Lisätiedot
Hinta | Normaalihinta (0e) |
---|
0,00 €
Ohjelmallinen ostaminen on vakiinnuttanut paikkansa digimainonnassa, mutta sen ympärillä riittää edelleen kysymyksiä, oletuksia ja väärinkäsityksiä. Mitä ohjelmallinen ostaminen oikeastaan on? Mitä hyötyä siitä on mainostajalle? Entä milloin se ei ole paras vaihtoehto?
Tässä webinaarissa pureudumme ohjelmalliseen ostamiseen käytännönläheisesti ja suoraan. Käymme läpi sekä perusasioita että syventäviä kysymyksiä esimerkiksi alustoihin, kohdentamisen mahdollisuuksiin sekä vastuullisuuteen liittyen. Samalla tarkastelemme alan yleisimpiä haasteita ja puhumme avoimesti niistäkin tilanteista, joissa ohjelmallinen ostaminen ei toimi toivotulla tavalla.
Myyttejä ovat murtamassa Adformin maapäällikkö Jenni Korhonen ja Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki.
Keskustelussa muun muassa:
• Miten ohjelmallinen ostaminen toimii?
• Miksi se tuo parempia tuloksia kuin perinteinen suoraostaminen?
• Mihin mainoseurot oikeasti menevät?
• Miten ohjelmallinen tukee vastuullisuustavoitteita ja avoimen internetin tulevaisuutta?
• Ohjelmallisen ostamisen yleisimmät myytit: kallis, vaikea ja läpinäkymätön.
Eikö ajankohta sovikaan? Kannattaa silti ilmoittautua mukaan, niin saat tallenteen sähköpostilla webinaarin jälkeen.
Koulutus on kaikille maksuton.
Jenni on pitkän linjan median ammattilainen. Lähes 14 vuotta Sanomalla...Jatka lukemista
Olen Marketing Finlandin toimitusjohtaja ja tullut vetämään liittomme muutosta syksyllä...Jatka lukemista
Hinta | Normaalihinta (0e) |
---|