Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta/Academy-hinta (0e), Normaalihinta (150e) |
---|
0,00 € – 150,00 €
Tervetuloa Marketing Finlandin inspiroivaan ja ajankohtaiseen livestriimattuun tapahtumaan, jossa keskitymme markkinoinnin tulevaisuuden mahdollisuuksiin ja haasteisiin! Vuosi 2025 tuo mukanaan merkittäviä muutoksia, jotka uudistavat tapojamme tavoittaa asiakkaita, rakentaa brändejä ja mitata markkinointitoimenpiteiden vaikuttavuutta.
Tapahtumassa on inspiroivia puheenvuoroja sekä ajatuksia herättäviä keskusteluja niin kotimaisilta kuin kansainvälisiltä huippuammattilaisilta. Lisäksi tapahtumassa järjestetään paneelikeskustelu, jossa syvennytään trendeihin asiantuntijoiden johdolla.
Ohjelma:
• 9.15 – 9.20 Sauli Asikainen, Vice President, B2B sales and marketing, MTV: Tervetuliaissanat
• 9.20 – 9.40 Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja, Marketing Finland, Tältä näyttää markkinointivuosi 2025
• 9.40 – 10.00 Kari Tervonen, Roadmap Director, Omnicom Media Group, 2025 – hienosäätäjät maanjäristyksen keskellä
• 10.00 – 10.30 Eka Ruola, Chief Creative Officer, Nitro, B2B ja B2C raja murtui
• 10.30-11.00 Phil Cowdell, Global Chief Strategy Officer, Channel Factory, Advertising issues and opportunities
• 11.00-11.30 Paneelikeskustelu markkinoinnin vuodesta 2025
Tapahtuma on suunnattu kaikille, jotka haluavat ymmärtää ja hyödyntää markkinoinnin kehittyviä trendejä: markkinoinnin asiantuntijoille, brändinhallinnan ammattilaisille, digimarkkinoinnin tekijöille ja yritysjohtajille. Älä anna kehityksen mennä ohitsesi – liity mukaan ja vie markkinointisi uudelle tasolle matkalla vuoteen 2025!
Ilmoittauduthan livestriimiin viimeistään 2 tuntia ennen tapahtuman alkua, jotta ehdimme toimittaa sinulle linkin livestriimiin. Tapahtuma on suomenkielinen, mutta kansainväliset puheenvuorot pidetään englanniksi.
Livestriimin hinta:
– Marketing Finlandin jäsenille, MMA:n jäsenille sekä Academyn opiskelijoille maksuton.
– Muille 150 e + alv. 25,5 %
Eka Ruola on yksi Suomen tunnetuimmista ja palkituimmista luovista johtajista,...Jatka lukemista
Phil joined Channel Factory in 2022 as Global Chief Strategy...Jatka lukemista
Kari Tervonen on Omnicom Media Groupin Insight & Foresight -johtaja...Jatka lukemista
Olen Marketing Finlandin toimitusjohtaja ja tullut vetämään liittomme muutosta syksyllä...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta/Academy-hinta (0e), Normaalihinta (150e) |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.