7.10.2021 Konversio-optimointi

80,00 145,00 

Tässä Petri Mertasen vetämässä webinaarimuotoisessa koulutuksessa käydään läpi kuinka verkkopalvelun tuloksia voidaan parantaa konversio-optimoinnin keinoin. Koulutuksen aikana saat vinkkejä kuinka konversio-optimointi tulisi aloittaa ja mitä vaiheita siihen liittyy. Valmennuksen aikana opit sivuston erilaisia testaustapoja, personointia sekä tulosten analysointia.

Miksi osallistua?

  1. Ymmärrät kuinka konversio-optimointia tehdään
  2. Ymmärrät minkälaisia vaihtoehtoja testaukseen ja personointiin on olemassa
  3. Osaat tulkita tuloksia

 

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Tämä koulutus on tarkoitettu jokaiselle digitaalisen mainonnan parissa tai verkkopalveluiden sekä mobiilisovellusten kehityksessä työskenteleville. Koulutus on perustasoinen ja sopii kaikille markkinoinnin parissa toimiville henkilöille. Koulutus ei edellytä aikaisempaa kokemusta.

 

Mitä koulutukseen osallistuminen vaatii?

Tulet saamaan koulutuksesta kaikkein parhaimman hyödyn irti, mikäli sinulla on käytettävissäsi etäkoulutuskertojen aikana:

  • kaksi näyttöä (toiselta seuraat koulutusta ja toisella voit tehdä muistiinpanoja)
  • vähintään kannettava tietokone
  • oikeudet organisaation web-analytiikkajärjestelmään (esim. Google Analytics) sekä mahdollisesti Google Tag Manager ja Google Optimize -tileille (ei välttämätöntä)

 

Koulutuksen agenda:

  • Verkkosivuston tulosten parantamisen viitekehys
  • Konversio-optimoinnissa tarvittavat työkalut (esimerkkinä Google Marketing Platform)
  • Konversio-optimoinnin prosessi
  • Konversioanalyysin tekeminen ja datalähteet
  • Harjoitus: konversioanalyysi
  • Harjoitus: hypoteesien muodostaminen ja tarvittavan liikennemäärän arviointi
  • Testauksen ja/tai personoinnin toteuttaminen
  • Tulosten analysoiminen

Koulutuksen hintaan lisätään alv. 24 %

Osasto: