Tarinapeliä-sponsorin käsikirja

41,00 

 

Sponsorin käsikirja johdattaa käytännönläheisesti sponsorointiyhteistyön kiehtovaan maailmaan. Kirjan päätavoitteena on luoda kokonaisvaltainen kuva nykyaikaisesta sponsorointiyhteistyöstä.

Kirjan runko muodostuu teoreettisesta viitekehyksestä ja TARINA -toimintaohjelmasta. Ohjelma kertoo konkreettisesti ja yksityiskohtaisesti, mitä missäkin vaiheessa tulee tehdä. Kirjassa on myös täydentävää tietoa, ajatuksia herättäviä asiantuntijanäkemyksiä ja runsaasti esimerkkejä elävästä elämästä.

Sponsorin käsikirja on suunnattu yrityksen markkinoinnissa, markkinointiviestinnässä, tiedotuksessa, viestinnässä tai operatiivisessa sponsorointiyhteistyössä toimiville henkilöille. Kirja sopii myös mainos- ja viestintätoimistoille sekä alan opiskelijoille.

Kirjan kirjoittajat Erkki Alaja ja Christina Forssell omaavat vankan teoreettisen näkemyksen ja käytännön kokemuksen. Kirjan on kustantanut Suomen Urheilumuseosäätiö yhteistyössä Mainostajien Liiton kanssa.

Hinta 41 €, Mainostajien Liiton jäsenyritykset ja oppilaitokset 26 € (+ alv 10 %). Opas ei sisälly jäseneksiliittymisetuihin.

Haluatko tämän tuotteen alennuksella? Liity jäseneksi!
Osasto: