Jäsenedut

Tämä on vain jäsenillemme tarkoitettu sisältöä

Jos olet jo jäsen, kirjaudu portaaliin ja ja tule sieltä löytyvän linkin kautta. Näin tunnistamme sinut evästeen avulla.

Maksutonta neuvontaa ja konsultaatiota

Jäsenenä saat meiltä maksutonta neuvontaa. Voit käytännössä kysyä meiltä mitä vain markkinointiin liittyvää ja me etsimme sinulle oikeat vastaukset tai oikean kumppanin auttamaan haasteissasi. Lakiasioissa sinua auttaa kumppanimme Eversheds Sutherland, joka tarjoaa jäsenetuna 15 minuuttia veloituksetonta konsultaatiota.

Mika Oksanen
Eversheds Sutherland, osakas, asianajaja
mika.oksanen@eversheds.fi

Suomen Asiakastiedon kohderyhmätyökalu ja tietokannat

Jäsenenä saat maksutta käyttöösi Suomen Asiakastiedon Yritysfiltteri PRO B2B-kohderyhmätyökalun (ovh. 2100 €). Tietokantojen käytöstä saat 30 %:n jäsenalennuksen. Tilaukset: jaakko.nors@asiakastieto.fi

Qualifio: työkalu asiakasdatan rikastamiseen

Qualifion ratkaisu auttaa brändejä asiakkaiden osallistamisessa yli 50 erilaisella interaktiivisella lomakkeella (kyselyt, kilpailut, testit, pelit jne.). GDPR-sääntelyn mukainen alusta mahdollistaa monipuolisen asiakasdatan keräyksen, joka voidaan integroida yrityksen muihin teknisiin ratkaisuihin.

Here is what will be included in your licence:

  • 50+ campaign types, 100% customisable;
  • Unlimited campaign creation;
  • Campaign creation in 41 languages (Finnish, Swedish, Danish, Norwegian, Dutch, etc.);
  • Access to several modules: statistics per campaign, global stats, integrated CRM, etc.
  • Centralised module for opt-ins & consent management;
  • Unlimited data collection: the data collected is all yours (hosted in Europe);
  • GDPR Toolbox: set of dedicated features to collect data in full compliance with GDPR;
  • White label: no Qualifio logo in your campaigns;

Extra benefits for Marketing Finland members:

  • A free account setup;
  • A free end-user training with personalised examples;
  • A free onboarding check.

Tilaa tästä ilmainen demo!

Täytä yhteydenottolomake ja aloita kampanjasi Qualifion avulla

Match2One – järkevämpää ohjelmallista ostamista

Yhteistyömme kautta jäsenet saavat käyttöönsä helppokäyttöisen ohjelmallisen ostamisen alustan ilman aloituskustannuksia ja mediaostojen minimibudjettia sekä maksuttoman käyttökoulutuksen ja premium-tason asiakastuen.

Alustan avulla voit kohdistaa mainontaasi oikeille kohderyhmille oikea-aikaisesti ilman jatkuvaa kampanjoiden säätämistä. Koneoppimisen ja algoritmien avulla mainokset saavat automaattisesti ja jatkuvasti parempia sijoituksia verkkomedioissa – markkinoiden parhaaseen hintaan. Jäsenenä ja kumppanina saat automaattisesti hinnoittelun, joka perustuu laajan mainostajaverkostomme yhteenlaskettuun mainosbudjettiin.

Miksi Match2One?

  • yksinkertainen käyttää
  • täysin läpinäkyvä raportointi
  • koneoppimiseen perustuvat algoritmit
  • todennetusti vahvat tulokset
  • sisältää välineet mainosten luomiseen, raportointiin ja tulosten analysointiin

Katso palvelun esittelyvideo täällä

Erikoistarjous Marketing Finlandin jäsenille ja kumppaneille

Jäsenenä tai kumppanina saat 30 päivän ilmaisen kokeilujakson, hintatakuun sekä premium-tason asiakastuen. Match2One auttaa sinua veloituksetta ensimmäisten kampanjoiden toteuttamisessa alusta loppuun. Varaa demoesittely tästä!

Ratkaisut kumppanisuhteiden tehostamiseen yhteistyökumppanimme Superskillsin toteuttamana

Helpline – maksuton sparraus

Markkinoinnin toimiston arviointiin olemme kehittäneet mallin, jossa arvioidaan nykytila, tunnistetaan parannuskohteet ja nostetaan esiin kehityskohteet. Sparrauksen lopputuloksena teemme sinulle ehdotuksen jatkotoimenpiteistä

Voit tilata maksuttoman sparrauksen tästä

Pulssi – toimistoauditointi

Markkinoinnin toimistoauditoinnissa analysoimme ja kehitämme olemassa olevia toimistosuhteita. Autamme arvioimaan toimistosuhteen tilan, tunnistamme parannuskohdat ja autamme kehityskohtien toteuttamisessa.  Pulssissa arvoimme yhdessä ja rakentavalla tavalla olemassa olevaa toimistoyhteistyön tilaa. Prosessiin osallistuvat molemmat osapuolet, asiakasyritys ja toimisto (tai toimistot). Käymme läpi työskentelyprosessit, briefit, KPI:t, seurantamenetelmät, arviointityökalut organisaation rakenteen. Käymme läpi esteet, löydämme ratkaisuja ja luomme prioriteetit.

