Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta (149 e), Normaalihinta (259 e) |
---|
149,00 € – 259,00 €
Webinaari käsittelee Google Tag Managerin (GTM) merkitystä digitaalisessa markkinoinnissa ja keskittyy erityisesti palvelinpuolen tagien hallintaan.
Tutustumme yleistasolla Google Tag Manageriin ja sen rooliin digitaalisessa markkinoinnissa. Käymme läpi GTM:n peruselementtejä markkinointinäkökulmasta sekä palvelinpuolen tagien hallinnan merkitystä ja relevanssia markkinoijille esimerkkien kautta. Ymmärrät koulutuksen jälkeen tagien hallinnan hyödyt esimerkiksi sivuston suorituskyvyn parantamisessa ja datan tarkkuuden lisäämisessä ja osaat varautua yleisimpiin haasteisiin ja muihin huomioonotettaviin seikkoihin.
Saat opastusta käytännön tekemiseen mm. palvelinpuolen säiliön perustamiseen ja tagien määrittämiseen sekä tekniikoita ja työkaluja tagien testaamiseen ja vianmääritykseen. Tutustumme käytännön käyttötapauksiin ja tehokkaisiin toteutuksiin. Osallistujille on varattu aikaa myös kysymysten esittämiseen.
Voit lähettää ennakkokysymyksesi kouluttajalle 7.6. mennessä osoitteeseen: koulutukset@marketingfinland.fi
Hinta Marketing Finlandin jäsenille 149 e, ei-jäsenet 259 e. Hintoihin lisätään alv. 24 %. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academyn lisenssiin.
Petri Mertanen on luonut pitkän uran digitaalisen analytiikan parissa asiakasyrityksissä...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta (149 e), Normaalihinta (259 e) |
---|