Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta

129,00 239,00 

Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinointi-investointien tuoton eli ROMI:n mittaamiseen?

Koulutus sopii erityisesti CMO:ille b2c-puolella, joilla on sekä offline- että online-mainontaa.

Koulutuksessa käydään läpi tehokkaan markkinoinnin peukalosääntöjä Sellforten kehittämän viitekehyksen avulla: kuinka tunnistaa tehokkaan markkinoinnin ominaispiirteet kunkin osallistujan liiketoiminnassa? Kuvaamme myös, mitä tarvitaan, jotta ROMI-mallinnuksesta saadaan täysi hyöty niin taktiseen kuin strategiseen suunnittelun. Huomioimme eri toimialojen markkinointistrategioiden erityispirteet, ja koulutuksessa otetaan kantaa ROMI-mittaamisen hyötyihin läpi organisaation.

Käymme myös läpi, kuinka päästä alkuun markkinointi-investointien tuoton mittaamisessa – aluksi vaikka vain kynää ja paperia apuna käyttäen. Koulutuksen jälkeen ymmärrät markkinoinnin ROMI-mittaamisen perusteet, ROMI:in eniten vaikuttavat tekijät ja sen käytännön hyödyntämisen omassa liiketoiminnassasi. Lisäksi hahmotat, mitä käytännössä organisaatiossasi tulee seuraavaksi tehdä, jotta ROMI:a päästään mittaamaan luotettavasti ja sitä kautta tehostamaan markkinointia.

Tämä verkkokoulutus sisältää mm. videon ja presentaatiomateriaalit pidetystä koulutuksesta.
Ostolla on normaali 14 päivän peruutusoikeus, mikäli tuotetta ei ole otettu käyttöön. Peruutusoikeus poistuu henkilön kirjauduttua eLearning-alustalle.
Osasto:
Toivo koulutusta takaisin:
0