Additional information
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
129,00 € – 239,00 €
Nykypäivän datatulvassa markkinoinnin päätöksentekoa tukevan tiedon kerääminen ja markkinoinnin toimenpiteiden tehon mittaaminen saattaa tuntua haastavalta ja monimutkaiselta. Miten mitata ja monitoroida oikeita asioita oikealla tavalla? Miten saadaan johdolle ja tekijöille sellaiset raportit, joista käy ilmi aidosti relevantit asiat nopeasti ja helposti?
Olen Marketing Finlandin toimitusjohtaja ja tullut vetämään liittomme muutosta syksyllä...Jatka lukemista
Työskentelen tällä hetkellä Voitossa Digital Media Managerina jossa vastaan asiakkaiden...Jatka lukemista
Miikka työskentelee Dagmar Drivessä markkinointiteknologiakonsulttina ja on erikoistunut on ohjelmalliseen...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
You must be logged in to post a review.
There are no reviews yet.