Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
99,00 € – 169,00 €
‘Mistä voi tietää, että vaikuttajat ovat oikeasti toimineet?’ on yksi yleisimpiä vaikuttajamarkkinointiin liittyviä kysymyksiä. Alalla usein raportoidaan sitoutuneisuusaste sekä muita sisältökohtaisia tuloksia, mutta miten todentaa vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus liiketoiminnan tavoitteisiin? Toisin kuin luullaan, ratkaisuja todentamiseen on monia – tule kuulemaan parhaat vaihtoehdot ja valitse suosikkisi.
5.12.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen
‘Mistä voi tietää, että vaikuttajat ovat oikeasti toimineet?’ on yksi yleisimpiä vaikuttajamarkkinointiin liittyviä kysymyksiä. Alalla usein raportoidaan sitoutuneisuusaste sekä muita sisältökohtaisia tuloksia, mutta miten todentaa vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus liiketoiminnan tavoitteisiin? Toisin kuin luullaan, ratkaisuja todentamiseen on monia – tule kuulemaan parhaat vaihtoehdot ja valitse suosikkisi.
Kouluttajina Dagmarilta Sarah Grünn von Walzel, Project Manager & Ilkka Keskiväli, Director, Advanced Analytics.
Koulutus on osa vaikuttajamarkkinointia käsittelevää kokonaisuutta, mutta toimii myös itsenäisenä tietoiskuna aiheesta. Hyppää mukaan kaikkiin kolmeen, jos haluat syventää osaamistasi vaikuttajamarkkinoinnin kiemuroista ja esittää kysymyksiä kouluttajillemme!
23.11.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin poikkeustilanteet
5.12.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen
12.12.2023 klo 10-11 Kohderyhmälähtöinen vaikuttajamarkkinointi
Hinta: Marketing Finlandin jäsenille 99 e, muille 169 e + alv.24%. Sisältyy Marketing Finland Academy-lisenssiin.
Sarah toimii Dagmarissa vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijana sekä vaikuttajatiimin vetäjänä. Alun perin...Jatka lukemista
Ilkka toimii Dagmarissa Advanced Analytics -tiimin vetäjänä. Hän omaa lähes...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.