loader
Skip to content

Marketing Finland Marketing Finland

  • Briefly in English
  • Työpaikkatori
  • Työkalupakki
  • ACADEMY
  • MARKETING FINLAND
    • Ketä olemme?
    • Jäsenedut
    • Hallitus
    • Liiton historia
    • Tutustu jäseniimme
    • Tule jäseneksi
    • Yhteystiedot
  • KOULUTUKSET & SEMINAARIT
    • Marketing Finland Academy
    • Markkinoinnin ja viestinnän koulutukset
    • Vastuullinen markkinointi ja viestintä – sertifikaattiohjelma
    • Markkinoinnin kiihdytyskaista
  • MARKKINOINNIN UUTISET
    • Markkinoinnin uutiset
    • MRKTNG-lehti
  • VAIKUTAMME
    • Näin vaikutamme
    • GARM Nordic
      • GARM Global materials: playbooks, whitepapers, guidelines
    • Luova työelämä 2030
    • Vaikuttajamarkkinointi
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • ePrivacy ja GDPR
    • Digimarkkinointi
    • MAKES
    • Markkinoinnin työkalupakki
  • NEUVONTAPALVELUT
    • Lakineuvonta
    • Markkinoinnin neuvonta ja konsultaatio
    • Markkinointikumppanin valinta ja suhteiden kehitys
      • Toimistosuhteet ja kumppanuudet
    • Asiakassuhteiden analysointi ja vahvistaminen
    • Strateginen konsultointi
    • Brändin rakentaminen
    • Markkinoinnin suunnittelu ja budjetointi
    • Digitaalisen tulevaisuuden suunnittelu
    • Rekrytointi- ja HR-palvelut
    • Analytiikka
    • CRM ja asiakasdata
      • CRM Määrittely
      • CRM Auditointi + Analyysi
      • Asiakasanalyysi
      • Markkina-analyysi
      • Datacleaning
      • B2B Markkinointidatan rikastus
  • VERKOSTOITUMINEN
    • Markkinointihakemisto
    • WFA – kansainvälinen mainostajien kattojärjestö
    • EACA – European Association of Communications Agencies
    • ICCO – kansainvälinen viestintätoimistojen kattojärjestö
    • Asiantuntija­verkostomme
    • Työryhmät
      • Asiakasymmärrys
      • B2B Marketing
      • CX & asiakaskeskeinen markkinointi -työryhmä
      • Digimarkkinoinnin työryhmä
      • Elintarvikemarkkinoinnin työryhmä
      • Henkilöstö kasvun mahdollistajana -työryhmä
      • Insights-työryhmä
      • International Marketing Working Group
      • Lakityöryhmä
      • Liikkuvan kuvan työryhmä
      • Luova työryhmä
      • Markkinointihankinta-työryhmä
      • Markkinoinnin päättäjät -työryhmä
      • Martech Advisory Board
      • Tulevaisuuden tekijät -työryhmä
      • Tulevaisuusryhmä
      • Tuotantoyhtiö-työryhmä
      • Vaikuttajamarkkinointi
      • Viestintätoimistojen hallitus
  • KILPAILUT
    • Effie
    • Finnish Comms Awards
    • Cannes Lions Awards 2023
      • Cannes Lions -festivaali 2023
    • Young Lions Finland 2023
      • Young Lions Finland 2023 Shortlist and Winners
      • Young Lions Finland 2023 Archive of all other entries
      • Young Lions Finland 2023 Jury
      • Young Lions Finland Steering Group
      • Young Lions Finland Q & A
    • Cannes Young Lions Competitions
    • The Roger Hatchuel Student Academy
    • The Eurobest Awards ja Eurobest Young Creatives Competition
    • Vuoden Brändinrakentaja
    • Vuoden Toimisto
  • KIRJAKAUPPA
  • Kumppanit
    • BERGGREN
    • Match2One
    • Pro-Source
    • Qualifio
    • Relatable
    • Webropol
Ostoskorisi sisältö: 0 kohdetta - https://www.marketingfinland.fi/ostoskori/
Näytä ostoskori

Mainosvalokuvasopimus

[role_based for="member"]

Lataa  sopimusmalli suomeksi tai englanniksi.

