Tutkimustyöryhmä

Tutkimustyöryhmä koostuu 8-10 markkinatutkimuksen ja analytiikan ammattilaisesta, jotka käsittelevät työryhmässä ajankohtaisia aiheeseen liittyviä kysymyksiä. Tutkimustyöryhmässä tutustutaan erilaisiin tutkimusmenetelmiin, alan toimijoihin sekä organisaatioiden tapaan hyödyntää kerättyä tietoa.

Ryhmällä on vuodessa neljä kokousta, joista yksi on pidempi workshop. Tapaamisiin kutsutaan yleensä myös asiantuntijavieras.

Hae mukaan työryhmän toimintaan   Haluaisitko tulla esittäytymään?

Marketing Finland Tutkimustyöryhmä

Riikka Tommila

Consumer Insight and Development Manager
Sinebrychoff

Anu Bergius

kehityspäällikkö, kuluttaja- ja asiakasymmärrys
Saarioinen

Tomas Lindström

Director, Insights & Intelligence
Fiskars Oyj

Anne Pärkkä

senioritutkimuspäällikkö
OP

Eija Salonen

Research Manager, Customer Insight
Telia

Riikka Sjöholm

Senior Manager, Insight and Concept Creation
Fazer

Milla Sorsakivi

Senior Consumer Insight Manager
Altia Oyj

Kaisu Vuokko

Senior Consumer Insight Specialist
Valio Oy

Riikka-Maria Lemminki

Toimitusjohtaja, markkinoinnin asiantuntija
Marketing Finland

Maarit Aarrekangas

Markkinointi, Senior Advisor
Marketing Finland