11.1.2024 Tervetuloa markkinointi 2024!

0,00 

Tervetuloa aistimaan vuoden 2024 markkinointituulia!

Vuoden ensimmäisessä webinaarissa keskustelemme siitä, mitkä asiat muovaavat markkinointia tulevaisuudessa ja mitä tuoreen markkinointibarometrin tulokset kertovat. Opit ymmärtämään, miten strateginen luovuus on avainasemassa tekoälyvallankumouksen aikana ja miten voit hyödyntää tätä yhdistämällä luovuuden ja teknologian voiman. Tekoäly tarjoaa mahdollisuuksia nyt kaikenkokoisille yrityksille.

Lisäksi pureudumme ostokäyttäytymisen ja kuluttamisen ajankuvan muutoksiin vuonna 2024, jotta voit ennakoida ja sopeutua muuttuviin asiakastarpeisiin. Saat myös vinkkejä siitä, minne markkinointieurot kannattaa tänä vuonna investoida. Koulutus tarjoaa sinulle arvokasta tietoa ja taitoja, jotka auttavat menestymään markkinoinnissa alkaneena vuonna.

Puheenvuorot:
• Markkinoinnin investoinnit ja kiinnostuksen kohteet v. 2024: Markkinointibarometrin tulokset / Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland
• Strategisen luovuuden merkitys tekoälyvallankumouksen aikana / Elina Bono, Sherpa
• Miten ostokäyttäytyminen ja kuluttamisen ajankuva muuttuvat 2024 / Kari Tervonen, Omnicom Media Group
• Minne investoida markkinointieurot vuonna 2024? / Antti Kallio, Dagmar

Koulutus on kaikille maksuton.

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , , , , , ,

Tervetuloa aistimaan vuoden 2024 markkinointituulia!

Vuoden ensimmäisessä webinaarissa keskustelemme siitä, mitkä asiat muovaavat markkinointia tulevaisuudessa ja mitä kaikkea pitäisi ottaa haltuun. Opit ymmärtämään, miten strateginen luovuus on avainasemassa tekoälyvallankumouksen aikana ja miten voit hyödyntää tätä yhdistämällä luovuuden ja teknologian voiman. Tekoäly tarjoaa mahdollisuuksia nyt kaikenkokoisille yrityksille.

Lisäksi pureudumme ostokäyttäytymisen ja kuluttamisen ajankuvan muutoksiin vuonna 2024, jotta voit ennakoida ja sopeutua muuttuviin asiakastarpeisiin. Saat myös vinkkejä siitä, minne markkinointieurot kannattaa tänä vuonna investoida. Koulutus tarjoaa sinulle arvokasta tietoa ja taitoja, jotka auttavat menestymään markkinoinnissa alkaneena vuonna.

Puheenvuorot:
• Alkusanat / Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland
• Strategisen luovuuden merkitys tekoälyvallankumouksen aikana / Elina Bono, Sherpa
• Miten ostokäyttäytyminen ja kuluttamisen ajankuva muuttuvat 2024 / Kari Tervonen, Omnicom Media Group
• Minne investoida markkinointieurot vuonna 2024? / Antti Kallio, Dagmar

Koulutus on kaikille maksuton.


HUOM!
Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Mikäli ostamasi koulutus sisältyy Marketing Finland Academyyn, et saa tästä koulutuksesta erillistä laskua.

LISÄÄ MARKETING FINLAND ACADEMYN LISENSSI OSTOSKORIISI TÄSTÄ.

Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39€/kk/12kk tai 129€/kk

Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12kk tai 239€/kk

Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk

Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä  verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy yli 500 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia!

Tutustu Marketing Finland Academy -koulutuksiin  Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 24%.

Toivo koulutusta takaisin: