Warning: Undefined variable $extracontent in /home/stagemarketingfinlandfi/html/wp-content/themes/mainostajat-new/template-parts/content-pakki.php on line 61
[role_based for="member"]
Alkuperäinen ohjeisto media-auditoijan valintaan ja käyttöön ”Guide to choosing and using a media auditor” on tehty yhteistyössä
World Federation of Advertisers (WFA) yhteistyössä European Association of Communication Agencies (EACA) kanssa.
Mainostajan mediainvestoinnit muodostavat yleensä yhden sen suurimmista markkinoinnin eristä. Siksi yritykset haluavat varmistua suurimman mahdollisen tehokkuuden saavuttamisesta. Yksi tapa on palkata puolueeton media-auditoija arvioimaan yrityksen mediabudjettien käyttöä sekä sen mediasuunnittelusta ja -ostoista vastaavan mediatoimiston työtä.
Lataa ohje suomeksi tai englanniksi.
Lataa “Ohje media-auditoijan valintaan ja käyttöön” word-muodossa
Lataa “Guide to choosing and using a media auditor” pdf-muodossa
[/role_based]