Google Analytics perusraportit ja kehittyneemmät ominaisuudet

129,00 239,00 

Kuinka Google Marketing Platformin analytiikkatyökaluja käytetään tehokkaasti 

Verkkokoulutuksen aikana saat hyvän käsityksen siitä kuinka Googlen analytiikkatyökaluja voi hyödyntää verkkopalvelun analysoinnissa ja optimoinnissa. Koulutuksen alussa käydään läpi kuinka eri työkalut linkittyvät toisiinsa ja mikä on Google Marketing Platform kokonaisuudessaan.  

Google Analytics perusraportit ja kehittyneemmät ominaisuudet 

Googlen Marketing Platform sisältää neljä analytiikkatyökalua: aiemmin tuttujen Google Analyticsin ja Google Tag Managerin rinnalle ovat tulleet Data Studio ja Optimize. Google Data Studio on kaikille organisaatioille veloitukseton järjestelmä, joka auttaa eri datalähteiden yhdistämisessä, datan visualisoinnissa sekä raportoinnissa. Google Optimizen avulla organisaatiot voivat tehdä personointia sekä versio- ja monimuuttujatestejä optimoidessaan verkkopalvelujaan.  

Koulutuksen aikana saat konkreettisen käsityksen kuinka Google Analytics toimii ja minkälaisia perusraportteja sekä -toiminnallisuuksia järjestelmästä löytyy. Näin ymmärrät kuinka voit hyödyntää kerättyä dataa verkkopalvelun kehityksessä. Lisäksi käydään läpi Google Analyticsin tuoreimpia ja kehittyneempiä ominaisuuksia, joiden avulla viet analytiikan hyödyntämisen astetta pidemmälle. Tämä koulutus on ehdoton jokaiselle verkkopalvelun kehityksen parissa työskentelevälle ja Google Marketing Platform tuotteita käyttävälle. 

 Miksi osallistua? 

  1. Ymmärrät kuinka GoogleAnalyticsia voidaan käyttää tehokkaasti ja oikein verkkopalvelujen kehittämisessä. 
  2. Ymmärrät kuinkaGoogle Analytics toimii ja mitkä sen mahdollisuudet ovat. 
  3. Osaat hyödyntää Google Analyticsin perusraportteja ja osaat tulkita kerättyä dataa.
  4. Ymmärrät mitä Google Analyticsin kehittyneemmät toiminnallisuudet ovat ja pystyt hyödyntämään niitä datan analysoinnissa.
     

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Koulutus on tarkoitettu kaikille organisaation digitaalisen mainonnan tai verkkopalveluiden kehityksen parissa työskenteleville. Koulutus on perustasoinen ja sopii kaikille markkinoinnin sekä verkkopalvelujen kanssa toimiville henkilöille. Et tarvitse aiempaa osaamista Google Marketing Platformin työkaluista.

Valmistautuminen koulutukseen:

Osallistujalla on oltava Gmail-sähköpostiosoite tai Google-tunnus, jonka voi tehdä omasta työsähköpostiosoitteesta täällä (suositus): https://accounts.google.com/SignUpWithoutGmail?hl=en  

Pyydä katselu-, editointi- tai admin-oikeudet Gmail-osoitteelle tai Google-tunnuksellesi, organisaation mahdollisesti jo käytössä olevalle Google Analytics tilille. Tarvittaessa voit käyttää myös Googlen Demo-tiliä tämän linkin kautta: https://analytics.google.com/analytics/web/demoAccount  

Koulutus on osa kolmen Google Marketing Platform -koulutuksen kokonaisuutta.

Google Tag Manager perusteet ja Google Analytics asetukset
Google Analytics perusraportit ja kehittyneemmät ominaisuudet
Google Data Studio ja Google Optimize

Tämä verkkokoulutus sisältää mm. videon ja presentaatiomateriaalit pidetystä koulutuksesta.
Ostolla on normaali 14 päivän peruutusoikeus, mikäli tuotetta ei ole otettu käyttöön. Peruutusoikeus poistuu henkilön kirjauduttua eLearning-alustalle.
Osasto:

Maksullisten koulutusten hintoihin lisätään alv 24 %. Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu.

Hae kouluttajaksi!
Toivo koulutusta takaisin:
0