Timo Puolakka
Erityisosaamistani on käyttökokemus- ja käyttöliittymäsuunnittelu. Käytettävyyden neurokirurgi, joka osaa rakentaa esteettisen ulkoasun ja huomioida teknisen toimivuuden.
30,00 €
Gustav Paulig: Presidentti Special Blend / HSL: Voita joukkoliikenteen pelkosi / Syöpäsäätiö: Roosa nauha -kampanjat /Fazer Leipomot: Fazer Alku -puurot / Elisa Oyj: Hintasaarnaajat / SOK/Prisma: Halpuuttaminen / Ulkoasiainministeriö: Finland Emojis. Yhteensä 18 shortlistalle päässyttä kampanjaa perusteellisessa esittelyssä.
Miten nämä voitokkaat kampanjat rakennettiin? Mitkä olivat tavoitteet, mitä medioita käytettiin, mitä kampanjat maksoivat – ja ennen kaikkea – millaisia olivat niiden tulokset?
AdProfit – tuloksellista mainontaa 2014-2015 on tehokkuutta lisäävä työväline markkinointiviestinnän ostajille ja suunnittelijoille sekä median ammattilaisille. Se antaa käytännönläheistä oppia alan opiskelijoille. Kyseessä on joka toinen vuosi täydentyvän kirjasarjan yhdeksäs julkaisu.
Hinta 58 euroa, oppilaitokset ja Mainostajien Liiton jäsenyritykset 48 euroa. Hintoihin lisätään alv 10% ja postituskulut.
SISÄLLYSLUETTELO
AdProfit-kilpailun tausta ja periaatteet
VUODEN PARAS LANSEERAUS 2014:
Gustav Paulig: Vuoden loppuunmyydyin lanseeraus – Presidentti Special Blend 2014
NELONEN MEDIA / LOOP: Radiokanava sosiaalisen median sukupolvelle
KOKKIKARTANO: ”Annosruokavallankumous”
VUODEN PARAS KAMPANJA 2014:
HSL: Voita joukkoliikenteen pelkosi
VEPSÄLÄINEN: Hästens limited
BERNER: XZ60 vuotta – markkinajohtajaksi juhlavuoden kunniaksi
VISIT FINLAND: Finngenerator
VUODEN PARAS YHTEISKUNNALLINEN KAMPANJA 2014:
Syöpäsäätiö: Roosa nauha -kampanja 2014
TAHDON2013 -kampanja: #metahdomme-yrityshaaste
VUODEN PARAS LANSEERAUS 2015:
FAZER LEIPOMOT: Fazer Alku -puurot
VON ELK COMPANY OY: Glöet – The taste of Christmas Glögiskumpan lanseeraus
SINEBRYCHOFF OY AB: Bisse från stadi – KOFF-HIFK – 30 vuotta kimpassa
VUODEN PARAS KAMPANJA 2015:
ELISA OYJ: Hintasaarnaajat
METSÄ WOOD: Metsä Woodin puutuotteet
SOK/PRISMA: Halpuuttaminen
ABB: An Elephant in a Porcelain Shop
VUODEN PARAS YHTEISKUNNALLINEN KAMPANJA 2015:
SYÖPÄSÄÄTIÖ: Käsi sydämellä. Roosa nauha 2015
ULKOASIAINMINISTERIÖ: Finland Emojis
Erityisosaamistani on käyttökokemus- ja käyttöliittymäsuunnittelu. Käytettävyyden neurokirurgi, joka osaa rakentaa esteettisen ulkoasun ja huomioida teknisen toimivuuden.
SISÄLLYSLUETTELO
AdProfit-kilpailun tausta ja periaatteet
VUODEN PARAS LANSEERAUS 2014:
Gustav Paulig: Vuoden loppuunmyydyin lanseeraus – Presidentti Special Blend 2014
NELONEN MEDIA / LOOP: Radiokanava sosiaalisen median sukupolvelle
KOKKIKARTANO: ”Annosruokavallankumous”
VUODEN PARAS KAMPANJA 2014:
HSL: Voita joukkoliikenteen pelkosi
VEPSÄLÄINEN: Hästens limited
BERNER: XZ60 vuotta – markkinajohtajaksi juhlavuoden kunniaksi
VISIT FINLAND: Finngenerator
VUODEN PARAS YHTEISKUNNALLINEN KAMPANJA 2014:
Syöpäsäätiö: Roosa nauha -kampanja 2014
TAHDON2013 -kampanja: #metahdomme-yrityshaaste
VUODEN PARAS LANSEERAUS 2015:
FAZER LEIPOMOT: Fazer Alku -puurot
VON ELK COMPANY OY: Glöet – The taste of Christmas Glögiskumpan lanseeraus
SINEBRYCHOFF OY AB: Bisse från stadi – KOFF-HIFK – 30 vuotta kimpassa
VUODEN PARAS KAMPANJA 2015:
ELISA OYJ: Hintasaarnaajat
METSÄ WOOD: Metsä Woodin puutuotteet
SOK/PRISMA: Halpuuttaminen
ABB: An Elephant in a Porcelain Shop
VUODEN PARAS YHTEISKUNNALLINEN KAMPANJA 2015:
SYÖPÄSÄÄTIÖ: Käsi sydämellä. Roosa nauha 2015
ULKOASIAINMINISTERIÖ: Finland Emojis