MAINOSTAJA 2/2015

[et_pb_section background_color=”#ffffff” inner_shadow=”off” parallax=”on” parallax_method=”jquery” module_class=”lehti-header” background_image=”//marketingfinland-1d025.kxcdn.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/10/mainostaja_lehden_taustat1.jpg”][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”MAINOSTAJA -lehti kansikuva” src=”//marketingfinland-1d025.kxcdn.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/10/kansi.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” animation=”left” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Uuden lehden ingressi” background_layout=”light” text_orientation=”left”]

 

Mari Flink on vuoden briiffaaja

AdProfit-kilpailussa vuoden briiffaajaksi valittu HSL:n viestintä- ja markkinointijohtaja Mari Flink saa mainonnan avulla tottumattomatkin kokeilemaan joukkoliikennettä.

– Joku saattaa kysyä, että miksi panostamme markkinointiviestintään. Eikö esimerkiksi palveluja lisäämällä saataisi yhtä lailla lisää joukkoliikenteen käyttäjiä? Kokemus on kuitenkin osoittanut, että markkinoinnilla saadaan aikaan vähintäänkin sama vaikutus.

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”Image” show_in_lightbox=”off” url=”http://www.mma.fi” url_new_window=”off” animation=”left” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Aiheeseen liittyvät artikkelit