MAINOSTAJA 1-2016

[et_pb_section background_color=”#ffffff” inner_shadow=”off” parallax=”on” parallax_method=”jquery” module_class=”lehti-header” background_image=”//marketingfinland-1d025.kxcdn.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/10/Mainostaja_Lehti-0116.jpg”][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”MAINOSTAJA -lehti kansikuva” src=”//marketingfinland-1d025.kxcdn.com/wp-content/uploads/sites/2/2015/11/mainostaja_1_2016_kansikuva_isohko.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” animation=”left” alt=”AK” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Siksi markkinointia” background_layout=”dark” text_orientation=”left”]

Siksi markkinointia!

Markkinointi on yritysten ja kansantalouksien kasvun moottori. Suomi ja suomalaiset yritykset eivät kuitenkaan investoi markkinointiin riittävässä määrin. Anne Korkiakoski, Kimmo Tolonen ja Ami Hasan ryhtyivät kummeiksi Siksi markkinointia -hankkeelle, jonka tavoitteena on nostaa Suomi suosta markkinoinnin keinoilla.

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Aiheeseen liittyvät artikkelit