Tutkimus ja strateginen markkinaymmärrys -työryhmä

Marketing Finlandin Tutkimus ja strateginen markkinaymmärrys -työryhmä keskittyy tutkimustiedon jalostamiseen päätöksenteon tueksi. Ryhmä syventyy erilaisiin tiedon keräämisen tulevaisuuden menetelmiin, analyyseihin ja datan hyödyntämisen tapoihin sekä datan rikastamiseen. Sparraamme alan asiantuntijoiden kanssa tutkimuksiin ja strategiseen markkinaymmärrykseen liittyen.

Työryhmämme on avoin kaikille Marketing Finlandin jäsenille, jotka työskentelevät tutkimuksen ja strategisen markkinaymmärryksen parissa. Työryhmä on tarkoitettu asiantuntijoille, jotka ovat kiinnostuneita sekä kehittämään osaamistaan että jakamaan kokemuksiaan ja saavuttamaan parempia tuloksia asiakkaidemme kanssa. Tervetuloa mukaan vaikuttamaan yhdessä alan kehitykseen.

Olen kiinnostunut Tutkimus ja strateginen markkinaymmärrys -työryhmän toiminnasta   Haluaisitko tulla esittäytymään?

 

Marketing Finland Tutkimus ja strateginen markkinaymmärrys -työryhmä

Janne Auma-aho

Country Manager Finland
Bilendi Oy

Nina Frosterus

Senior Consultant: Brand, Consumers, Innovation
Kantar Finland Oy

Erna Icén

Insight Director
Taloustutkimus Oy

Helena Kultanen

Tutkimustuotannon johtaja
Innolink Research Oy

Suvi Luoma

Insight Director
Foodwest Oy

Rami Veranen

Toimitusjohtaja
Supercrush Oy

Riikka-Maria Lemminki

Toimitusjohtaja, markkinoinnin asiantuntija
Marketing Finland

Maarit Aarrekangas

Markkinointi, Senior Advisor
Marketing Finland