Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
135,00 € – 285,00 €
Brändijohtamisen superpäivä tulee taas!
Mikä on brändien tulevaisuus? Miten rakennetaan tunteisiin vetoava brändi? Miten tehdään onnistunut brändiuudistus? Tässä brändiseminaarissa pureudutaan brändien tulevaisuuteen ja arvon kehittämiseen käytännön näkökulmasta.
Ohjelma:
09.00 Timo Suokko : Brändien tulevaisuus
10.00 Hanna Viita: Arvoa liiketoimintaan. Brändin lanseeraus vuodessa.
11.00 Jari Perälä Abloy: Miten tehdään onnistunut brändiuudistus
Lounastauko
13.00 Timo Järvinen, Nayadaya: Brändi ja tunteet
14.00 Petteri Häkkänen, Eversheds Sutherland: Immateriaalioikeudet vaalivat ja ylläpitävät brändin arvoa.
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.