Mediasta dataan. Mediatoimistoyhteistyön käsikirja

48,00 

Mediatoimiala on murroksessa. Suomessa medioiden sirpaloituminen on saavuttanut täysmittaisesti mediatoimistot. Niiden toiminnan fokus on muuttunut brändien tunnettuutta ja preferenssiä ajavista mediasuunnitelmista uusiin teemoihin kuten liidien generointiin, oman median hallintaan ja asiakkaiden digitaalisen infrastruktuurin rakentamiseen.

Yhteinen nimittäjä uudessa ajassa on data. Se saa kanavat pelaamaan yhteen ja kontaktoinnin osumaan parhaimmillaan taianomaisesti kohderyhmään siellä, missä tämä kulloinkin liikkuu. Seurauksena perinteiset mediasuunnitelmat ja ajolistat jäävät pois. Strategisella tasolla brändistrategioiden ohi ovat ajamassa asiakkuusmarkkinoinnin näkökulma ja asiakaskokemusta nuotittavat triggerit polkuineen.

Mediasta dataan -kirja on kuvaus mediatoimistojen tehtäväkentästä vuonna 2017. Siinä on jotain vanhaa ja jotain uutta. Perinteinen markkinointi osasi hyvin strategisen asemoinnin näkökulman, kun taas uusi digitaalinen aika painottaa taktista suorittamista. Markkinoinnin huippuosaajille ymmärrys molemmista on tarpeen ja siksi tämäkin kirja on kuvaus niistä rinnan, lomittain ja samaan aikaan soveltaen. Kirja perustuu Thomas Pimenoffin vuonna 2009 kirjoittamaan mediatoimistoyhteistyön oppaaseen.

Hinta 48 e. Mainostajien Liiton jäsenyrityksille ja oppilaitoksille 38 e. Alv 10% ja toimituskulut lisätään hintaan. Kirja ilmestyi toukokuussa 2017.

ISBN 978-952-5262-53-7
134 s.

Haluatko tämän tuotteen alennuksella? Liity jäseneksi!
Osasto: