Ilmainen webinaaritallenne jäsenille: Qualifio - How do FMCG brands use the game’s mechanics to grow knowledge of their shoppers’ community?
Are you struggling to engage your customers and build loyalty in the long term? Nowadays, marketers from FMCG brands must know who their buyers are and develop direct relationships with them to increase control over their sales and data.
In this webinar, you will learn:
- How Nestlé engaged its audience through interactive marketing;
- How Dr Oetker increased their customers’ loyalty;
- How you can do just the same by using interactivity within your future campaigns.
Tämä tuote ei ole tällä hetkellä myynnissä. Ota yhteyttä, jos haluaisit sen takaisin.
HUOM!
Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Mikäli ostamasi koulutus sisältyy Marketing Finland Academyyn, et saa tästä koulutuksesta erillistä laskua.
LISÄÄ MARKETING FINLAND ACADEMYN LISENSSI OSTOSKORIISI TÄSTÄ.
Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39€/kk/12kk tai 129€/kk
Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12kk tai 239€/kk
Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk
Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy yli 500 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.
Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia!
Tutustu Marketing Finland Academy -koulutuksiin Tutustu tilausehtoihin
Hintoihin lisätään alv. 24%.
Tuotearvioita ei vielä ole.