loader

Golden Drum: Entry deadline

Agencies, advertisers, media companies and creatives from 42 countries are invited to submit their best work by 22 August 2025, across six sections: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative […]

Marketing Finland Academy: Workshop: Luova toteutus tekoälyn avulla

Tekoäly mullistaa markkinoinnin ja viestinnän, mutta miten sitä voi hyödyntää käytännössä? Tämä workshop tarjoaa selkeän kokonaiskuvan AI-työkaluista ja niiden mahdollisuuksista luovassa työssä. Päivän aikana osallistujat oppivat, miten tekoälyä voi hyödyntää […]

Marketing Finland Academy: Retail median mahdollisuudet

Retail media on noussut yhdeksi digitaalisen markkinoinnin kiinnostavimmista ilmiöistä. Se tarjoaa brändeille ja kauppiaille uusia tapoja tavoittaa asiakkaita tehokkaasti ostopolun eri vaiheissa. Mutta mitä mahdollisuuksia retail media käytännössä tarjoaa, ja […]

Match Up Tour

Tervetuloa mukaan verkostoitumaan Match Up Tourille! Tapahtuma on Marketing Finlandin Tulevaisuuden tekijät -työryhmän innovoima ja järjestämä tapahtuma, jossa alan työnantajat, niin brändit kuin toimistotkin, tapaavat tulevaisuuden huipputekijöitä, eli korkeakoulujen markkinoinnin, […]

Vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaatti: Koulutuspäivä 1, Vastuullisuuden peruskäsitteitä ja vastuullinen yritysviestintä

Vastuullisuus, raportointi ja huolellisuusvelvoite ovat nykyään osa markkinoinnin ja viestinnän arkea. Yritykset edellyttävät työntekijöiltä todistettua vastuullisuusosaamista.Brändityön vastuullisuuskysymykset tuovat uusia näkökulmia ja markkinointimahdollisuuksia. Ne liittyvät myös työnantajakuvaan, yritysstrategiaan sekä digitaalisen markkinoinnin […]