3.3.2020 Webinar Qualifio – How do FMCG brands use the game’s mechanics to grow knowledge of their shoppers’ community?

0,00 

Onko yritykselläsi haasteita asiakkaidenne osallistamisessa ja asiakasuskollisuuden vahvistamisessa? Päivittäistavarakaupan markkinoijien tulee tuntea asiakkaansa ja pyrkiä luomaan heihin suoria kontakteja voidakseen tehostaa myyntiä ja kerätä laadukasta käyttäjädataa.

Vuorovaikutus asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden kanssa on välttämätöntä. Kilpailut, kyselyt, kupongit ja pelit ovat tehokkaiksi todettuja keinoja datan keräämiseen ja segmentointiin, jotta asiakkaat voidaan ohjata tekemään ostoksia.

Gilles Lenaerts antaa webinaarissa esimerkkejä siitä, miten voit interaktiivisella markkinoinnilla lisätä asiakasuskollisuutta ja keräämällä dataa hankkia uusia asiakkaita.

Opit webinaarissa:

  • kuinka Nestlé osallisti kohdeyleisönsä interaktiivisella mainonnalla
  • kuinka Dr Oetker lisäsi asiakasuskollisuuttaan
  • kuinka pääset samoihin tuloksiin tulevissa kampanjoissasi
Osasto: Avainsana tuotteelle

HUOM!
Mikäli haluat ottaa eLearning Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Mikäli ostamasi koulutus sisältyy eLearning Academyyn, et saa tästä koulutuksesta erillistä laskua.

LISÄÄ ELEARNING ACADEMYN LISENSSI OSTOSKORIISI TÄSTÄ.

eLearning Academy jäsenhinta:
36€/kk/12kk tai 129€/kk

eLearning Academy normaalihinta:
129€/kk/12kk tai 239€/kk

eLearning Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä  verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. eLearning Academystä löytyy yli 300 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia!

Tutustu eLearning Academy -koulutuksiin  Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 24%.

Toivo koulutusta takaisin: