Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
135,00 € – 285,00 €
Brändijohtamisen superpäivä tulee taas!
Mikä on brändien tulevaisuus? Miten rakennetaan tunteisiin vetoava brändi? Miten tehdään onnistunut brändiuudistus? Tässä brändiseminaarissa pureudutaan brändien tulevaisuuteen ja arvon kehittämiseen käytännön näkökulmasta.
Ohjelma:
09.00 Timo Suokko : Brändien tulevaisuus
10.00 Hanna Viita: Arvoa liiketoimintaan. Brändin lanseeraus vuodessa.
11.00 Jari Perälä Abloy: Miten tehdään onnistunut brändiuudistus
Lounastauko
13.00 Timo Järvinen, Nayadaya: Brändi ja tunteet
14.00 Petteri Häkkänen, Eversheds Sutherland: Immateriaalioikeudet vaalivat ja ylläpitävät brändin arvoa.
Kokenut kouluttaja, valmentaja ja suunnittelija. Ei piiloudu power pointtien taakse,...Jatka lukemista
Petteri edustaa lukuisia kotimaisia ja globaaleja yrityksiä heidän kaikissa teollisoikeudellisissa...Jatka lukemista
Myynnin ja markkinoinnin moniottelija. Energinen. 10-vuoden vastuu myynnistä ja markkinoinnista...Jatka lukemista
Timo on digitaalista tunne- ja käyttäytymisälyä kehittävän NayaDaya Oy:n toimitusjohtaja....Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.