Sirte Pihlaja (CCXP, Trained LEGO® Serious Play® Facilitator) on Euroopan ensimmäisiä CCXP-sertifioituja CX-ammattilaisia. Hän on saanut tunnustusta CXM Stars TOP25 CX Influencerina (CX Magazine), TOP50 CX Influencerina (CX Network), TOP33 Inspiring Women in CX to Follow -listalla, TOP150 Global Customer Experience Thought Leaderina ja CX Hall of Famessa. Hänet on myös palkittu CXPA Extra Mile Awardilla (Customer Experience Professionals Association).
Yli 25 vuoden laaja kansainvälinen kokemus asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittämisestä sekä palvelumuotoilusta antaa Sirtelle ainutlaatuiset kyvyt tuottaa luovia ratkaisuja asiakaskokemusten johtamiseen, tutkimiseen ja asiakastiedon hyödyntämiseen liiketoiminnan kehittämisessä. Hän on kirjoittanut asiakaskokemuksesta kolme globaalia best-selleriä, joista tuorein kertoo tekoälyn vaikutuksista yritysten CX-osaamistarpeisiin.
Sirte hyödyntää intohimoisesti luovia menetelmiä, kuten LEGO® SERIOUS PLAY®, unohtumattomien asiakas- ja työntekijäkokemuksien kehittämisessä. Hän edistää merkityksellisiä kohtaamisia maailmanlaajuisesti ja on aktiivisesti mukana kansainvälisissä CX-seminaareissa ja -kilpailujen tuomaristoissa.
“Luo kokemuksia, jotka muistetaan – ne rakentavat perustan kestäville vaikutuksille.”
– Sirte Pihlaja