3.3.2020 Webinar Qualifio – How do FMCG brands use the game’s mechanics to grow knowledge of their shoppers’ community?

0,00 

Onko yritykselläsi haasteita asiakkaidenne osallistamisessa ja asiakasuskollisuuden vahvistamisessa? Päivittäistavarakaupan markkinoijien tulee tuntea asiakkaansa ja pyrkiä luomaan heihin suoria kontakteja voidakseen tehostaa myyntiä ja kerätä laadukasta käyttäjädataa.

Vuorovaikutus asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden kanssa on välttämätöntä. Kilpailut, kyselyt, kupongit ja pelit ovat tehokkaiksi todettuja keinoja datan keräämiseen ja segmentointiin, jotta asiakkaat voidaan ohjata tekemään ostoksia.

Gilles Lenaerts antaa webinaarissa esimerkkejä siitä, miten voit interaktiivisella markkinoinnilla lisätä asiakasuskollisuutta ja keräämällä dataa hankkia uusia asiakkaita.

Opit webinaarissa:

  • kuinka Nestlé osallisti kohdeyleisönsä interaktiivisella mainonnalla
  • kuinka Dr Oetker lisäsi asiakasuskollisuuttaan
  • kuinka pääset samoihin tuloksiin tulevissa kampanjoissasi
Osasto: Avainsana tuotteelle
Toivo koulutusta takaisin: