Marketing Finland Academy: Effective marketing with LinkedIn
With 1 billion members globally and 11 million in the Nordics, LinkedIn is the place for all B2B companies and many B2C companies to reach the right people at the […]
With 1 billion members globally and 11 million in the Nordics, LinkedIn is the place for all B2B companies and many B2C companies to reach the right people at the […]
The Competition and Awards are open to all agencies, advertisers, clients, design or production houses, media companies and others involved in the creation or production of marketing communications The Golden […]
Focus of this session: Social Commerce A needs-based, future-fit social commerce ecosystem consists of agencies, influencers, and platforms. Gain a foundational understanding of different types of social commerce in the region […]
The Effie Awards are known by advertisers and agencies globally as the pre-eminent award in the industry, and recognise any and all forms of marketing that contribute to a brand’s […]
Haluatko terävöittää organisaatiosi asiakaskokemuksen johtamistaitoja ja pysyä kilpailijoidesi edellä? Tule mukaan webinaariimme, jossa pureudumme asiakaskokemuksen johtamisen (Customer Experience Management, CEM) osaamisen kehittämiseen ja sen merkitykseen kilpailuedun rakentamisessa. Webinaarissa keskitymme CEM-strategioiden […]
Effie Awards Finland on Suomen ainoa markkinointiviestinnän tuloksellisuutta mittaava kilpailu.
Focus: Supercharging creativity With the proliferation of media and the need for content at scale, the content department can feel overwhelmed. There is increasingly less time to think, consider, and create. […]
Mihin kysymyksiin asiakasdata voi antaa vastauksia? Mitä tulee huomioida, kun kerätään first party dataa analysointikäyttöön ja yhdistetään dataa eri lähteistä? Mikä vaikuttaa datan laatuun ja miten sitä voidaan parantaa? Miten […]
Focus of this session: 2024 Media trends and impact on 2025 advertising As the world leader in media investment analysis, Ebiquity will provide an overview of the media trends, leveraging […]
Cannes WrapUpissa paketoidaan 2024 vuoden parhaat Cannes Lions opit, kuullaan arvokas insight suoraan voittajatöiden tekijöiltä sekä jaetaan odotetut leijonapalkinnot.
Finnish Comms Awards on yhteistyön kilpailu, jossa palkitaan toimisto, asiakas ja yhteistyökumppanit. Olennaista on näkökulma: asiakkaan tavoitteiden tukeminen vaikuttavalla viestintäosaamisella tai haasteen ja ongelman ratkaiseminen yhdessä. Kilpailu nostaa esiin viestintäyhteistyökumppanin […]