10.9.2020 Digitaalinen myynti ja markkinointi koronan jälkeen

80,00 120,00 

Miten saada digitaalinen myynti ja markkinointi vastaamaan muuttuneisiin tarpeisiin koronan jälkeen? Yhteistyökumppanimme Columbia Road kysyi tätä sadalta digitaalisen liiketoiminnan päättäjältä. Lisäksi he teettivät tueksi kuluttajatutkimuksen digitaalisen ostokäyttäytymisen muutoksesta. Tässä webinaarissa vedämme yhteen markkinointipäättäjien kannalta merkittävimmät havainnot.

Webinaarissa käymme läpi digitaalisen myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta:
– Millä tavalla yritykset suunnittelevat mukauttavansa tekemistään?
– Mihin kyvykkyyksiin ja toimintoihin aiotaan jatkossa etenkin panostaa?
– Mistä kaikesta koronan jälkeiseen maailmaan sopeutuminen ylipäätään koostuu?

Webinaari perustuu 12 syvähaastatteluun ja 88 online-kyselytulokseen (vastaajina kaikenkokoisten B2B- ja B2C-yritysten päättäjiä Suomesta ja Ruotsista), sekä kuluttajatutkimuksesta koostettuun raporttiin. Webinaarissa on myös Q&A -osuus, jossa asiantuntijat vastaavat digitaalisen myynnin ja markkinoinnin tulevaisuuden näkymiin liittyviin kysymyksiin.

Kouluttajina tässä webinaarissa toimivat Columbia Roadin Eero Martela ja Ilona Kuusela

Osasto:
Toivo koulutusta takaisin:
0