Datalla kohdennettu markkinointi

129,00 239,00 

Nykypäivän datatulvassa markkinoinnin päätöksentekoa tukevan tiedon kerääminen ja markkinoinnin toimenpiteiden tehon mittaaminen saattaa tuntua haastavalta ja monimutkaiselta. Miten mitata ja monitoroida oikeita asioita oikealla tavalla? Miten saadaan johdolle ja tekijöille sellaiset raportit, joista käy ilmi aidosti relevantit asiat nopeasti ja helposti?

Kouluttajina:

Laura Lätti, DNA

Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland

Iida Marjosalmi, Voitto

Miikka Rahikainen, Dagmar

Outi Karppanen, Voitto

Osasto:

Maksullisten koulutusten hintoihin lisätään alv 24 %. Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu.

Hae kouluttajaksi!
Toivo koulutusta takaisin:
0