Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
129,00 € – 239,00 €
Nykypäivän datatulvassa markkinoinnin päätöksentekoa tukevan tiedon kerääminen ja markkinoinnin toimenpiteiden tehon mittaaminen saattaa tuntua haastavalta ja monimutkaiselta. Miten mitata ja monitoroida oikeita asioita oikealla tavalla? Miten saadaan johdolle ja tekijöille sellaiset raportit, joista käy ilmi aidosti relevantit asiat nopeasti ja helposti?
Olen Marketing Finlandin toimitusjohtaja ja tullut vetämään liittomme muutosta syksyllä...Jatka lukemista
Työskentelen tällä hetkellä Voitossa Digital Media Managerina jossa vastaan asiakkaiden...Jatka lukemista
Miikka työskentelee Dagmar Drivessä markkinointiteknologiajohtajana ja on erikoistunut on ohjelmalliseen...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.