Ilmainen webinaaritallenne jäsenille: Qualifio – How do FMCG brands use the game’s mechanics to grow knowledge of their shoppers’ community?

Are you struggling to engage your customers and build loyalty in the long term? Nowadays, marketers from FMCG brands must know who their buyers are and develop direct relationships with them to increase control over their sales and data.

In this webinar, you will learn:

  • How Nestlé engaged its audience through interactive marketing;
  • How Dr Oetker increased their customers’ loyalty;
  • How you can do just the same by using interactivity within your future campaigns.

 

Tämä tuote ei ole tällä hetkellä myynnissä. Ota yhteyttä, jos haluaisit sen takaisin.

Interacting with consumers and prospects via digital channels has become a must. Contests, polls, surveys, couponing, sampling… are performant mechanisms that have proven to be efficient for brands, in terms of data collection and segmentation, driving customers into their stores.

Gilles Lenaerts, Area Manager for the Nordics at Qualifio, will share with you useful examples on how interactive marketing can help you improve customer’s loyalty and acquire new ones through data collection.

Qualifio on johtava tiedonkeruun ja intraktiivisen markkinoinnin SaaS-alusta.

Qualifion avulla voit helposti julkaista kampanjasi samanaikaisesti useissa kanavissa, kuten verkkosivustolla, mini-sitella, sosiaalisessa mediassa tai mobiilisovelluksessa. Alustan keräämä data saadaan helposti tuotua rikastuttamaan omaa CRM- tai DMP-dataa, joten pääset hyödyntämään sekä anonyymiä että tunnistettua dataa ja segmentoimaan kohdeyleisöjä tehokkaimmalla tavalla.

Lue lisää!

Osasto: Avainsana tuotteelle Hae kouluttajaksi!
Toivo koulutusta takaisin:
0