Ilmainen webinaaritallenne jäsenille: Qualifio - How do FMCG brands use the game’s mechanics to grow knowledge of their shoppers’ community?
Are you struggling to engage your customers and build loyalty in the long term? Nowadays, marketers from FMCG brands must know who their buyers are and develop direct relationships with them to increase control over their sales and data.
In this webinar, you will learn:
- How Nestlé engaged its audience through interactive marketing;
- How Dr Oetker increased their customers’ loyalty;
- How you can do just the same by using interactivity within your future campaigns.
Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Voit samalla ilmoittautua Marketing Finland Academyyn kuuluviin koulutuksiin Academy-hinnalla.
- Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39 €/kk/12 kk tai 129€/kk
- Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12 kk tai 239€/kk
- Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk
Lisää Marketing Finland Academyn lisenssi ostoskoriisi tästä
Kyselyt ja yrityslisenssitilaukset voi lähettää osoitteeseen info@marketingfinland.fi.
Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä verkko-oppimisympärisölle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy satoja suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.
Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia.
Tutustu Marketing Finland Academyyn Tutustu tilausehtoihin
Hintoihin lisätään alv. 25,5%
Tuotearvioita ei vielä ole.