8.10.2020 Linkedin myynti- ja markkinointikanavana

80,00 145,00 

LinkedIn on usein b2b markkinoijalle se tärkein some -kanava, koska se tavoittaa käyttäjät työmoodissa, valmiina ottamaan vastaan omaan ammattiin  ja urakehitykseen liittyvää tietoa.  Tässä webinaarissa tutustumme LinkednInin mahdollisuuksiin eri näkökulmista. Miten saamme oikeiden ihmisten huomion ja miten kuljetamme heitä myyntiputkella kauppaan asti? Tavoitteena on tutustuttaa osallistujat LinkedInin mahdollisuuksiin mainonnan, henkilökohtaisten suhteiden rakentamisen sekä tiedon keräämisen näkökulmista. Webinaarissa asiantuntijamme kertovat omia kokemuksiaan, mitkä ovat heidän mielestään parhaat käytännöt sekä etiketti liidien hankintaan ja kaupan tekemiseen.

Asiantuntijapuhujina webinaarissa toimivat Emmi Mikkola Fonectalta, joka kertoo LinkedIn kanavasta ja yleisimmistä mainosmuodoista sekä Riikka-Maria Lemminki, joka jakaa käytännönläheisiä vinkkejä ja työkaluja onnistuneeseen LinkedIn mainontaan ja social sellingiin.

  • LinkedIn osana yrityksen myyntiputkea ja digistrategiaa
  • Miten hyödyntää tehokkaammin kohderyhmiä LinkedInissä?
  • LinkedIn mainosmuodot ja näiden sopivuus eri tarpeisiin
  • Social selling osana digistrategiaa
  • LinkedIn tietolähteenä
  • Case-esimerkkejä
Osasto:
Toivo koulutusta takaisin:
0