Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
80,00 € – 145,00 €
TV on perinteikäs mainonnan väline, jolla on yhä runsaasti potentiaalia. Tässä koulutuksessa tarkastellaan TV-sisältöjen mittaamisen menetelmiä ja opetellaan ymmärtämään dataa, jota TV-tutkimukset tuottavat.
Koulutus tarjoaa case-esimerkkejä tv-sisältöjen mittaamisesta. Koulutus sopii kaikille, jotka haluavat tietää tv-mainonnasta koottavasta datasta ja markkinoinnin tehokkuuden mittaamisesta.
Anna-Leena Lamberg toimii Finnpanelissa asiakkuuspäällikkönä, ja työskentelee TV-dataa hyödyntävän asiakaskentän...Jatka lukemista
Director, Investment & Activation – OMD Finland Petri Karppinen toimii...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.