Lataa “Mainosvalokuvasopimus” Word-muodossa

Lataa “Advertising Photograph Contract” Word-muodossa

[/role_based]
  • Markkinoinnin työkalupakki
  • Jäsenedut
  • Ohjeet ja suositukset / Guides and recommendations
    • CRM-määrittelyn dokumenttipohja
    • WFA briefings & position papers: Responsible Food Marketing Policy – WFA key messages 13.6.2023
    • Ohjeita tuotantoyhtiöiden kilpailuttamiseen 1/2023
    • Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeistuskirje 8/2022: Kuluttaja-asiamies toivoo yhteistyötä vastuullisen ympäristömarkkinoinnin edistämiseksi
    • EACA Digital Markets Act DMA Impact on Agencies 4/2022
    • WFA Global Guidance on Environmental Claims 4/2022
    • WFA Playbook for advertisers: The First 100 Days of a Marketing Capability Leader, 3/2022
    • WFA Media Contract Guidance for advertisers: Global Best Practice, 2/2022
    • WFA Diversity in Media Planning & Buying Guide 1/2022
    • WFA Diversity & Representation: Guide to potential areas for bias in the creative process 2021
    • EACA D&I in Brand Safety Guide for agencies 12/2021
    • Media Auditing guidelines 11/2021, EACA
    • PING Helsingin työkalupakki somessa maalittamisen kohteeksi joutuneille 10/2021
    • Traficomin ja tietosuojavaltuutetun ohje evästekäytäntöihin 9/2021
    • Mediaseurannan kilpailuttajan opas, 02/2021
    • WFA Food Marketing to Kids – Heatmap 07/2020
    • WFA Reports & Whitepapers 07/2020: European Commission plans to tackle green claims in advertising
    • WFA Project Spring 07/2020 for marketing procurement
    • Ohjeita ohjelmalliseen ostamiseen
    • Ohjeita toimistokilpailutukseen
      • Tarjouspyyntöpohja kilpailutuksiin 2021
    • Briefmalleja
    • Eväitä ja ajatuksia toimivaan kumppanuuteen 2020
    • Ohjeita tuotantoyhtiöiden kilpailutukseen
    • Viestinnän ostajan opas 2020
    • Markkinointisuunnitelman työpohja 2021
    • Markkinointibudjetin suunnittelun mallipohja (B2B) 2021
    • Gaming Demystified
    • Ohjeet bloggaajalle mainonnan tunnistettavuudesta blogeissa
    • Ohje media-auditoijan valintaan
    • Suositus mediatunnuslukujen käyttöön
    • Sosiaalisen median ohjeita työntekijälle
    • Ohje viestintään sosiaalisessa mediassa – Valio
    • Facebook-kilpailut
    • GDPR-muistilista markkinoijalle
    • WFA GDPR guide for marketers 09/2017
    • Vaikuttajamarkkinointi / Influencer Marketing
      • Webinaari 17.3.2022 Kyberturvallisuus vaikuttajamarkkinoijille
      • Ohjeistus vaikuttajille 3/2022: Kuinka viestiä vastuullisesti Ukrainan sodasta?
      • Guidance for Influencers 3/2022: How to communicate responsibly about the war in Ukraine
      • Vaikuta hyvin – ohjeet vaikuttajamarkkinointiin 3/2021
      • WFA: Vaikuttajamarkkinoinnin sääntely avainmarkkina-alueilla 1/2021 / Influencer Marketing Regulations in key markets 1/2021
      • Muistilista: Vaikuttajamarkkinoinnin sopimusten laadinta 3/2021
  • Sopimusmallit
    • Mainostoimistosopimus
    • Mediatoimistosopimus
    • Mainoselokuvasopimus
    • Tekijänoikeuksien käyttöoikeussopimus
    • Tekijänoikeuksien luovutussopimus
    • Mainosvalokuvasopimus
    • Sponsorointisopimus
    • Painotyösopimus
  • Webinaaritallenteet / Webinar recordings
    • WFA webinar Spotlight: Current trends in global content production 18.5.2023
    • WFA webinar Spotlight: Reach Curves Gone Rogue 13.4.2023
    • WFA webinar Spotlight Sonic Branding: The Power of Sound in Building Your Brand Identity 6.4.2023
    • WFA webinar 23.3.2023 Spotlight: Turning D&I into an Accountable Media Metric
    • WFA webinar 22.2.2023 Spotlight: The Next Big Bets
    • WFA webinar 19.1.2023 Spotlight: Global Agency Remuneration Trends
    • WFA Webinar 17.12.2022 The role of AI in the content creation process
    • WFA webinar 03.10.2022 Inclusive Marketing - Why representation matters to your customers and your brand
    • WFA webinar 30.9.2022: Spotlight - Consumer insights through a diversity and inclusion lens
    • WFA Webinar 9.6.2022: Spotlight – Counting the (Carbon) Cost
    • WFA Webinar 19.05.2022: Dark Patterns and Advertising Regulation
    • WFA Webinar 18.5.2022: Spotlight – Effective financial management – a focus on influencer marketing, PR and social
    • WFA Webinar 19.04.2022: Spotlight – Social Commerce: Taking the high street to the social feed
    • WFA Webinar 15.3.2022: Spotlight – Media Contract Guidance Webinar – Global Best Practice
    • WFA Webinar 9.2.2022 Spotlight: Navigating global media demand and pricing – 2022, 2023 & beyond
    • WFA Webinar 4.2.2022: Spotlight – The Media Shift – Anticipating the Media World of Tomorrow
    • WFA Webinar 28.1.2022: Spotlight Shift – A Marketing Re-think
    • WFA Webinar 25.1.2022 Diversity & Representation in Media: Ensuring media choices supports inclusion
    • WFA Webinar 25.1.2022: Spotlight – Reversing the decline in advertising effectiveness
    • WFA Webinar 20.1.2022: Spotlight – The Rise of Chinese brands – Why is it important for businesses in and outside of China
    • WFA Webinar 18.1.2022: Spotlight – Marketing in the Metaverse
    • WFA Webinar 13.1.2022 Spotlight: Sustainable storytelling – what are you scared of?
    • WFA Webinar 7.12.2021: Spotlight Global Production – 2021 and beyond
    • WFA Webinar 1.12.2021: Planet Pledge Spotlight: COP26
    • WFA Fireside chat 1.12.2021: Paying Attention to the Long and Short
    • EACA Exclusive Session on the Global DEI Census results for agencies 17.11.2021
    • WFA Webinar 15.11.2021: Spotlight – Gaming Demystified 2021
    • WFA Webinar 14.10.2021: Economist Impact presents The World Ahead 2022
    • EACA’s Exclusive Session for agencies 7.9.2021: “The Future of Work”
    • WFA Webinar 8.7.2021: The EU Digital Services Act and Digital Markets Act – opportunities and challenges for the EU digital advertising market
    • WFA Webinar 30.6.2021 Spotlight: Navigating global media demand and pricing – 2021, 2022 & beyond
    • WFA Webinar 18.6.2021 Spotlight on marketing and sustainability: bridging the gaps around the world
    • WFA Spotlight Webinar 11.6.2021: Preparing for digital media’s privacy-first future
    • WFA Spotlight Webinar 26.5.2021: Diversity & Inclusion in the Production Landscape
    • EACA Webinar for Agencies 26.5.2021: ”How to Negotiate with Procurement” by Tom Kinnaird
    • WFA Spotight Webinar 6.4.2021: Building Your Brand in an eCommerce Environment, Part 2
    • WFA Webinaari 18.3.2021: #BuildBackBetter: Can marketing be a positive force for change in a post-COVID world?
    • WFA Spotlight Webinar 24.2.2021: Brand Building in Uncertain Times, Part 1
    • WFA Spotlight Webinaari 23.2.2021: How to win the hearts of Gen Z in 2021
    • WFA Webinaari 09.02.2021: Shortcutting your marketing transformation
    • ISBA Webinar 08.02.2021: CAN you afford not to be brand conscious – Why responsible advertising matters
    • WFA Webinaari 2.2.2021: Spotlight – Managing your sponsorship initiatives post-pandemic
    • WFA Webinaari 2.2.2021: Spotlight – Media contract guidance in China
    • WFA Webinaari 28.1.2021: Regulating marketing to kids – five key trends affecting
    • WFA Webinaari 26.1.2021: Digital media and the demise of identity
    • WFA Webinaari 19.1.2021: Spotlight on sustainability around the world
    • WFA Webinaari 3.12.2020: 10 trends shaping food marketing regulation in 2020
    • WFA Webinaari 25.11.2020: AI & advertising, a consumer perspective
    • WFA Webinaari 18.11.2020 Spotlight: Global Trends in Creative In-Housing
    • WFA Webinaari 13.10.2020: Where do great ads thrive?
    • WFA Webinaari 6.10.2020: The Economist presents The World in 2021
    • WFA Webinaari 24.7.2020: Live-streaming & e-commerce
    • WFA Webinaari 10.7.2020: The Low Touch Economy
    • WFA Webinaari 9.7.2020: Navigating global media pricing in 2020
    • WFA Webinaari 26.6.2020: An introduction to the offshore market for creative production
    • WFA Webinaari 3.6.2020: Global Marketing Operations in 2020
    • WFA Webinaari 26.05.2020: Client-agency performance evaluations: the agency view
    • WFA Webinaari 20.5.2020: In search of the unicorn marketer
    • WFA Webinaari 14.5.2020: How transcreation can give a local edge to global messages
    • WFA Webinaari 13.5.2020: The case for greater diversity and inclusion in marketing
    • WFA Webinaari 13.5.2020: Crisis Clinic – Managing your agencies during and after the COVID-19 crisis
    • WFA Webinaari 11.5.2020: Regulating illegal and harmful content: what does it mean for advertisers?
    • WFA Webinaari 8.5.2020: Data safety and risk, benchmarking approaches across the industry
    • WFA Webinaari 7.5.2020 TikTok’s approach to privacy and security
    • WFA Webinaari 7.5.2020: A Cross Media Measurement Technical Proposal
    • WFA Webinaari 6.5.2020: A Marketer’s guide to digital ad fraud
    • WFA Webinaari 04.05.2020: Customer Experience in the New Normal
    • WFA & Google Q&A session 27.4.2020 on advertiser verification
    • WFA Webinaari 23.4.2020: The evolution of digital standards
    • Relatable Webinaari 22.04.2020: How to make influencer marketing your most profitable marketing channel
    • WFA Webinaari 20.4.2020: The EU Pledge – a practical guide for marketers
    • WFA Webinaari 17.4.2020: Better sponsorship outcomes through better category management
    • WFA Webinaari 8.4.2020: Mind the gap – Video advertising reach in the age of increasing media fragmentation
    • Sixième Son Webinaari 7.4.2020: The power of audiobranding
    • WFA Webinaari 1.4.2020: How advertising lost sight of creativity and what to do about it
    • WFA Webinaari 26.3.2020: Sponsorship and experiential marketing during COVID-19
    • WFA Webinaari 20.3.2020: Making the most of Dynamic Creative Optimisation (DCO)
    • WFA Webinaari 12.3.2020: The Responsible Marketing Pact – Against minors’ exposure to alcohol
    • Qualifio Webinaari 3.3.2020: How do FMCG brands use game mechanics to grow knowledge of their shoppers’ community?