Jäsenhinta 3 200 € + alv. Normaalihinta 5 900 € + alv.

Voit tilata Pulssi-toimistoauditoinnin tästä

Match – toimistohaku ja valinta

Sopivan markkinoinnin kumppanin valinta alkaa tarpeidesi määrittelystä. Autamme hahmottamaan, mitä pitää saada aikaan ja minkälaista asiantuntemusta tavoitteisiin pääsemiseksi tarvitaan.

  1. Määrittely
  2. Longlist, karsinta
  3. Shortlist, haastattelut
  4. Tapaamiset ja brief
  5. Arviointi & suositukset
  6. Valinta ja alustava sopimus
  7. Follow-up

Jäsenhinta 3 600 € + alv. Normaalihinta 6 500 € + alv.

Voit tilata Match-konsultoinnin tästä

Media- ja markkinointibudjetin tason määrittely 

ToinenPHD tarjoaa Marketing Finlandin jäsenille apua mediabudjetin tason määrittelyyn. Käytämme määrittelyyn OMNI-työkalua, jonka investointisuosituksien tietopohja perustuu lähes 3000:een toteutettuun mallinnukseen eri toimialoille EMEA-alueella. Budjetin määrittely tietyn tavoitteen saavuttamiseksi ottaa huomioon mm. yrityksen nykyisen markkina-aseman, toimialan, kohderyhmän ja myyntikatteen.

  1. investointitason määrittelyn ja investoinnin myyntivaikutuksen
  2. Kanavasuunnittelu-skenaarion luominen tavoittavuutta tai myyntitavoitetta vasten
  3. Skenaanariosparraus: Kun pohjatyö on tehty, käymme yhdessä tulokset, teemme tarkennuksia ja sovimme skenaarioista ja painotuksista, joiden pohjalta dokumentoidaan päätöksenteko-dokumentaatio markkinoijan tarpeisiin esim. Nykyinen budjettitaso vs. kasvutavoitteellinen budjettitaso.

Kokonaisuuden hinta Marketing Finlandin jäsenille on 1500 € + alv. Jäsentarjous on voimassa 2020 loppuun mennessä aloitetuissa projekteissa.

Ota yhteys Toni Keskiseen toni.keskinen@toinenphd.com, 044 7744076

10 podcastin sarja 


Jäsenenä saat 10 kpl noin 30 minuutin mittaisia toiveiden mukaan toteutettuja haastattelupodcasteja hintaan 2000 € + alv. 24 %. Podcastit toteuttaa radioalan konkari Juha Kakkuri. Kysy lisää info@marketingfinland.fi

MRKTNG -lehti työpöydällesi

Saat neljä kertaa vuodessa MRKTNG -lehden jäsentasosi mukaiselle määrälle henkilöitä. MRKTNG on markkinoinnin erikoislehti, joka esittelee alan ajankohtaisia kotimaisia ja kansainvälisiä uutisia sekä tuloksellisia toteutuksia jäsenyrityksistämme ja kumppaneiltamme.

Jäsenhintainen autonvuokraus Hertziltä

Hertz Autovuokraamo tarjoaa Marketing Finland ry:lle ja sen jäsenille erikoishinnat autonvuokrauksiin Suomessa ja ulkomailla. Hinta vahvistetaan varausvaiheessa.

Varauksen ja vuokrauksen yhteydessä käytetään alennustunnistetta (CDP- numero).

CDP 896773

Tästä pääset Hertzin kotisivulle, johon CDP-numero on esitäytetty.

Hertz Gold Plus Rewards –jäsen, tallenna CDP-numero profiiliisi ja tee varaus jäsennumerollasi, jotta palvelu on voimassa ja edut tulevat huomioitua.

Hertz Gold Plus Rewards – helpompi tapa vuokrata auto

Liittyminen on ilmaista. Hallinnoi itse digitaalista vuokrasopimustasi. Kulje jonojen ohi ja palauta auto helposti ja nopeasti. Kuittikopion saat sähköpostiisi. Lue lisää eduista ja liity Hertz Gold Plus Rewards ohjelmaan.

Hertz MiniLeasing, auto 1-24 kuukaudeksi

Mainio autoratkaisu erilaisiin väliaikaisiin, työ ja henkilökohtaisiin, autotarpeisiin. Pitkäaikainen vuokraus (30 vrk aina kahteen vuoteen asti). Hertz MiniLeasing tarjoaa joustavat ehdot ja kilpailukykyset hinnat.

Pakettiautot

Hertzin kalustosta löydät myös monia pakettiautovaihtoehtoja eri kuljetustarpeisiin.

