Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
99,00 € – 169,00 €
Miten turvaat, että käsitys yhteistyöstä ja sisältöjen käyttöoikeuksista on kaikilla osapuolilla sama? Mitä kompastuskiviä vaikuttajamarkkinoinnissa saattaa olla? Vaikuttajamarkkinoinnin suuren kasvun myötä myös erilaiset poikkeustilanteet ovat yleistyneet – tule paikalle, jotta osaat ennakoida erilaiset riskit ja kääntää ne jopa vahvuudeksi.
23.11.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin poikkeustilanteet
Miten turvaat, että käsitys yhteistyöstä ja sisältöjen käyttöoikeuksista on kaikilla osapuolilla sama? Mitä kompastuskiviä vaikuttajamarkkinoinnissa saattaa olla? Vaikuttajamarkkinoinnin suuren kasvun myötä myös erilaiset poikkeustilanteet ovat yleistyneet – tule paikalle, jotta osaat ennakoida erilaiset riskit ja kääntää ne jopa vahvuudeksi.
Kouluttajina Dagmarilta Sarah Grünn von Walzel, Project Manager & Head of Influencer Marketing ja Mikko Wivolin, Creative Content & Influencer Specialist.
Koulutus on osa vaikuttajamarkkinointia käsittelevää kokonaisuutta, mutta toimii myös itsenäisenä tietoiskuna aiheesta. Hyppää mukaan kaikkiin kolmeen, jos haluat syventää osaamistasi vaikuttajamarkkinoinnin kiemuroista ja esittää kysymyksiä kouluttajillemme!
23.11.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin poikkeustilanteet
5.12.2023 klo 10-11 Vaikuttajamarkkinoinnin mittaaminen
12.12.2023 klo 10-11 Kohderyhmälähtöinen vaikuttajamarkkinointi
Hinta: Marketing Finlandin jäsenille 99 e, muille 169 e + alv.24%. Sisältyy Marketing Finland Academy-lisenssiin.
Sarah toimii Dagmarissa vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijana sekä vaikuttajatiimin vetäjänä. Alun perin...Jatka lukemista
Mikko on Dagmarin luova sisältösuunnittelija ja vaikuttajaspesialisti. Hänellä on kokemusta...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.