    • WFA Webinaari 26.2.2020: The future of cookies and digital advertising
    • WFA Webinaari 14.1.2020:  ePrivacy: what is it and what does it mean for advertisers?
    • WFA Webinaari 29.11.2019: Asia as a market / Aasia markkina-alueena
    • WFA Webinaari 17.12.2018: Influencer marketing presentation by WFA and EASA
    • WFA Webinaari 10.10.2019: Gaming Demystified – Unlocking brand growth opportunities in video gaming
    • Will Hall: Voice and the Thin Layer
  • Tutkimukset, benchmarking, kyselyt / Reasearch, benchmarks, surveys
    • WFA Benchmark and Surveys 8/2023: Creating a Global Culture of Marketing Effectiveness
    • WFA Benchmark and Surveys 8/2023: Creating a Global Culture of Marketing Effectiveness - Deep-dive results Nordics
    • WFA The Global DEI Census 2023
    • WFA Sustainable Marketing 2030, Nordic regional deep dive 5/2023
    • WFA Survey: Responsible Marketing Frameworks 5/2023
    • WFA Global Media Charter 3.0 (25.4.2023)
    • WFA Sustainable Marketing 2030, 4/2023
    • Cannes Lions - The LIONS Creativity Report 2022
    • WFA Reports and whitepapers: Clients and Creativity 8/2022
    • WFA Reports & Whitepapers: Agency Roster Transformation 7/2022
    • WFA: The Global DEI Charter for Change 6/2022
    • WFA GARM: 3 Years of Progress, 06/2022
    • WFA Benchmarks & Surveys: The future of insights and marketing effectiveness 3/2022
    • WFA Outlook 2022 – an industry-wide view on how media prices are forecast to evolve globally
    • WFA Benchmarks & surveys 9.12.2021: The Global DEI Census
    • Vaikuttajamarkkinoinnin pulssikysely 2021
    • YouGov white paper 10/2020: Gaming and Esports: The Next Generation
    • WFA Benchmarks & Surveys 09/2020: Global Trends in Creative In-Housing
    • WFA Benchmarks & Surveys 07/2020: Agency barter
    • WFA Benchmarks & Surveys 07/2020: Programmatic Data & Technology (2020)
    • WFA Benchmarks & Surveys 06/2020: Media Outlook in the COVID-19 Crisis
    • WFA Benchmarks & surveys 06/2020: Shifting from physical to virtual events
    • WFA Benchmarks & Surveys 05/2020: Global Marketing Operations 2020
    • WFA Benchmark & Surveys: 05/2020 Client-agency performance evaluations: the agency view
    • WFA Benchmarks & surveys 05/2020: Calculation methods for social media savings
    • WFA Benchmarks & surveys 04/2020: Covid-19 global response
    • Corona Tracker -kysely 4/2020 Suomi ja Pohjoismaat
    • WFA Benchmarks & surveys 03/2020: Covid-19 global response
    • WFA Benchmarks & surveys 02-03/2020: Data ethics
    • Gaming Demystified
    • Sponsorointibarometri: Yritykset eivät aio lisätä sponsorointia
    • Mainosbarometri
  • MRKTNG-lehti ja e-kirjat
  • Hyödyllisiä linkkejä

Löydät meidät myös näistä kanavista

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
  • YouTube

Slava Ukraini!

Marketing Finland
c/o Berner Oy
Hitsaajankatu 24
00810 HELSINKI

Katso yhteystiedot
info@marketingfinland.fi
Tietosuojaseloste

  • Kirjaudu sisään

Unohtuiko salasana?

Salasana hukassa? Anna sähköpostiosoitteesi. Saat sähköpostiisi linkin, josta pääset asettamaan salasanasi uudelleen.

Takaisin kirjautumiseen

Hallinnoi suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse myyjiä Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}