Mikäli kaipaat apua liittyen varaukseen, lisätietoa sopimuksesta ja palveluistamme tai haluat tietoa menneeseen vuokraukseen liittyen, ota yhteyttä. Liity yritysuutiskirjeen jakelulistalle ilmoittamalla yrityksesi nimen ja työsähköpostiosoitteesi myynti@hertz.fi

Yhteystiedot:

Hertz Varauspalvelu* Puh. 0200 11 22 33 www.hertz.fi *ma-pe 8-17, 0,99€/min+pvm/mpm. www.hertz.fi

Hertz Gold Plus Rewards, valitse soittaessasi Gold-palvelulinja gold@hertz.fi

Ohjeet liittymisestä Hertz Gold Plus Reward -ohjelmaan ja lisätietoja löydät täältä:

Marketing Finland Hertz 2019

Apua johdon ja asiantuntijoiden suorahakuihin ja rekrytointiin Pro-Sourcelta

Pro-Source perehtyy Marketing Finlandin jäsenyritysten liiketoimintaan, ja on valmis nopeasti auttamaan talenttitarpeen ennakoinnissa ja täyttämisessä.

Edut vain Marketing Finlandin jäsenille:

  • Ensimmäisen kolmen kuukauden aikana (etu voimassa 15.5. saakka) aloitettuihin suorahakuihin ja rekrytointeihin veloituksetta Cut-e tai DiSC -arvioinnit sekä palautteet
  • Suorahaut & rekrytoinnit Marketing Finlandin kanssa neuvoteltuun jäsenetuhintaan
  • Future of Work/Työn tulevaisuus 2019 -tutkimus, läpikäynti yrityksen kanssa
  • Talenttitarpeen ennakointi -mallin läpikäynti Pro Bono (2h) yrityksen johdon kanssa

Lue lisää palveluista Marketing Finlandin jäsenille täällä

Palveluihin liittyen voit olla yhteydessä myös sähköpostitse annele.bergman@prosource.fi tai puhelimitse 050 378 5259.

Relatable: kansainvälinen vaikuttajaverkosto tarjoaa jäsenillemme uuden edun

Relatable toteuttaa vaikuttajamarkkinointia, brändättyä sisältömainontaa ja -tuotantoa hieman eri tavalla, kuin sitä on ennen tehty. Relatable muuttaa vaikuttajamarkkinoinnin globaalisti mitattavaksi mediakanavaksi.

Uusi kumppanimme tarjoaa nyt jäsenillemme:

  • oma Relatable-tiimi auttamaan juuri sinun kampanjaasi menestymään
  • luovia ideoita ja toteutuksia
  • 15 % alempi CPM-hinta
  • pääsy partner-sivulle, jossa voit seurata kampanjaasi 24/7 reaaliajassa päivittyvin tiedoin
  • yksityiskohtainen raportti jokaisen kampanjan jälkeen
  • viikoittaiset puhelintapaamiset ja seurannat Relatable-tiimisi kanssa
  • ilmainen kampanjan perustaminen

Lue lisää täältä.

Osallistu maksuttomaan webinaariin “How to make influencer marketing your profitable marketing channel”  22.4. klo 14.00

Ilmoittaudu webinaariin tästä!

Thomas Kolster, vastuullisen markkinoinnin sanansaattaja ja purpose-pioneeri, on lanseerannut kolme uutta kiinnostavaa live-webinaaria.

29.4.2020 klo 15-16.15 How to win in Cannes and make the world a better place

You can learn the insights and the hacks that not only bring you to the award podium but make the world a better place. Thomas will show you how to move your campaigns from saying, doing to really enabling change – keeping you up-to-date with the latest developments in the do-good space and readying yourself for creating effective cut-through creative work that leaves a real impact!

Jäsenhinta: 80 € (Norm. 99€) Jäsenhinnan saa alennuskoodilla FMA20. Osta tästä!

30.4.2020 klo 15-16.15 Sustainable marketing – sustainability as a creative wrecking ball

Learn how to expand your creative canvas and put into play environmental, health, social and other tangible, world-bettering factors that can be an earthquake under well established, but oblivious brands. Through global examples Thomas will show how brands are turning challenges into success stories where profit goes hand in hand with people and planet, but you’ll also get the clever hacks that help you create effective, yet impactful campaigns.

Jäsenhinta: 80 € (Norm. 99 €) Jäsenhinnan saa alennuskoodilla FMA20. Osta tästä!

5.5.2020 klo 15-16.15  The Hero Trap – who can you help people become?

Thomas Kolster, a.k.a. Mr. Goodvertising, shows how to build an authentic, people-first brand. It’s not about making people believe in your brand’s purpose, but rather making them believe in themselves and their ability to bring about change. The workshop will provide you with the Arrow-model to create a real brand transformation as well as tools to create relevance and avoid purpose-washing.

Jäsenhinta: 80 € (Norm. 99 €) Jäsenhinnan saa alennuskoodilla FMA20. Osta tästä!