Focus of this session: Social Commerce
A needs-based, future-fit social commerce ecosystem consists of agencies, influencers, and platforms. Gain a foundational understanding of different types of social commerce in the region – from livestreaming to group buying – and learn how to build strong partnerships across the social commerce supply chain.
This module will provide:
Who this module is aimed at: Marketing, Digital, E-Commerce and Procurement Leads
Duration: 60 minutes, including Q&A.
Presenter: Principal Consultant, R3, Singapore
This live session is part of WFA’s practical webinar series, Knowledge Spotlights. In partnership with handpicked experts, this series offers 101 sessions on modern marketing foundations relevant to Asia Pacific. Designed for emerging leaders, from junior to mid-level professionals, looking to enhance their marketing skills and knowledge.
Webinaariin ilmoittautuminen edellyttää, että luot käyttäjätunnuksen WFA:n sivuille käyttäen henkilökohtaista työsähköpostiosoitettasi. Webinaari on avoinna maksutta Marketing Finlandin jäsenille. Ilmoita yrityksesi jäsenyydestä webinaariin ilmoittautumisen yhteydessä kysymyksiä-kentässä.
Ilmoittautumaan pääset täältä.