatan rikastus

Sähköpostijärjestelmissä ja markkinoinnin automaation tietokannassa on usein yhteystietoja, jotka eivät kerro prospekteista mitään. Kevyellä informaatiolla sisään vedetyt uutiskirjetilaukset tai Call To Actionit eivät mahdollista tilaajaprofiilin muodostamista. Toisin sanoen, ei ole ymmärrystä siitä minkä tyyppisiin yritysprofiileihin viestintä vetoaa.

Sähköpostiin on mahdollisuus liittää täydellinen yritysprofiili. Sähköposti voidaan myös arvottaa tilaajakäyttäytymisen mukaan eri aktiivisuustasoille. Voidaan myös löytää myös ne yritykset, joissa on useita tilaajia. Näin ollen saadaan kuva siitä, missä asiakasprofiileissa vastaanottajat ovat aktiivisempia ja missä passiivisempia.

Tuottaminen

Markkinadatan rikastus tehdään sähköposteista. Esimerkiksi yrityksen uutiskirjeen postituslistan sähköposteista johdetaan verkkotunnukset, joka on yhtiön yksilöivä tunnus. Toimitettavaan Excel-työkirjaan on hyvä liittää aktiivisuus indikaattori, jos sellaista haluaa käyttää.

Kenelle: Sopii B2B yrityksille, jotka haluavat ymmärtää yleisönsä rakenteen.

Kokonaisuus sisältää:

  • Yhteenveto (PowerPoint-esitys profiilista)
  • Rikastettu markkinointidata Excel muodossa, jotta se voidaan viedä takaisin yrityksen järjestelmiin.

Asiakkaan resurssit:

  • Aloituspalaveri- sähköposti osoitteisiin liitetty aktiivisuustieto 1,5 h
  • Yhteenvetopalaveri 1,5 h

Hinta: 960 €, jäsenhinta 750 €    + data 0,20€/ yritys. Datahankinta kuuluu palveluprosessiin.

B2B Markkinointidatan rikastuksen toteuttaa yhteistyökumppanimme Strike Communications Oy 

Tilaa datarikastus verkkokaupastamme

 

 

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Joona Honka

Datacleaning

Asiakasanalyysi