17.3.2021 Brand safety and ad fraud – turvallista mainontaa tehoa uhraamatta

135,00 295,00 

Miten suojellaan omaa brändiä ja sen mainontaa? Mainospetokset eli verkkomainosten valheellinen raportointi, ovat arkipäivää digimaailmassa. Lisäksi brändien tulee turvata mainettaan pitämällä huoli siitä, ettei heidän mainoksensa esiinny kyseenalaisten ja epäsopivien sisältöjen yhteydessä. Myös kolmansien osapuolien 3rd-party data kasvamassa määrin nostaa kokonaisriskia ja uhkaa turvallista, tehokasta mainontaa. Miten siis tehdään turvallista mainontaa uhraamatta sen tehoa?Tässä koulutuksessa verkkorikollisuuden asiantuntija Mikko Kotila käy läpi näitä tärkeitä aiheita ensin webinaarissa, jonka jälkeen käytännönläheisemmin virtuaalisessa workshopissa.

Koulutus on englanninkielinen.

Category: