Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
99,00 € – 169,00 €
Vahvoilla brändeillä on vankka asema kuluttajien mielissä. Ne ovat tunnettuja, merkityksellisiä ja erottuvat muista brändeistä. Brändiin liitettävät mielikuvat ovat keskeisessä asemassa vahvan brändiposition rakentamisessa. Suoran brändivaikutuksen lisäksi on oleellista ymmärtää mielikuvien epäsuoraa, toisiinsa liittyvää vaikutusketjua. Jos kokonaiskuva mielikuvien vaikutuksesta on kirkas, pohja tuloksekkaalle markkinointiviestinnälle on kunnossa.
24.10.2023 klo 10-11 Mielikuvien valjastaminen brändiposition tueksi, osa2
Vahvoilla brändeillä on vankka asema kuluttajien mielissä. Ne ovat tunnettuja, merkityksellisiä ja erottuvat muista brändeistä. Brändiin liitettävät mielikuvat ovat keskeisessä asemassa vahvan brändiposition rakentamisessa. Suoran brändivaikutuksen lisäksi on oleellista ymmärtää mielikuvien epäsuoraa, toisiinsa liittyvää vaikutusketjua. Jos kokonaiskuva mielikuvien vaikutuksesta on kirkas, pohja tuloksekkaalle markkinointiviestinnälle on kunnossa.
Kouluttaja: Tapio Heikinheimo, Brand and Creative Lead, Kantar Finland
Webinaari on toinen osa Brändityö-webinaarisarjaa. Sarjan osat ovat:
• 3.10.2023 klo 10-11 Behavioral science and successful innovation, osa1 (in English)
• 24.10.2023 klo 10-11 Mielikuvien valjastaminen brändiposition tueksi, osa2
• 28.11.2023 klo 10-11 Visuaaliset tunnisteet brändin rakentamisessa, osa3
Koulutukset ovat ostettavissa yhdessä tai erikseen ja ne sisältyvät Marketing Finland Academy -lisenssiin.
Hinta: Marketing Finlandin jäsenille 99 e/koulutus, ei-jäsenille 169 e/koulutus.
Yhteishinta koko paketille 259/449 e (3 koulutusta). Paketti ostettavissa verkkokaupastamme omana tuotteenaan.
Hintoihin lisätään alv. 24%.
Tapio vastaa Kantarilla brändi- ja mainontaan liittyvistä tutkimuksista. Perspektiiviä nykyiseen...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.